Dierenpark Spijk
Zoofan
Datum: Maandag, 15 Nov 2010, 13:43 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Waarom is de ingang gesloopt? Ik vond het een mooie ingang. Meschien kon je die beter renoveren en vergroten meschien met een aquarium er bij? Maja, dat is niet mijn beslissing.
Bericht Waarom is de ingang gesloopt? Ik vond het een mooie ingang. Meschien kon je die beter renoveren en vergroten meschien met een aquarium er bij? Maja, dat is niet mijn beslissing. Bericht getypt door - Zoofan Toegevoegd op 15 Nov 2010 om 13:43
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 16 Nov 2010, 10:09 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Hier een nieuwe update... Want er zijn inmiddels enkele delen vervangen. Hier de ingang (dit is slechts de basis, aankleding zal er nog moeten komen). De linkerkant (toilet zijde):
De rechterkant (kassa zijde):
En ook de voliére's zijn inmiddels geheel vervangen:
4 van dit soort voliére's zijn nu op de inrichting na klaar voor gebruik: Raymond
Bericht Hier een nieuwe update... Want er zijn inmiddels enkele delen vervangen. Hier de ingang (dit is slechts de basis, aankleding zal er nog moeten komen). De linkerkant (toilet zijde):
De rechterkant (kassa zijde):
En ook de voliére's zijn inmiddels geheel vervangen:
4 van dit soort voliére's zijn nu op de inrichting na klaar voor gebruik: Raymond
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 16 Nov 2010 om 10:09
Jeroen-krokofreak
Datum: Dinsdag, 16 Nov 2010, 14:19 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Prachtig! Nog een beetje aankleden en het is helemaal hersteld! Ik wist al dat het je ging lukken om het park op te knappen, maar dan nog. Heel leuk gemaakt, die ingang. Alleen vind ik die grijze stenen niet goed passen bij de witte baksteen muren. iig, ga zo door!
Pokemon White team!
Bericht Prachtig! Nog een beetje aankleden en het is helemaal hersteld! Ik wist al dat het je ging lukken om het park op te knappen, maar dan nog. Heel leuk gemaakt, die ingang. Alleen vind ik die grijze stenen niet goed passen bij de witte baksteen muren. iig, ga zo door! Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak Toegevoegd op 16 Nov 2010 om 14:19
Dierentuiner
Datum: Dinsdag, 16 Nov 2010, 15:21 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Wow Raymond heel mooi verniewd, ik vind vooral de volieres mooi...
Bericht Wow Raymond heel mooi verniewd, ik vind vooral de volieres mooi... Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 16 Nov 2010 om 15:21
caspar1995
Datum: Dinsdag, 16 Nov 2010, 15:58 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
leuk hoor ray! mooie vollieres ik hou van de keze hekken die je maakt! maar ook de ingang is goed gelukt!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht leuk hoor ray! mooie vollieres ik hou van de keze hekken die je maakt! maar ook de ingang is goed gelukt!
Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 16 Nov 2010 om 15:58
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 16 Nov 2010, 16:03 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik vind alles heel erg gaaf!!! Mooi gemaakt, mooie keuze van hekken en ik hoop dat er mooie dieren in komen!!!!!!! Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Ik vind alles heel erg gaaf!!! Mooi gemaakt, mooie keuze van hekken en ik hoop dat er mooie dieren in komen!!!!!!! Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 16 Nov 2010 om 16:03
robinnijhof
Datum: Dinsdag, 16 Nov 2010, 18:10 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
het is echt heel mooi geworden ik ben benieuwd hoe het verder gaat worden en welke dieren er komen.
Bericht het is echt heel mooi geworden ik ben benieuwd hoe het verder gaat worden en welke dieren er komen. Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 16 Nov 2010 om 18:10
thomvonder
Datum: Dinsdag, 16 Nov 2010, 18:45 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
ziet er heel gaaf uit Raymond, de foto's zien er leuk uit met de oude verblijven in een hoekje, dan kan je het goed vergelijken
Bericht ziet er heel gaaf uit Raymond, de foto's zien er leuk uit met de oude verblijven in een hoekje, dan kan je het goed vergelijken Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 16 Nov 2010 om 18:45
{Kevin}
Datum: Woensdag, 17 Nov 2010, 17:42 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Verzorger
Ziet er mooi uit Raymond. Ik vind de ingang een hele verbetering, en de volieres natuurlijk ook. Er zit ook een leuk verhaal omheen. Eindelijk een dierentuin dichtbij huis, want Spijkenis(se)* is niet zo ver weg bij mij. :P
(*Ik noem Spijkenisse altijd Spijkenis.)
Bericht Ziet er mooi uit Raymond. Ik vind de ingang een hele verbetering, en de volieres natuurlijk ook. Er zit ook een leuk verhaal omheen. Eindelijk een dierentuin dichtbij huis, want Spijkenis(se)* is niet zo ver weg bij mij. :P
(*Ik noem Spijkenisse altijd Spijkenis.)
Bericht getypt door - {Kevin} Toegevoegd op 17 Nov 2010 om 17:42
ajaxomniworld
Datum: Donderdag, 18 Nov 2010, 16:21 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Parkeerhulp
leuk gedaan ik hoop dat je de dierentuin in eere houd zoals die volieres en zo leuk dat je het zo veel mogelijk houd zo als het is.
Bericht leuk gedaan ik hoop dat je de dierentuin in eere houd zoals die volieres en zo leuk dat je het zo veel mogelijk houd zo als het is. Bericht getypt door - ajaxomniworld Toegevoegd op 18 Nov 2010 om 16:21