Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo of the World.
{Kevin}
Datum: Vrijdag, 24 Dec 2010, 12:10 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Verzorger

Ik show mijn zoo nu voor het eerst. (Het is eigenlijk het eerste wat ik ooit show.. maarja.. :p )
Ik hoop dat het wat wordt en de foto's het doen.

Maar genoeg gepraat, hier de foto's met meestal commentaar:

De ingang (Van binnenuit gezien)

Het eerste verblijf, aan de linkerkant is het grote, maar tijdelijke verblijf van de Jemen Kameleons.

We lopen door naar het aquariumgebouw.

We zien gelijk het verblijf van de kamsalamanders.

We zien dan het grote tropisch aquarium.

Één van de zichten op het aquarium.
In dit aquarium zitten veel verschillende tropische vissen, dit zijn ze allemaal:"

Pauwoog zoetwaterroggen.

Green Terrors.

Severums.

Zoetwater maanvissen.

Overzichtsfoto van het aquariumgebouw zonder dak.

Klein overzicht van de hele zoo.

Volgende keer: Primaten en vogels.

BerichtIk show mijn zoo nu voor het eerst. (Het is eigenlijk het eerste wat ik ooit show.. maarja.. :p )
Ik hoop dat het wat wordt en de foto's het doen.

Maar genoeg gepraat, hier de foto's met meestal commentaar:

De ingang (Van binnenuit gezien)

Het eerste verblijf, aan de linkerkant is het grote, maar tijdelijke verblijf van de Jemen Kameleons.

We lopen door naar het aquariumgebouw.

We zien gelijk het verblijf van de kamsalamanders.

We zien dan het grote tropisch aquarium.

Één van de zichten op het aquarium.
In dit aquarium zitten veel verschillende tropische vissen, dit zijn ze allemaal:"

Pauwoog zoetwaterroggen.

Green Terrors.

Severums.

Zoetwater maanvissen.

Overzichtsfoto van het aquariumgebouw zonder dak.

Klein overzicht van de hele zoo.

Volgende keer: Primaten en vogels.

Bericht getypt door - {Kevin}
Toegevoegd op 24 Dec 2010 om 12:10
{Kevin}
Datum: Zondag, 06 Feb 2011, 11:23 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens

Verzorger

Sorry voor deze dubbele overtreding, maar ik vind het jammer dat hier nooit iemand reageert. <_<
Nieuwsberricht:

Orlando Newspaper, Nederlandstalige uitgave.
Zoo of the World in finaciële problemen.
De beginnende zoo in Orlando heeft finaciële problemen, meldt de directeur van de zoo jullie mam
'We waren bezig met het grote Afrika themagebied, maar door een foutje van de architect koste het veel meer dan verwacht.' 'Als de we hiermee door waren gegaan,
hadden we op een gegeven moment niet genoeg geld meer gehad voor voedsel, schoonmaak en ander onderhoud.'

De gebouwen van de zoo worden inmiddels al bijna gesloopt, om het klaar te maken om het te verhuren. Zoo of the World gaat de grond nu verhuren voor ongeveer een jaar, om geld erbij te verdienen. Op deze grond kunnen dan grote evenementen worden gehouden, wat aardig wat geld oplevert.
'We zouden ook blij zijn als mensen ons geld willen geven om de zoo weer sneller op te kunnen bouwen' Meldt directeur Kevin Varekamp.
Zoo of the World stopt dus niet, maar ligt een tijdje uit de running. We weten nog niet of Zoo of the World terugkomt als hoe de zoo was, misschien krijgt de zoo zelfs wel een andere naam.

Bericht veranderd door: {Kevin} - Maandag, 15 Jun 2015, 21:47
BerichtSorry voor deze dubbele overtreding, maar ik vind het jammer dat hier nooit iemand reageert. <_<
Nieuwsberricht:

Orlando Newspaper, Nederlandstalige uitgave.
Zoo of the World in finaciële problemen.
De beginnende zoo in Orlando heeft finaciële problemen, meldt de directeur van de zoo jullie mam
'We waren bezig met het grote Afrika themagebied, maar door een foutje van de architect koste het veel meer dan verwacht.' 'Als de we hiermee door waren gegaan,
hadden we op een gegeven moment niet genoeg geld meer gehad voor voedsel, schoonmaak en ander onderhoud.'

De gebouwen van de zoo worden inmiddels al bijna gesloopt, om het klaar te maken om het te verhuren. Zoo of the World gaat de grond nu verhuren voor ongeveer een jaar, om geld erbij te verdienen. Op deze grond kunnen dan grote evenementen worden gehouden, wat aardig wat geld oplevert.
'We zouden ook blij zijn als mensen ons geld willen geven om de zoo weer sneller op te kunnen bouwen' Meldt directeur Kevin Varekamp.
Zoo of the World stopt dus niet, maar ligt een tijdje uit de running. We weten nog niet of Zoo of the World terugkomt als hoe de zoo was, misschien krijgt de zoo zelfs wel een andere naam.

Toegevoegd op 06 Feb 2011 om 11:23
Laraatje2008
Datum: Zondag, 06 Feb 2011, 12:02 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Jammer dat je stopt met world of zoo. De eerste screens zien er geweldig uit. Mooie gebouwen en geweldig hoe je bouwt. Die binnenverblijven met de vogelkooien. Mooi gedaan. Hopelijk zien we je snel terug met world of zoo. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJammer dat je stopt met world of zoo. De eerste screens zien er geweldig uit. Mooie gebouwen en geweldig hoe je bouwt. Die binnenverblijven met de vogelkooien. Mooi gedaan. Hopelijk zien we je snel terug met world of zoo. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 06 Feb 2011 om 12:02
Svenyboy04
Datum: Zondag, 06 Feb 2011, 19:33 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Verzorger

Ik vindt het jammer dat je stop erg dat het zo moet lopen hopelijk ga je toch wel veder maar ja

Brullende Leeuwen
BerichtIk vindt het jammer dat je stop erg dat het zo moet lopen hopelijk ga je toch wel veder maar ja

Bericht getypt door - Svenyboy04
Toegevoegd op 06 Feb 2011 om 19:33
{Kevin}
Datum: Maandag, 07 Feb 2011, 15:58 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Verzorger

Even nog wat info voor de duidelijkheid:
-Zoo of the World stopt niet, maar komt waarschijnlijk terug onder een andere naam.
-Ik begin niet opnieuw met de ZTAO, zie het maar als een soort volgende versie of een verhuizing.
(^Dit wou ik vooral even melden, zodat ik m'n reputatie niet kwijtraak. :p )
BerichtEven nog wat info voor de duidelijkheid:
-Zoo of the World stopt niet, maar komt waarschijnlijk terug onder een andere naam.
-Ik begin niet opnieuw met de ZTAO, zie het maar als een soort volgende versie of een verhuizing.
(^Dit wou ik vooral even melden, zodat ik m'n reputatie niet kwijtraak. :p )

Toegevoegd op 07 Feb 2011 om 15:58
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz