Ja dus ehm, eergisteren kreeg ik een brief thuis. Ik moest langskomen bij een notaris ofzo. Ik ging naar die kerel, en hij vertelde me dat achteroom blablabrendinardus de zoveelste (ofzo) overleden was.
Natuurlijk, ik was heel verdrietig enz, je kent het wel (not) maar wel benieuwd waarvoor ik daar was. Mijn achteroom had ooit een mega stuk land opgekocht, om er een dierentuin op te bouwen. Het leek me wel vet weet je wel, om daar gewoon een beetje geld door te verdienen enz. Maar helaas, de dierentuin was nog niet af. Er zijn nog niet eens dieren! Kun je dat nou geloven?
Anyway. Ik heb dat stuk grond dus, en tot mijn stomme verbazing is het onmogelijk om alles te verkopen enz (gaan mijn ideen over wat ik met al dat geld kon doen)
Dus nou ja, ik ga het maar eens proberen denk ik, om de dierentuin op te bouwen.
oh ja, ik kreeg ook nog fotos bij de overdracht. Moeten jullie zien!
[img]lh4.googleusercontent.com/_1NyotpSZbF4/TX1NME2SdjI/AAAAAAAABM0/NQzec0-Sy5Y/s640/pic3.jpg[/img]
Kom je binnen, zie je een kinderspeeltuin. Nou ja. Het is best vet opzich, hoe het er uitziet. Maar kom op, kinderen?
Daarvandaan kun je omhoog lopen, naar een eet en drink gedeelte enz.
Vanaf daar kun je dus naar de speelplaats kijken
En dan is er nog een hok. Maar ja, er zit dus niets in.
[img]http://picasaweb.google.com/103650429498315791628/ZooTycoonVanAapTotZoo#5583703958579181346[/img]
In ieder geval. Ik heb geen idee hoe ik aan dieren ga komen. Maar als jullie zin hebben om dit lieve meisje iets te doneren, mag dat natuurlijk altijd (ik bedoel, ik verdien het nog? Mijn schoenen zitten helemaal onder de modder door dat park)