Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Van Aap tot Zoo.
pylkje
Datum: Maandag, 14 Maa 2011, 00:16 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Ja dus ehm, eergisteren kreeg ik een brief thuis. Ik moest langskomen bij een notaris ofzo. Ik ging naar die kerel, en hij vertelde me dat achteroom blablabrendinardus de zoveelste (ofzo) overleden was.
Natuurlijk, ik was heel verdrietig enz, je kent het wel (not) maar wel benieuwd waarvoor ik daar was.

Mijn achteroom had ooit een mega stuk land opgekocht, om er een dierentuin op te bouwen. Het leek me wel vet weet je wel, om daar gewoon een beetje geld door te verdienen enz. Maar helaas, de dierentuin was nog niet af. Er zijn nog niet eens dieren! Kun je dat nou geloven?

Anyway. Ik heb dat stuk grond dus, en tot mijn stomme verbazing is het onmogelijk om alles te verkopen enz (gaan mijn ideen over wat ik met al dat geld kon doen)

Dus nou ja, ik ga het maar eens proberen denk ik, om de dierentuin op te bouwen.

oh ja, ik kreeg ook nog fotos bij de overdracht. Moeten jullie zien!

[img]lh4.googleusercontent.com/_1NyotpSZbF4/TX1NME2SdjI/AAAAAAAABM0/NQzec0-Sy5Y/s640/pic3.jpg[/img]

Kom je binnen, zie je een kinderspeeltuin. Nou ja. Het is best vet opzich, hoe het er uitziet. Maar kom op, kinderen?

Daarvandaan kun je omhoog lopen, naar een eet en drink gedeelte enz.

Vanaf daar kun je dus naar de speelplaats kijken

En dan is er nog een hok. Maar ja, er zit dus niets in.

[img]http://picasaweb.google.com/103650429498315791628/ZooTycoonVanAapTotZoo#5583703958579181346[/img]

In ieder geval. Ik heb geen idee hoe ik aan dieren ga komen. Maar als jullie zin hebben om dit lieve meisje iets te doneren, mag dat natuurlijk altijd (ik bedoel, ik verdien het nog? Mijn schoenen zitten helemaal onder de modder door dat park)

Bericht veranderd door: pylkje - Maandag, 14 Maa 2011, 00:21
BerichtJa dus ehm, eergisteren kreeg ik een brief thuis. Ik moest langskomen bij een notaris ofzo. Ik ging naar die kerel, en hij vertelde me dat achteroom blablabrendinardus de zoveelste (ofzo) overleden was.
Natuurlijk, ik was heel verdrietig enz, je kent het wel (not) maar wel benieuwd waarvoor ik daar was.

Mijn achteroom had ooit een mega stuk land opgekocht, om er een dierentuin op te bouwen. Het leek me wel vet weet je wel, om daar gewoon een beetje geld door te verdienen enz. Maar helaas, de dierentuin was nog niet af. Er zijn nog niet eens dieren! Kun je dat nou geloven?

Anyway. Ik heb dat stuk grond dus, en tot mijn stomme verbazing is het onmogelijk om alles te verkopen enz (gaan mijn ideen over wat ik met al dat geld kon doen)

Dus nou ja, ik ga het maar eens proberen denk ik, om de dierentuin op te bouwen.

oh ja, ik kreeg ook nog fotos bij de overdracht. Moeten jullie zien!

[img]lh4.googleusercontent.com/_1NyotpSZbF4/TX1NME2SdjI/AAAAAAAABM0/NQzec0-Sy5Y/s640/pic3.jpg[/img]

Kom je binnen, zie je een kinderspeeltuin. Nou ja. Het is best vet opzich, hoe het er uitziet. Maar kom op, kinderen?

Daarvandaan kun je omhoog lopen, naar een eet en drink gedeelte enz.

Vanaf daar kun je dus naar de speelplaats kijken

En dan is er nog een hok. Maar ja, er zit dus niets in.

[img]http://picasaweb.google.com/103650429498315791628/ZooTycoonVanAapTotZoo#5583703958579181346[/img]

In ieder geval. Ik heb geen idee hoe ik aan dieren ga komen. Maar als jullie zin hebben om dit lieve meisje iets te doneren, mag dat natuurlijk altijd (ik bedoel, ik verdien het nog? Mijn schoenen zitten helemaal onder de modder door dat park)

Bericht getypt door - pylkje
Toegevoegd op 14 Maa 2011 om 00:16
Rigje
Datum: Maandag, 14 Maa 2011, 00:29 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Horeca Medewerker

Tsja eehm.. Dierentuinen is nu eenmaal een vak apart. Kut van je oom blabla ;) maare om je op weg te helpen mag je een flamingo van me. Ik heb nu een vrouwtje over, als ze nog een mannetje broeden kun je die ook krijgen.

Verder heb ik nog een koppetje stokstaartjes en veeeeel capibara's (een vijfling wtf!)

Laat maar weten waar je interesse in hebt. Vooralsnog kun je wel iets moois van die zoo maken!

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
BerichtTsja eehm.. Dierentuinen is nu eenmaal een vak apart. Kut van je oom blabla ;) maare om je op weg te helpen mag je een flamingo van me. Ik heb nu een vrouwtje over, als ze nog een mannetje broeden kun je die ook krijgen.

Verder heb ik nog een koppetje stokstaartjes en veeeeel capibara's (een vijfling wtf!)

Laat maar weten waar je interesse in hebt. Vooralsnog kun je wel iets moois van die zoo maken!

Bericht getypt door - Rigje
Toegevoegd op 14 Maa 2011 om 00:29
pylkje
Datum: Maandag, 14 Maa 2011, 00:38 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Oh die Flamingo kan ik wel kwijt ja! Supervet. Wisten jullie dat er zulke ROZE vogels bestaan? Die matchen zo goed met mijn teint

En ik laat mn mannen wel even iets maken voor die stokstaartjes. Die kleine beestjes zijn best schattig.

Dankjewel. Lief van je zeg.

BerichtOh die Flamingo kan ik wel kwijt ja! Supervet. Wisten jullie dat er zulke ROZE vogels bestaan? Die matchen zo goed met mijn teint

En ik laat mn mannen wel even iets maken voor die stokstaartjes. Die kleine beestjes zijn best schattig.

Dankjewel. Lief van je zeg.

Toegevoegd op 14 Maa 2011 om 00:38
Rigje
Datum: Maandag, 14 Maa 2011, 01:09 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Trouwens.. Ik heb nog wel een extra stokstaart vrouwtje voor je. Dan krijg je sneller baby's.. Zorg wel dat je een mooi hokje voor ze maakt dan (of laat maken)

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
BerichtTrouwens.. Ik heb nog wel een extra stokstaart vrouwtje voor je. Dan krijg je sneller baby's.. Zorg wel dat je een mooi hokje voor ze maakt dan (of laat maken)

Toegevoegd op 14 Maa 2011 om 01:09
pylkje
Datum: Maandag, 14 Maa 2011, 01:12 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

De flamingo maakt het goed. Ze is alleen erg alleen. Arm beest.

Ik denk dat ik dit wel de mooiste dieren van de wereld vind. Nogmaals, ze zijn ROZE!

Oh ja, en dan mijn poezelige stokstaartjes. Zo lief. Ik had ze bijna barbiekleertjes aangetrokken. Tot ik zag hoe die beesten hun eigen hok vervuilen. Laat maar.

Maar als de verzorgers goed hun best doen, wat een poppies.

Added (14 Maa 2011, 01:12)
---------------------------------------------
Wauw, dankje Rigje.

Ik ga dr meteen kennis laten maken.

Bericht

De flamingo maakt het goed. Ze is alleen erg alleen. Arm beest.

Ik denk dat ik dit wel de mooiste dieren van de wereld vind. Nogmaals, ze zijn ROZE!

Oh ja, en dan mijn poezelige stokstaartjes. Zo lief. Ik had ze bijna barbiekleertjes aangetrokken. Tot ik zag hoe die beesten hun eigen hok vervuilen. Laat maar.

Maar als de verzorgers goed hun best doen, wat een poppies.

Added (14 Maa 2011, 01:12)
---------------------------------------------
Wauw, dankje Rigje.

Ik ga dr meteen kennis laten maken.

Toegevoegd op 14 Maa 2011 om 01:12
Rigje
Datum: Maandag, 14 Maa 2011, 01:14 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Oh en een mannetjesflamingo uit zijn eitje gekropen. Die mag je ook nog. Anders is die ene zo alleen!

BerichtOh en een mannetjesflamingo uit zijn eitje gekropen. Die mag je ook nog. Anders is die ene zo alleen!

Toegevoegd op 14 Maa 2011 om 01:14
pylkje
Datum: Maandag, 14 Maa 2011, 01:42 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Yes, meer roze wondertjes. Ze hebben gewoon al een dochtertje gekregen!

Fotos volgen. Ik heb er superveel!

BerichtYes, meer roze wondertjes. Ze hebben gewoon al een dochtertje gekregen!

Fotos volgen. Ik heb er superveel!

Toegevoegd op 14 Maa 2011 om 01:42
Rigje
Datum: Maandag, 14 Maa 2011, 15:13 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

En hoe gaat het voortplanten van de Stokstaartjes? Zijn ze al wat gelukkiger?

BerichtEn hoe gaat het voortplanten van de Stokstaartjes? Zijn ze al wat gelukkiger?

Toegevoegd op 14 Maa 2011 om 15:13
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 16 Maa 2011, 12:28 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Mooie update,
Wel vind ik je verblijven erg groot of lijkt dat maar zo?

Misschien kan je een plattegrond laten zien
zodat ik het beter kan in schatten.. en je weet waar de dieren zich bevinden

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtMooie update,
Wel vind ik je verblijven erg groot of lijkt dat maar zo?

Misschien kan je een plattegrond laten zien
zodat ik het beter kan in schatten.. en je weet waar de dieren zich bevinden

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 16 Maa 2011 om 12:28
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz