Oshi Zoo
Rigje
Datum: Donderdag, 14 Apr 2011, 14:32 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Mooie update. Zou graag een platte grond zien om het echte resultaat te zien
Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
Bericht Mooie update. Zou graag een platte grond zien om het echte resultaat te zien Bericht getypt door - Rigje Toegevoegd op 14 Apr 2011 om 14:32
Lucoshi
Datum: Donderdag, 14 Apr 2011, 15:27 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
@Caspar1995: Bedankt, en ik wil die best hebben, maar mijn broer vind dat de giraffe en cheeta niet goed zijn (vreemde boggel en een te klein hoofd). @Raymondhoek: Bedankt en er zijn al bomen gezaaid, maar die moeten nog groeien :P Serieus, ik was ze even vergeten
@Rigje: Bedankt, en oja, ik was de plattegrond vergeten sorry, maar het is ook nog niet geopend dat gebeurd als ik nog een paar dieren heb
Bericht @Caspar1995: Bedankt, en ik wil die best hebben, maar mijn broer vind dat de giraffe en cheeta niet goed zijn (vreemde boggel en een te klein hoofd). @Raymondhoek: Bedankt en er zijn al bomen gezaaid, maar die moeten nog groeien :P Serieus, ik was ze even vergeten
@Rigje: Bedankt, en oja, ik was de plattegrond vergeten sorry, maar het is ook nog niet geopend dat gebeurd als ik nog een paar dieren heb
Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 14 Apr 2011 om 15:27
IK
Datum: Donderdag, 14 Apr 2011, 15:57 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Mooi gedaan! Je hebt goed gebruik gemaakt van SP 1 en die hoge hekken. Ik mis alleen de beplanting. Verder, ga zo door! Vernon
Bericht Mooi gedaan! Je hebt goed gebruik gemaakt van SP 1 en die hoge hekken. Ik mis alleen de beplanting. Verder, ga zo door! Vernon
Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 14 Apr 2011 om 15:57
ZebraZappo
Datum: Donderdag, 14 Apr 2011, 16:15 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
mooie zoo hoor alleen een klein beetje meer beplanting bij de drommedarissen zou wel leuk zijn en voor de rest"het ziet er mooi uit groetjes zebrazappo
Hipsters 4ever
Bericht mooie zoo hoor alleen een klein beetje meer beplanting bij de drommedarissen zou wel leuk zijn en voor de rest"het ziet er mooi uit groetjes zebrazappo
Bericht getypt door - ZebraZappo Toegevoegd op 14 Apr 2011 om 16:15
Lucoshi
Datum: Maandag, 20 Jun 2011, 10:29 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Ik heb slecht nieuws, gisteren is de hele dierentuin afgebrand, Maar de dieren zijn allemaal gered :D, nu gaan we verder op een andere plek, in een ander land, met een andere naam! Binnenkort de 1e Update. EDIT: Here you go! Als eerst de nieuwe Ingang. We komen binnen en zien het eerste verblijf. De Pairiehondjes. We lopen naar Links en komen bij een ander verblijf. Het zijn Emoe's! We lopen nog wat verder en zien een rotsachtig verblijf. In het verblijf zien we 4 Fenneks. We lopen weer terug naar de Prairiehondjes en slaan inplaats van Links, Rechtaf. We lopen op een verblijf af. Het is het Amazone verblijf, met tot nu toe alleen maar Capibara's... Ik hoop dat jullie hebben genoten! Oja, en voordat jullie het vragen, de planten naast de verblijven en het pad moeten nog worden geplant
Bericht veranderd door: Lucoshi - Maandag, 20 Jun 2011, 11:51
Bericht Ik heb slecht nieuws, gisteren is de hele dierentuin afgebrand, Maar de dieren zijn allemaal gered :D, nu gaan we verder op een andere plek, in een ander land, met een andere naam! Binnenkort de 1e Update. EDIT: Here you go! Als eerst de nieuwe Ingang. We komen binnen en zien het eerste verblijf. De Pairiehondjes. We lopen naar Links en komen bij een ander verblijf. Het zijn Emoe's! We lopen nog wat verder en zien een rotsachtig verblijf. In het verblijf zien we 4 Fenneks. We lopen weer terug naar de Prairiehondjes en slaan inplaats van Links, Rechtaf. We lopen op een verblijf af. Het is het Amazone verblijf, met tot nu toe alleen maar Capibara's... Ik hoop dat jullie hebben genoten! Oja, en voordat jullie het vragen, de planten naast de verblijven en het pad moeten nog worden geplant Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 20 Jun 2011 om 10:29
mynameis
Datum: Maandag, 20 Jun 2011, 12:24 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
heb echt al heel veel zin in de volgende update, ik vind je zoo vooral erg mooi omdat je alles heel echt heb gemaakt Succes verder
Bericht heb echt al heel veel zin in de volgende update, ik vind je zoo vooral erg mooi omdat je alles heel echt heb gemaakt Succes verder Bericht getypt door - mynameis Toegevoegd op 20 Jun 2011 om 12:24
Lucoshi
Datum: Maandag, 20 Jun 2011, 12:32 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Bedankt! Ik begin binnenkort aan de nieuwe verblijven, maar daarvoor hebben we natuurlijk wel nieuwe diersoorten voor nodig
Bericht Bedankt! Ik begin binnenkort aan de nieuwe verblijven, maar daarvoor hebben we natuurlijk wel nieuwe diersoorten voor nodig Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 20 Jun 2011 om 12:32
Laraatje2008
Datum: Maandag, 20 Jun 2011, 16:02 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, wat zal ik zeggen. Leuk dat je opnieuw begint en dat de dieren een leuke dierentuin als home krijgen!!!! Maar ik vind de hokken nogal veel bepant. Bij de fenneken hoort dat niet zo, een beetje veel. De dieren zien er gezond uit en inderdaad het park oogt een beetje kaal. Maar verder heel erg goed gedaan met leuke diersoorten. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Ja, wat zal ik zeggen. Leuk dat je opnieuw begint en dat de dieren een leuke dierentuin als home krijgen!!!! Maar ik vind de hokken nogal veel bepant. Bij de fenneken hoort dat niet zo, een beetje veel. De dieren zien er gezond uit en inderdaad het park oogt een beetje kaal. Maar verder heel erg goed gedaan met leuke diersoorten. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 20 Jun 2011 om 16:02
NielsG
Datum: Maandag, 20 Jun 2011, 17:05 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Echt een leuke zoo, ik hou van het prairiehondjes verblijf, de rotsen lopen goed over op het andere hek. Ik hoop dat de Amazone snel groter wordt. Jammer dat de bomen naast het pad zo langzaam groeien. . Groetjes Niels
Bericht Echt een leuke zoo, ik hou van het prairiehondjes verblijf, de rotsen lopen goed over op het andere hek. Ik hoop dat de Amazone snel groter wordt. Jammer dat de bomen naast het pad zo langzaam groeien. . Groetjes Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 20 Jun 2011 om 17:05
mynameis
Datum: Maandag, 20 Jun 2011, 18:16 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik vind ook het prairiehondjes-verblijf heel leuk vooral omdat alles zo heel erg dicht beplant is het is naast het pad alleen een beetje leeg
Bericht ik vind ook het prairiehondjes-verblijf heel leuk vooral omdat alles zo heel erg dicht beplant is het is naast het pad alleen een beetje leeg Bericht getypt door - mynameis Toegevoegd op 20 Jun 2011 om 18:16