Dierentuin Moerland
mynameis
Datum: Vrijdag, 17 Jun 2011, 08:09 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Nieuwe Zoo in aantocht!!!!! Je loopt eerst (Zoals bij iedereen) door de ingang http://imageshack.us/f/824/naamlooskool.jpg/
Bericht veranderd door: mynameis - Vrijdag, 17 Jun 2011, 08:10
robje
Datum: Vrijdag, 17 Jun 2011, 09:39 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
de volgende keer kun je beter de directe link selecteren en dan in img plakken, anders moet je de hele tijd de link aan klikken robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht de volgende keer kun je beter de directe link selecteren en dan in img plakken, anders moet je de hele tijd de link aan klikken robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 17 Jun 2011 om 09:39
mynameis
Datum: Vrijdag, 17 Jun 2011, 15:48 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ja, Zal ik wel proberen
Bericht ja, Zal ik wel proberen Bericht getypt door - mynameis Toegevoegd op 17 Jun 2011 om 15:48
{Kevin}
Datum: Vrijdag, 17 Jun 2011, 16:00 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Verzorger
Je bent nog nieteens ingeschreven bij de ZTAO! Dan kan je dus nog geen topic openen.
Bericht Je bent nog nieteens ingeschreven bij de ZTAO! Dan kan je dus nog geen topic openen. Bericht getypt door - {Kevin} Toegevoegd op 17 Jun 2011 om 16:00
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 17 Jun 2011, 16:37 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, en de dierentuin ziet er heel mooi uit. Mooie begroeid en mooie dieren, alleen heb ik wel een vraagje over de dieren. Hoe heb je die gekregen door te ruilen of de adoptielijst? Als je dit spel niet snapt, stuur mij even een pbtje dan leg ik het helemaal uit wat de bedoeling is van het spel. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Ja, en de dierentuin ziet er heel mooi uit. Mooie begroeid en mooie dieren, alleen heb ik wel een vraagje over de dieren. Hoe heb je die gekregen door te ruilen of de adoptielijst? Als je dit spel niet snapt, stuur mij even een pbtje dan leg ik het helemaal uit wat de bedoeling is van het spel. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 17 Jun 2011 om 16:37
{Kevin}
Datum: Vrijdag, 17 Jun 2011, 17:56 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Verzorger
@ Laraatje2008 , Zoals ik al melde, ze is niet ingeschreven en doet aan fraude.
Bericht @ Laraatje2008 , Zoals ik al melde, ze is niet ingeschreven en doet aan fraude. Bericht getypt door - {Kevin} Toegevoegd op 17 Jun 2011 om 17:56
qlabru
Datum: Vrijdag, 17 Jun 2011, 20:11 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Mooie zoo! Lekker veel beplanting en mooie combinatie tussen grasland en moeras. Ik ben benieuwd naar meer! En Diertjee, hij is nu wel ingeschreven hoor! Alleen snapt hij het handelen met dieren nog niet.
groetjes Quinten
Bericht Mooie zoo! Lekker veel beplanting en mooie combinatie tussen grasland en moeras. Ik ben benieuwd naar meer! En Diertjee, hij is nu wel ingeschreven hoor! Alleen snapt hij het handelen met dieren nog niet. Bericht getypt door - qlabru Toegevoegd op 17 Jun 2011 om 20:11
{Kevin}
Datum: Vrijdag, 17 Jun 2011, 21:07 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Verzorger
@ qlabru , Dat heb je als je een latere reactie post, Dan zijn dingen al veranderd. <_< (Toen ik mijn reactie poste had hij/zij zich nog niet ingeschreven.) @ mynameis , Lees het ZTAO algemene forum, en het ZTAO help foum eens door, Dan kan je weer opnieuw beginnen.
Bericht @ qlabru , Dat heb je als je een latere reactie post, Dan zijn dingen al veranderd. <_< (Toen ik mijn reactie poste had hij/zij zich nog niet ingeschreven.) @ mynameis , Lees het ZTAO algemene forum, en het ZTAO help foum eens door, Dan kan je weer opnieuw beginnen. Bericht getypt door - {Kevin} Toegevoegd op 17 Jun 2011 om 21:07
mynameis
Datum: Zaterdag, 18 Jun 2011, 18:51 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
qlabru heeft gelijk, ik snap alles nog niet helemaal. Maar Diertjee ook bedankt voor je tip , ik zal het eens allemaal goed doorlezen Daarna begin ik opnieuw
Bericht qlabru heeft gelijk, ik snap alles nog niet helemaal. Maar Diertjee ook bedankt voor je tip , ik zal het eens allemaal goed doorlezen Daarna begin ik opnieuw Bericht getypt door - mynameis Toegevoegd op 18 Jun 2011 om 18:51