@ Tim, Misschien is het slim om zoals de meeste een trade topic te openen. Van Stichting ZOO OBL en Likoma krijg je in ieder geval: - Capibara (1xV - 1xM) - Fennek (1xV - 1xM)
Laat maar een bericht achter welke je wilt hebben, dan verdwijnen ze uit mijn zoo.
Over jouw update. Ik vind de ingang heel leuk gemaakt, beplant en met die fontein ook.. Het pauwen verblijf ziet er van boven wel leuk uit en de beplanting is ook wel goed, wel vind ik het een beetje apart hoe je het pad hebt laten lopen en zijn de heuvels misschien iets te hoog? Die kan je wat vlakker maken door een optie in ZT2.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
(Ja ik weet van die optie ik zie het nu pas eigenlijk )
En ik was ook al van plan een Trade topic te beginnen Ik ben nu ook druk bezig met het verbeteren en ik ben erg geinterreseerd in je Capibara's ze passen namelijk perfect in het thema gebied dat ik nu aan het voorbereiden ben. Ik heb ook dat verhoogde pad verwijderd. Het zag er niet uit. Maar alnog erg bedankt voor de Capibara's ze zullen een mooi verblijf krijgen!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er leuk uit, de ingang vind ik echt heel mooi, goede beplanting naast de paden en in het verblijf. Maar zoals je al zei dat je het verhoogde pad ging verwijderen. Zou ik wel doen. Maar verder geen minpunten . Niels
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Mooie zoo! Met een hele mooie ingang met veel beplanting en ook mooie standbeelden en een mooie fontein. Alleen vind ik dat je iets meer variatie aan planten in het pauwenhok had kunnen gebruiken. groetjes Quinten