Dom Zoo te utrecht
caspar1995
Datum: Dinsdag, 16 Aug 2011, 17:32 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Curator
om mijn ztao nieuw leven in te blazen is mijn ZTAO reset. officieel mag ik nog niet beginnen dus hier alleen nog maar een voorproefje. ontwerp ringstaartmaki verblijf:
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht veranderd door: caspar1995 - Dinsdag, 16 Aug 2011, 17:32
Bericht om mijn ztao nieuw leven in te blazen is mijn ZTAO reset. officieel mag ik nog niet beginnen dus hier alleen nog maar een voorproefje. ontwerp ringstaartmaki verblijf: Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 16 Aug 2011 om 17:32
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 16 Aug 2011, 22:26 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Cool, ik ben erg benieuwd!! Het is al een leuke tekening. Raymond
Bericht Cool, ik ben erg benieuwd!! Het is al een leuke tekening. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 16 Aug 2011 om 22:26
ZebraZappo
Datum: Woensdag, 17 Aug 2011, 11:26 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ caspar1995 , cool man, gaaf ontwerp leuk dat het een eiland is ben benieuwd naar de uitvoering
Hipsters 4ever
Bericht @ caspar1995 , cool man, gaaf ontwerp leuk dat het een eiland is ben benieuwd naar de uitvoering Bericht getypt door - ZebraZappo Toegevoegd op 17 Aug 2011 om 11:26
caspar1995
Datum: Woensdag, 17 Aug 2011, 11:48 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
@ray, thanks! @zebrazappo, dankje, ik hoop dat ik je niet teleurstel jongens, ik ben mn cd kwijt, dus het gaat wat langer treuren maaaaar, niet getreurt, want ik heb inmiddels het ontwerp van het vogelhuis af. in de linker bovenhoek, komt een verblijf met sneeuwuilen, ik zit al in het verbond dus dat is niet al te moeilijk te regelen . meer naar beneden komen de auerhoendjes, met eventuele andere loopvogels (zit te denken aan kalkoenen, maar als er suggesties zijn, hoor ik dat graaag ), de auerhoen is geloof ik een gratis-diersoort het grote hok is voor emoe's, en kangaroe's, als zeg maar bij-dieren, omdat het geen vogels zijn. die moet ik bijde nog ff regelen....
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht @ray, thanks! @zebrazappo, dankje, ik hoop dat ik je niet teleurstel jongens, ik ben mn cd kwijt, dus het gaat wat langer treuren maaaaar, niet getreurt, want ik heb inmiddels het ontwerp van het vogelhuis af. in de linker bovenhoek, komt een verblijf met sneeuwuilen, ik zit al in het verbond dus dat is niet al te moeilijk te regelen . meer naar beneden komen de auerhoendjes, met eventuele andere loopvogels (zit te denken aan kalkoenen, maar als er suggesties zijn, hoor ik dat graaag ), de auerhoen is geloof ik een gratis-diersoort het grote hok is voor emoe's, en kangaroe's, als zeg maar bij-dieren, omdat het geen vogels zijn. die moet ik bijde nog ff regelen.... Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 17 Aug 2011 om 11:48
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 17 Aug 2011, 17:35 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er goed uit en ben dus benieuwd hoe dat in het echie eruit ziet. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Ziet er goed uit en ben dus benieuwd hoe dat in het echie eruit ziet. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 17 Aug 2011 om 17:35
timo13
Datum: Woensdag, 17 Aug 2011, 18:35 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ben benieuwd ziet er professioneel uit ik vind het makiverblijf op deze tekening wel een kunstwerk lijken haha kijk uit naar de updat
Bericht ben benieuwd ziet er professioneel uit ik vind het makiverblijf op deze tekening wel een kunstwerk lijken haha kijk uit naar de updat Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 17 Aug 2011 om 18:35
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 18 Aug 2011, 09:08 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Ziet er mooi uit, ik vind het ringstaartmaki verblijf een beetje lijken op blijdorp als er een brug achter zou lopen. Ook zo met water enzovoorts. Ik ben benieuwd hoe het er in het echt uit komt te zien. Maar mijn dieren zullen zeker een goed verblijf krijgen Over die andere, ik kan er niet echt uit halen welke soort hekken je nou gebruikt dat lijkt best wel veel op elkaar. Verder denk ik dat het wel leuk wordt! Ben benieuwd!! Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Ziet er mooi uit, ik vind het ringstaartmaki verblijf een beetje lijken op blijdorp als er een brug achter zou lopen. Ook zo met water enzovoorts. Ik ben benieuwd hoe het er in het echt uit komt te zien. Maar mijn dieren zullen zeker een goed verblijf krijgen Over die andere, ik kan er niet echt uit halen welke soort hekken je nou gebruikt dat lijkt best wel veel op elkaar. Verder denk ik dat het wel leuk wordt! Ben benieuwd!! Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 18 Aug 2011 om 09:08
ZebraZappo
Datum: Donderdag, 18 Aug 2011, 09:25 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ caspar1995 , van mij mag je best wat loopvogels hebben, ik heb fazanten en themincks tragopan dus die mag je best hebben grtjs daan
Hipsters 4ever
Bericht @ caspar1995 , van mij mag je best wat loopvogels hebben, ik heb fazanten en themincks tragopan dus die mag je best hebben grtjs daanBericht getypt door - ZebraZappo Toegevoegd op 18 Aug 2011 om 09:25