ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hallo allemaal, Na een tijdje heb ik besloten een nieuwe ZTAO te starten omdat mijn oude zoo (Sherman Jones zoo) verloren ging bij het repareren van mijn computer. Dit is mijn nieuwe dierentuin, opgedragen aan een goede vriendin van mij: Himidiri, die nu in Nieuw Zeeland woont.
We beginnen bij de ingang:
Daar hebben we de kassa.
In het verlengde gedeelte van de ingang zijn bankjes te vinden.
Als we de trap weer af gaan achter de kassa dan komen we al snel bij het toiletgebouw aan de linkerkant..
En de voedsel&drank kraampjes aan je rechterhand.
Iets verderop hebben we een 'groen' en beschut eetplekje voor onze gasten.
Als we links gaan bij het eetplekje zien we het bord van 'Europe'.
En daar hebben we de Fazanten uit de Sherman Jones Zoo, ze hebben zich inmiddels al goed genesteld.
En ook de Auerhoenen voelen zich prima thuis in Auckland.
Als we iets verder lopen hebben we een decoratief vijvertje met kapers en koi's.
En aan de rechterkant naast de Auerhoenen nog een leegstaand verblijf voor een Europees diersoort.
Aan de rechterkant naast de Fazanten is een voor publiek afgesloten pad naar de vergaderruimte van onze staff.
Achter het gebouw bevinden zich de auto's van de staff.
Als we rechtdoor hadden gelopen bij de eetplek waren we bij 'Africa' uitgekomen en hier zijn de stokstaartjes.
Je kan op 2 manieren de stokstaartjes zien: Via een verhoging of beneden van wat dichterbij.
Dit is boven:
Dit is beneden:
Dit was het weer voor even. Ik kijk al uit naar mooie reacties en eventuele tips! Groeten ZooHyena!
@ ZooHyena, Leuke zoo, Jammer dat bijna alle verblijven overdekt zijn. Ik vind het leuk dat je de stokstaartjes van boven kan bekijken, maar denk je dan niet dat je ze amper kan zien? Goed gebruik gemaakt van planten dat is echt een pluspunt! Jammer vind ik dan weer wel dat er weinig heuvels zijn. In nederland is ook niet alles plat?
0
Stagiaire
Klopt, de meeste verblijven zijn nu nog overdekt, maar daar komt nog verandering in hoor Ik had het juist gepland om het eerste Europa-gedeelte overdekt te doen. En jawel hoor, er is nog een gedeelte die ik dan weer net niet op de foto heb gezet die wel dicht aan het verblijf grenst en dus een dichtere kijk erop geeft. Dankje voor je tips! Ik zal inderdaad nog eens meer aandacht besteden aan heuvels, heb nog nooit echt met heuvels gewerkt aangezien zulke projecten bij mij vaak tot niets uitlopen.
een mooie zoo Omdat je zo veel hout in de verblijven hebt verwerkt lijkt het park erg op een uit de hand gelopen hobby. Dat moet je niet opvatten al minpunt. Ik zou idd wat grotere dieren in het verblijf van de stokstaartjes doen. giraffe of gazelle bijvoorbeeld. De vergaderruimte doet me denken aan aan vergaderruimte in Burgers Zoo. Welke download is dat bord met "Europa" er op? Ik ga deze zoo zeker blijven volgen.
0
Stagiaire
dankje! Nou ja, bedenk wel dat het park nog niet een enorme kluis aan geld heeft hea, dus hout is vooral een goedekope optie. Nou, in feite is het verblijf niet echt geschikt voor grote dieren, zo groot is het namelijk niet, maar nadat ik de resterende dieren van de Sherman Jones Zoo een plekje heb gegeven zal ik eens met grotere dieren gaan werken. Ja, ik dacht ik doe maar een keer een vergaderruimte net als ik echte zoo's. Ik weet niet meer zeker waar ik de download vandaan heb, volgens mij Zeta designs of Tesara. Mooi, daar doe ik t graag voor!
Het ziet er allemaal echt uit, maar waarom een beeld bij de vergaderruimte??? Je fazanten verblijf vind ik het beste gelukt. Ik hoop wel dat je inderdaad de stokstaartjes nog gaat verhuizen, we zien het in je volgende updates misschien.
0
Stagiaire
@Raymond: nou medewerkers mogen ook wel eens wat bekijks hebben, daarom staat daar het standbeeld. Misschien ook wel tijdelijk hoor, wanneer er Mustangs aanwezig zijn gaat het beeld uiteraard daar naartoe. @Real_thomas: dankje!