ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
IK vind ze allebei wel mooi, maar die koepel is toch wel mooier, want daar wordt gebruikt gemaakt van een natuurlijk verblijf met die stenen. En dat is mooier, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Laraatje2008, Dat vond. Ik ook
Gr.thomas
Added (27 Okt 2011, 18:13) --------------------------------------------- dit is een teacher van de bush, hij is af en er staan nog 3 hokken leeg. binnekort ga ik hem showen,
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ jesse2000, @ banaantje4, dankje wel ik zal hem morgen showen.
NIEUWS: nieuwe dieren op de savanne, capibara's in bush samen met alle andere dieren, bamboe is op, daarom een andere soort.
gr.thomas
Added (29 Okt 2011, 16:25) --------------------------------------------- ik heb me vergist de update is vandaag!!!!
hier is de bush!!:
aan dit pad is niks veranderd. maar dan zien we dat de flamingo's weg zijn, dit is het buiten verblijf voor de tijgers die we als ik rep.3 ben krijg. dit zien we als we door het raam kijken en dan...... de ingang van de bush!! we lopen naar binnen en zien twee voileres, dit is de rechtse en de linkse een bewoner en we volgen het pad we zien daar het binneverblijf van de tijgers die er nog niet zijn we lopen verder en komen bij de koepel hier van binnen hier een bewoner, een mierencivetkat we lopen de koepel uit. we komen bij het eerste uitkijkpunt van de capibara's onderweg naar het tweede uitkijkpunt komen we langs de leguanen hier is er een hier is het tweede en laatste uitkijkpunt we lopen weg van de capibara's en komen bij de slangen we volgen het pad en komen bij de kameleons we volgen het pad nog verder en komen bij het eerste uitkijkpunt van de pauwkalkoenen en hier zit een pauwkalkoen, gefotografeerd uit het tweede uitkijkpunt en hier de aligatorsnoeken
en hier het overzicht
en dat was de update, ik weet dat het niet zo mooi is als de bushs van Raymond, maar ik hoop dat deze ook wel goed is.
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~