ZTAO Zoo's Guchelaar Zoo Company - Nu Wellington Zoo.
NielsG
Datum: Dinsdag, 03 Apr 2012, 17:46 | Bericht # 91
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ wollykonijn , Nu doet 'ie het.. En kijk ook nog naar de Update !
Bericht @ wollykonijn , Nu doet 'ie het.. En kijk ook nog naar de Update !Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 03 Apr 2012 om 17:46
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 03 Apr 2012, 17:52 | Bericht # 92
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , Oke, het ziet er allemaal leuk uit de dessert kas is leuk gedaan, alleen vind ik sommige stenen niet zo mooi staan bijv. je hebt lagen stenen en in een keer komen er van die hogen punten dat vind ik persoonlijk niet echt mooi Heb je et logo zelf gemaakt of laten maken? Want voor het logo stond in et engels bedankt voor het logo man Nog veel plezier met de zoo verder!
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ NielsGuchelaar , Oke, het ziet er allemaal leuk uit de dessert kas is leuk gedaan, alleen vind ik sommige stenen niet zo mooi staan bijv. je hebt lagen stenen en in een keer komen er van die hogen punten dat vind ik persoonlijk niet echt mooi Heb je et logo zelf gemaakt of laten maken? Want voor het logo stond in et engels bedankt voor het logo man Nog veel plezier met de zoo verder!Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 03 Apr 2012 om 17:52
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 03 Apr 2012, 17:53 | Bericht # 93
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ NielsGuchelaar , Leuke update! Alleen jammer dat er water is naast het pad zonder een hek er tussen.. Verder ziet het schildpadden verblijf er heel leuk uit! Ben benieuwd welke dieren er komen in the desert.. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ NielsGuchelaar , Leuke update! Alleen jammer dat er water is naast het pad zonder een hek er tussen.. Verder ziet het schildpadden verblijf er heel leuk uit! Ben benieuwd welke dieren er komen in the desert.. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 03 Apr 2012 om 17:53
NielsG
Datum: Woensdag, 04 Apr 2012, 11:30 | Bericht # 94
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ wollykonijn , De stenen zijn een probleem omdat het Pack van Snowleo erg weinig stenen bezit. En dit was dan nog de beste oplossing om een beetje hoogte verschillen te maken. Verder bedankt voor je reactie. @ Jeweetwelwie , Jup, klopt. Maar toen ik probeerde er een hek neer te zetten, viel 't hek in het water. xD En dan staat nog minder mooi. Ik zoek nog een oplossing. Jij trouwens ook bedankt.. Grt, Niels
Bericht @ wollykonijn , De stenen zijn een probleem omdat het Pack van Snowleo erg weinig stenen bezit. En dit was dan nog de beste oplossing om een beetje hoogte verschillen te maken. Verder bedankt voor je reactie. @ Jeweetwelwie , Jup, klopt. Maar toen ik probeerde er een hek neer te zetten, viel 't hek in het water. xD En dan staat nog minder mooi. Ik zoek nog een oplossing. Jij trouwens ook bedankt.. Grt, Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 04 Apr 2012 om 11:30
Real_thomas
Datum: Woensdag, 04 Apr 2012, 13:21 | Bericht # 95
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Niels, misschien kan je dat met lage stenen doen? Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Niels, misschien kan je dat met lage stenen doen? Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 04 Apr 2012 om 13:21
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 04 Apr 2012, 20:22 | Bericht # 96
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ NielsGuchelaar , Huh?!? Apart.. Heb je toevallig een een of andere hack gedownload die daar voor zorgt? Of doet die dat alleen met gedownloaden hekken, of ook gewoon standaard hekken?? Trouwens leuk logo! Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ NielsGuchelaar , Huh?!? Apart.. Heb je toevallig een een of andere hack gedownload die daar voor zorgt? Of doet die dat alleen met gedownloaden hekken, of ook gewoon standaard hekken?? Trouwens leuk logo! Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 04 Apr 2012 om 20:22
Yari
Datum: Zaterdag, 14 Jul 2012, 11:27 | Bericht # 97
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
laat het buitenverblijf zien
Y.R.
Bericht laat het buitenverblijf zien Bericht getypt door - Yari Toegevoegd op 14 Jul 2012 om 11:27
thijsboy123
Datum: Zaterdag, 11 Aug 2012, 20:25 | Bericht # 98
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
ziet er echt geweldig uit zitten er eigenlijk al dieren in?
Bericht ziet er echt geweldig uit zitten er eigenlijk al dieren in? Bericht getypt door - thijsboy123 Toegevoegd op 11 Aug 2012 om 20:25
Marr13
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 11:30 | Bericht # 99
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Mooi gedaan ! Met die rotsen is het echt heel realistisch
Bericht Mooi gedaan ! Met die rotsen is het echt heel realistisch Bericht getypt door - Marr13 Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 11:30
NielsG
Datum: Zaterdag, 13 Okt 2012, 21:50 | Bericht # 100
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Doordat ik m'n zoo ga remaken wil ik deze showroom graag gesloten hebben. De nieuwe zoo zal zsm volgen. ;-) Dus een slotje gevraagd!
Bericht Doordat ik m'n zoo ga remaken wil ik deze showroom graag gesloten hebben. De nieuwe zoo zal zsm volgen. ;-) Dus een slotje gevraagd! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 13 Okt 2012 om 21:50