Wimbledon City Zoo (Showroom)
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 10:17 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
net zoals thyrone2003 zegt is het wel wat mooier om wat meer te gaan beplanten. verder is het gewoon TOPIE!!! ook het binnenverblijf ziet er mooi uit. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht net zoals thyrone2003 zegt is het wel wat mooier om wat meer te gaan beplanten. verder is het gewoon TOPIE!!! ook het binnenverblijf ziet er mooi uit. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 10:17
NielsG
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 10:20 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er heel mooi uit! Gewoon topwerk Anton! Thyrone en Kitfisto , Op een Savanne zouden de dieren de planten alleen maar opeten, ik vind het juist wel realistisch..
Bericht Ziet er heel mooi uit! Gewoon topwerk Anton! Thyrone en Kitfisto , Op een Savanne zouden de dieren de planten alleen maar opeten, ik vind het juist wel realistisch.. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 10:20
tigerman
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 10:27 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Inderdaad, zoals Niels zegt, ze eten het alleen maar op, en dit is een kleine stadszoo, die zijn geld niet zou verspillen aan planten die toch alleen vertrappeld worden.
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht Inderdaad, zoals Niels zegt, ze eten het alleen maar op, en dit is een kleine stadszoo, die zijn geld niet zou verspillen aan planten die toch alleen vertrappeld worden. Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 10:27
timo13
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 10:37 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
wow die savanne is super! vooral ook dat hek dat je gebruikt :P mooi man!
Bericht wow die savanne is super! vooral ook dat hek dat je gebruikt :P mooi man! Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 10:37
Christopher
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 12:12 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Erg mooi en goed gebruikt gemaakt van SP. En een heel klein beetje beplanting mag wel. (in het verblijf) Christopher
Bericht Erg mooi en goed gebruikt gemaakt van SP. En een heel klein beetje beplanting mag wel. (in het verblijf) Christopher Bericht getypt door - Christopher Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 12:12
Joshua
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 14:16 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Tigerman@ Ziet er goed uit Ik moet zelf ook eens iets gaan doen met dat houten hekje...
Bericht Tigerman@ Ziet er goed uit Ik moet zelf ook eens iets gaan doen met dat houten hekje...Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 14:16
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 14:19 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Sorry dat ik dit niet had gezien......... HEEL erg mooi!!!! Realistisch, goed beplant. Gewoon alles is goed!! Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Sorry dat ik dit niet had gezien......... HEEL erg mooi!!!! Realistisch, goed beplant. Gewoon alles is goed!! Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 14:19
tigerman
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 16:21 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
Hmm nog 2 previews: Apeneilanden: Ringstaartmaki Afrikaanse Savanne: Verblijf 2, Neushoornverblijf (Netgiraffe)
Bericht Hmm nog 2 previews: Apeneilanden: Ringstaartmaki Afrikaanse Savanne: Verblijf 2, Neushoornverblijf (Netgiraffe) Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 16:21
Joshua
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 16:25 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
FANTASTISCH! Dit ziet er weer helemaal geweldig uit Anton! Hoe je dat Maki verblijf hebt gemaakt is helemaal geweldig en realistisch! Ik heb niet echt opmerkingen... Moet dus beter mijn best doen.... Joshua
Bericht FANTASTISCH! Dit ziet er weer helemaal geweldig uit Anton! Hoe je dat Maki verblijf hebt gemaakt is helemaal geweldig en realistisch! Ik heb niet echt opmerkingen... Moet dus beter mijn best doen.... Joshua Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 16:25
tigerman
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 16:27 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
Bedankt joshua! En ook bedankt iedereen voor de comments op de fotos van de Savanne!
Bericht Bedankt joshua! En ook bedankt iedereen voor de comments op de fotos van de Savanne! Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 16:27