Datum: Woensdag, 25 Jan 2012, 17:16 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
@ raymondhoek, wat bedoel je met dat safari gevoel dat ontbreekt want misschien kan ik het dan wat aanpassen
Added (25 Jan 2012, 16:16) --------------------------------------------- De 2de update! We beginnen met de grote overzichtsfoto Dan een overzicht van het vijvertje en eetpleintje waar nog aan gewerkt wordt Als volgende een overzicht van de savanne Daarna een overzicht van het nieuwe deel: ...............de doodshoofdaapjes en emoe's!!! Hier zie je 2 emoe's En hier weer met een klein stukje van het binnenverblijf Als volgende de ingang van het doodshoofdaapjes huis met in het midden een boom Hier een aapje met hun klimtouwen op de achtergrond En hier een groepje bij het klimrek Zo dat was hem alweer tips en reacties hoor ik zoals altijd heel graag Mvg. Remco
Leuke update, maar ik heb nog een paar puntjes van kritiek: - Langs de paden mag wel wat meer beplanting. - Er staan twee donatieboxen tegenover elkaa, waarom ? Dat zie je in echte dierentuinen ook niet. en als laatste: waarom staat er een parasol bij de apen ? Ze zitten namelijk al binnen.
Datum: Woensdag, 25 Jan 2012, 17:36 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
@ thomvonder, over die parasol die gebruiken ze nog steeds en die donatieboxen kan ik misschien aanpassen,de beplanting daar was ik nog mee bezig dus bij de volgende update zie je dat
Datum: Woensdag, 25 Jan 2012, 17:44 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
mooi gedaan. maar ik heb wel een minpuntjes. - bij de doofdshoofd aapjes zal ik het hek proberen wat lager te doen. verder veel succes met je dierentuin.
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D