ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ nielsorka, leuk dat je begint met een park! ik heb wel wat tips: - bij het capibara en stokstaartjes verblijf zou ik de achter muur wat verandere. neem maar eens een kijkje op zeta desings. - mischien een andere capibara. op ztw staat een mooie. want die je nu heb lijk meer op een cavia . - ik zou ook alleen maar het biome grasland gebruiken. dat is wat realistisr dat waren de tips voor nu. ik wens je veel succes verder met je park!
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Goed begin echter vind ik je verblijf van de stokstaartjes toch wat aan de grote kant, het zijn tenslotte kleine diertjes. En ook zou je eens kunnen denken aan een hoger dak, of een dak van glas of met koepels erin, dat maakt het wat minder bedompt.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ Kit_Fisto, ja die muur was inderdaad niet zo leuk maar dat ben ik aan het veranderen en ik heb de andere capybara hoor!! verder is het biome ook veranderd bedankt voor de tips
@ raymondhoek, het verblijf is inderdaad aan de grote kant dus heb ik het iets veranderd maar zijn die koepels een download (als ik dat vragen mag) he zoo tycoon fans
@ nielsorka, Het gebouw ziet er al een stuke beter uit dan eerst! Maar ik vind je buiten verblijven niet echt realistisch dat komt door dat je bijna geen downloads gebruikt download planten bijvoorbeeld en probeer er nog meer tijd in te steken Ik denk dat de verblijven dan veel realistischer worden! Probeer bijvoorbeeld eens een verblijf na te bouwen die je heel mooi vind Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Zaterdag, 03 Maa 2012, 20:34 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ene goeie verbetering seg!!!!!! het gebouw is echt goed gedaan man! alleen een paar tips - op het eerste plaatje staan de bomen door het hek heen. een beetje onrealistisch. - het schildpadden verblijf vind ik niet bepaald mooi. de heuvels staan een beetje steil. mischien moet je die wat gladder maken. - veel succes verder!!!!!!!
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Wow, wat een verschil nu er een glasdak in het gebouw zit zeg Je herkent het bijna niet meer terug Hele mooie verbetering! Verder ben ik het eens met Kit_Fisto en Wollykonijn Succes