ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@Boerroel en Yari, bedankt voor de reacties!
Nee, geen update, maar even een mededeling: de komende anderhalve week zijn er geen updates ivm vakantie naar Frankrijk waar ik geen internet heb. Sorry mensen! Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
0
Kassa Medewerker
@ Kit_Fisto, @ Real_thomas, Dankjulliewel allemaal Ik ga naar de Dordogne, morgen. De laatste dagen was ik eigenlijk nog niet op vakantie, maar gewoon heel druk xD. Ik kan wel al melden dat het zoetwatergebouw van Worldwide Waters al vergevorderd is! Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
0
Kassa Medewerker
@ catfreako, Dankjewel. Ik ben stiekem ook erg trots op het stokstaartjesverblijf ^^
Even melden dat een update nog langer op zich laat wachten. Nadat we terugkwamen uit Frankrijk gingen we nog varen met onze boot, waar ik meestal internet heb, maar ik ben zo stom geweest om ZT2 thuis te laten liggen. xD Geen updates dus tot over twee weken oid. Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
Dierenpark de Aap heeft een donatie van maarliefst 1500 credits ontvangen van de plaatselijke bank om hun mooie dierentuin nog beter te maken. De directeur van het pas gestarte A.A.P. bank vond het een goede investering om het park een kleine boost te geven.
Wat de dierentuin met de credits gaan doen is nog niet bekend. Maar de donateur gelooft er volledig in dat het de dieren en bezoekers nog beter tot hun recht zal komen. Als bedankje gaf de dierentuin de directeur van het bedrijf een levenslang abonnement.
0
Kassa Medewerker
Inderdaad, dit nieuws is geen loos gerucht - de Aap heeft inderdaad een bonus ontvangen. Onze dank gaat nogmaals uit naar de directeur van het bedrijf dat ons deze gulle donatie heeft gegeven!
Wat gaan we doen met het geld? In ieder geval enkele dieren kopen voor - onder andere - het rifgebouw en zoetwatergebouw van Worldwide Waters. Ook wilt de Aap een savanne bouwen met onder andere zebra's, giraffen en struisvogels. Wat we verder nog doen zien we nog wel ^^ Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D