Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
installeren waard?
africanfreak
Datum: Zondag, 04 Jan 2009, 13:35 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Parkeerhulp

nadat mijn computer gecrashd is heb ik besloten niet zoveel te installeren, ik heb nu zt2 en rct 1 erop staan.
aangezien zt 2 er als 1e opstond, en toen al vrij sloom was, vraag ik me af.
is het wel slim om de uitbreidingen ook te installeren?
ik kan de zoo's op mijn USB niet eens meer spelen sad
en dat vind ik best jammer.

en als jullie aanraden het toch te installeren, welke instellingen kan ik dan het beste op laag zetten?

alvast bedankt smile

de nieuwe nederlandse designer!
vragen over zt of designen? pb me!
Berichtnadat mijn computer gecrashd is heb ik besloten niet zoveel te installeren, ik heb nu zt2 en rct 1 erop staan.
aangezien zt 2 er als 1e opstond, en toen al vrij sloom was, vraag ik me af.
is het wel slim om de uitbreidingen ook te installeren?
ik kan de zoo's op mijn USB niet eens meer spelen sad
en dat vind ik best jammer.

en als jullie aanraden het toch te installeren, welke instellingen kan ik dan het beste op laag zetten?

alvast bedankt smile

Bericht getypt door - africanfreak
Toegevoegd op 04 Jan 2009 om 13:35
Laraatje2008
Datum: Zondag, 04 Jan 2009, 13:53 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo,
Als je het graag speelt zt2 en alle uitbreidingen zou ik gewoon alles installeren. Ik heb het ook gehad en heb mijn pc toen gedrefarmenteerd en toen werd hij weer wat sneller en ik zou niet te veel van andere spelletjes die veel kb nodig hebben erop zetten. En zorgen dat je cookies verwijderd en de pc alles op zijn plaats laten zetten. Ik hoop dat het lukt en gewoon heerlijk spelen. Groetjes van Laraatje biggrin

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo,
Als je het graag speelt zt2 en alle uitbreidingen zou ik gewoon alles installeren. Ik heb het ook gehad en heb mijn pc toen gedrefarmenteerd en toen werd hij weer wat sneller en ik zou niet te veel van andere spelletjes die veel kb nodig hebben erop zetten. En zorgen dat je cookies verwijderd en de pc alles op zijn plaats laten zetten. Ik hoop dat het lukt en gewoon heerlijk spelen. Groetjes van Laraatje biggrin

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 04 Jan 2009 om 13:53
raymondhoek
Datum: Zondag, 04 Jan 2009, 14:12 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Mijn idee:

Koop een externe schijf van rond de 320 GB (Die zijn tegenwoordig niet zo heel duur meer) installeer alles daar op, zo blijft de computer snel, kun je alles installeren, en werken je game's misschien ook wel weer...

Raymond wink

BerichtMijn idee:

Koop een externe schijf van rond de 320 GB (Die zijn tegenwoordig niet zo heel duur meer) installeer alles daar op, zo blijft de computer snel, kun je alles installeren, en werken je game's misschien ook wel weer...

Raymond wink

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 04 Jan 2009 om 14:12
africanfreak
Datum: Zondag, 04 Jan 2009, 14:15 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Parkeerhulp

Quote (raymondhoek)
Mijn idee:
Raymond

ik heb een tusse schijf en die heet op de computer K, die worden door 3 computers hier in huis gebruikt (ofzoiets)
bedoel je dat?
want die is er bij ons voor om de foto's enzo op te zetten, bij een crash wordt die namelijk niet geraakt happy

ik zit er zelf aan te denken om zt 2 op de D schijf te plaatsen, aangezien die nooit echt gebruikt wordt.

de nieuwe nederlandse designer!
vragen over zt of designen? pb me!
Bericht
Quote (raymondhoek)
Mijn idee:
Raymond

ik heb een tusse schijf en die heet op de computer K, die worden door 3 computers hier in huis gebruikt (ofzoiets)
bedoel je dat?
want die is er bij ons voor om de foto's enzo op te zetten, bij een crash wordt die namelijk niet geraakt happy

ik zit er zelf aan te denken om zt 2 op de D schijf te plaatsen, aangezien die nooit echt gebruikt wordt.

Bericht getypt door - africanfreak
Toegevoegd op 04 Jan 2009 om 14:15
Laraatje2008
Datum: Maandag, 05 Jan 2009, 18:14 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Het africanfreak, is het opgelost? Kun je nu zootycoon en de uitbreidingen spelen? Ik hoop het en succes ermee. Dan kan het topic op slot, dus laat het even weten en kun je je eigen topic op slot maken. Groetjes van Laraatje biggrin

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHet africanfreak, is het opgelost? Kun je nu zootycoon en de uitbreidingen spelen? Ik hoop het en succes ermee. Dan kan het topic op slot, dus laat het even weten en kun je je eigen topic op slot maken. Groetjes van Laraatje biggrin

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 05 Jan 2009 om 18:14
Erry2000
Datum: Donderdag, 08 Jan 2009, 19:28 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Aangezien Yv het zelf niet meer kan, sluit ik het topic. Mocht hij het nog open willen, hoor ik dat wel happy !

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtAangezien Yv het zelf niet meer kan, sluit ik het topic. Mocht hij het nog open willen, hoor ik dat wel happy !

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 08 Jan 2009 om 19:28
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz