Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
vraagje over berichten
lalalaishier
Datum: Zaterdag, 15 Mei 2010, 10:20 | Bericht # 1   
lalalaishier 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

ik heb een vraag over de berichten
ik wil dus graag de 25 berichten halen
maar over welke b erichten gaat het want als ik op het forum een bericht plaats dan blijft er maar 3 berichten staan
dus over welke berichten gaat het????? zodat bij die exclusive downloads ofzo kan downlloaden
Berichtik heb een vraag over de berichten
ik wil dus graag de 25 berichten halen
maar over welke b erichten gaat het want als ik op het forum een bericht plaats dan blijft er maar 3 berichten staan
dus over welke berichten gaat het????? zodat bij die exclusive downloads ofzo kan downlloaden

Bericht getypt door - lalalaishier
Toegevoegd op 15 Mei 2010 om 10:20
thomvonder
Datum: Zaterdag, 15 Mei 2010, 11:01 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

niet in alle topics tellen je berichten mee. anders zou het wel heel makkelijk gaan :p
ik weet niet in welke ze wel mee tellen dus dat kan ik je vertellen ;)
Berichtniet in alle topics tellen je berichten mee. anders zou het wel heel makkelijk gaan :p
ik weet niet in welke ze wel mee tellen dus dat kan ik je vertellen ;)

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 15 Mei 2010 om 11:01
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 15 Mei 2010, 11:32 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Niet alleen 25 posts tellen mee, maar ook dat je 1 maand lid bent van de site he!! En inderdaad niet alle posts tellen mee en ook je spamrapport telt mee, volgens mij. Dus, je moet geen onzinninge berichten zetten zoals je eigenlijk wel heb gedaan met het topic mensen die zt2 hebben spelen die nog ZT1. Ik laat hem staan en ik zie het nu door de vingers maar AUB geen onzinninge topics meer openen. En de posts bij de forumgames tellen niet mee. Dus, je moet zinnige topics openen en zinnige antwoorden erop schrijven en je spamrapport in de gaten houden.
En 1 maand lid zijn. Dus, even wachten. De exclusieven zijn het waard op daarop te wachten. Groetjes van laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtNiet alleen 25 posts tellen mee, maar ook dat je 1 maand lid bent van de site he!! En inderdaad niet alle posts tellen mee en ook je spamrapport telt mee, volgens mij. Dus, je moet geen onzinninge berichten zetten zoals je eigenlijk wel heb gedaan met het topic mensen die zt2 hebben spelen die nog ZT1. Ik laat hem staan en ik zie het nu door de vingers maar AUB geen onzinninge topics meer openen. En de posts bij de forumgames tellen niet mee. Dus, je moet zinnige topics openen en zinnige antwoorden erop schrijven en je spamrapport in de gaten houden.
En 1 maand lid zijn. Dus, even wachten. De exclusieven zijn het waard op daarop te wachten. Groetjes van laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 15 Mei 2010 om 11:32
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz