ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 7 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik heb een vraag over de berichten ik wil dus graag de 25 berichten halen maar over welke b erichten gaat het want als ik op het forum een bericht plaats dan blijft er maar 3 berichten staan dus over welke berichten gaat het????? zodat bij die exclusive downloads ofzo kan downlloaden
niet in alle topics tellen je berichten mee. anders zou het wel heel makkelijk gaan ik weet niet in welke ze wel mee tellen dus dat kan ik je vertellen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Niet alleen 25 posts tellen mee, maar ook dat je 1 maand lid bent van de site he!! En inderdaad niet alle posts tellen mee en ook je spamrapport telt mee, volgens mij. Dus, je moet geen onzinninge berichten zetten zoals je eigenlijk wel heb gedaan met het topic mensen die zt2 hebben spelen die nog ZT1. Ik laat hem staan en ik zie het nu door de vingers maar AUB geen onzinninge topics meer openen. En de posts bij de forumgames tellen niet mee. Dus, je moet zinnige topics openen en zinnige antwoorden erop schrijven en je spamrapport in de gaten houden. En 1 maand lid zijn. Dus, even wachten. De exclusieven zijn het waard op daarop te wachten. Groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!