ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik ben zootycoon net aan het spelen en hij valt telkens uit. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit moet oplossen. Ik heb al geprobeert opnieuw opstarten en downloads verwijderen. Help me a.u.b.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Dus, robijnhof het probleem is opgelost? Groetjes van Laraatje, soms moet je alle downloads verwijderen en dan een voor een er weer bij doen. Uiteindleijk kom je er dan achter welke download voor problemen oplevert. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Bij mij gebeurd dat ook soms. De snelste manier om dat op te lossen is gewoon je computer/laptop herstarten, en dan zou het weer normaal moeten werken. Als dit niet werkt, start je het gewoon nog eens op, en als het dan nog niet werkt, zou ik inderdaad proberen al je downloads een voor een weg te doen en zien aan welke het ligt.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik had dat vroeger ook komt door een teveel aan downloads of door een bepaalde download die een of ander virus meedraagt ofja zo denk ik er wel over want na wat opkuisen in je downloads heb je dit soort problemen niet meer
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
ik heb het zelfde probleem alleen bij mij werken alle tips niet alleen ik weet wel waarneer hij uitvalt bij mij gaat de grond namelijk verkleuren Always look on the bright side of life!
Datum: Donderdag, 26 Aug 2010, 12:17 | Bericht # 7
rosella
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
jeffrey heb je veel downloads ofzo of heb je ook andere spellen geinstaleerd mschien heb je te weinig ruimt op je computer of een virus een je computer scannen? groetjes tom
Datum: Donderdag, 26 Aug 2010, 15:31 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
ik heb alles al een geprobeert zelfs een nieuwe computer helpt niet al mijn downloads verwijderen helpt niet *zelfs mijn vader weet het niet terwijl hij computers repareert en programeert* Always look on the bright side of life!