Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
welke dieren bij mekaar
wellidesigns
Datum: Donderdag, 29 Jul 2010, 13:19 | Bericht # 1   
wellidesigns 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

ik zou graag supergrote hokken willen maken in mijn zoo
maar weet goed welke dieren bij mekaar geplaatst kunnen worden
bestaan daar soms lijstjes van ????
Berichtik zou graag supergrote hokken willen maken in mijn zoo
maar weet goed welke dieren bij mekaar geplaatst kunnen worden
bestaan daar soms lijstjes van ????

Bericht getypt door - wellidesigns
Toegevoegd op 29 Jul 2010 om 13:19
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 29 Jul 2010, 14:35 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Bij de savanne kun je verschillende dieren bij elkaar doen, zoals de thomas gazelle en de zebra, olifanten en giraffen kunnen ook goed samen. En bij woestijn de dromedarissen en andere dieren. De flamingo kun je bijvoorbeeld goed neerzetten bij de bevers en bij de nijlpaarden, je moet het gewoon een beetje uittesten wie en wat bij elkaar past. Succes ermee en groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtBij de savanne kun je verschillende dieren bij elkaar doen, zoals de thomas gazelle en de zebra, olifanten en giraffen kunnen ook goed samen. En bij woestijn de dromedarissen en andere dieren. De flamingo kun je bijvoorbeeld goed neerzetten bij de bevers en bij de nijlpaarden, je moet het gewoon een beetje uittesten wie en wat bij elkaar past. Succes ermee en groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 29 Jul 2010 om 14:35
zebraatje
Datum: Donderdag, 29 Jul 2010, 15:37 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

wat ik heel leuk vind is een savanne combinatie verblijf met antilopen zebra's giraffen en neushoorns
dat is meestal ook wel aantrekkelijk voor de bezoekers

ruben ;)

Berichtwat ik heel leuk vind is een savanne combinatie verblijf met antilopen zebra's giraffen en neushoorns
dat is meestal ook wel aantrekkelijk voor de bezoekers

ruben ;)

Bericht getypt door - zebraatje
Toegevoegd op 29 Jul 2010 om 15:37
tigerman
Datum: Vrijdag, 30 Jul 2010, 11:18 | Bericht # 4   
tigerman 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Je kan ook een heel erg groot verblijf maken met bijvoorbeeld moeras, kreupelhout, en grasland gemengd, dat vind ik zelf een mooie combinatie, en daar wat Aziatische moerasdieren zoals neushoorns, indische antilopes, saruskraanvogels, Aziatische Olifanten, Bantengs,... in doen(Indische antilope en saruskraanvogel zijn te downloaden in het tropisch paradise dierenpakket op deze site, Bantengs staan op Environ, en de indische neushoorn kan je downloaden op zeta-designs)

Banner+Avatar made by McCamel

Bericht veranderd door: tigerman - Vrijdag, 30 Jul 2010, 11:18
BerichtJe kan ook een heel erg groot verblijf maken met bijvoorbeeld moeras, kreupelhout, en grasland gemengd, dat vind ik zelf een mooie combinatie, en daar wat Aziatische moerasdieren zoals neushoorns, indische antilopes, saruskraanvogels, Aziatische Olifanten, Bantengs,... in doen(Indische antilope en saruskraanvogel zijn te downloaden in het tropisch paradise dierenpakket op deze site, Bantengs staan op Environ, en de indische neushoorn kan je downloaden op zeta-designs)

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 30 Jul 2010 om 11:18
zootycooner2
Datum: Zaterdag, 07 Aug 2010, 18:15 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

de nijlpaarden en krokodillen misschien?
Berichtde nijlpaarden en krokodillen misschien?

Bericht getypt door - zootycooner2
Toegevoegd op 07 Aug 2010 om 18:15
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 07 Aug 2010, 20:33 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja als je de krokodillen maar genoeg te eten geeft. Net zoals de leeuwen bij de groente-eters ook kunnen maar dan moet je de leeuwen wel te eten geven en zorgen dat ze voldoende eten krijgen. Groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJa als je de krokodillen maar genoeg te eten geeft. Net zoals de leeuwen bij de groente-eters ook kunnen maar dan moet je de leeuwen wel te eten geven en zorgen dat ze voldoende eten krijgen. Groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 07 Aug 2010 om 20:33
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz