ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik zou graag supergrote hokken willen maken in mijn zoo maar weet goed welke dieren bij mekaar geplaatst kunnen worden bestaan daar soms lijstjes van ????
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Bij de savanne kun je verschillende dieren bij elkaar doen, zoals de thomas gazelle en de zebra, olifanten en giraffen kunnen ook goed samen. En bij woestijn de dromedarissen en andere dieren. De flamingo kun je bijvoorbeeld goed neerzetten bij de bevers en bij de nijlpaarden, je moet het gewoon een beetje uittesten wie en wat bij elkaar past. Succes ermee en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
wat ik heel leuk vind is een savanne combinatie verblijf met antilopen zebra's giraffen en neushoorns dat is meestal ook wel aantrekkelijk voor de bezoekers
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Je kan ook een heel erg groot verblijf maken met bijvoorbeeld moeras, kreupelhout, en grasland gemengd, dat vind ik zelf een mooie combinatie, en daar wat Aziatische moerasdieren zoals neushoorns, indische antilopes, saruskraanvogels, Aziatische Olifanten, Bantengs,... in doen(Indische antilope en saruskraanvogel zijn te downloaden in het tropisch paradise dierenpakket op deze site, Bantengs staan op Environ, en de indische neushoorn kan je downloaden op zeta-designs) Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja als je de krokodillen maar genoeg te eten geeft. Net zoals de leeuwen bij de groente-eters ook kunnen maar dan moet je de leeuwen wel te eten geven en zorgen dat ze voldoende eten krijgen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!