Dinovangteam is weg
Joshua
Datum: Donderdag, 20 Jan 2011, 20:06 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Probeer anders dit haal alle JP downloads er uit en test net zo lang tot je weet welk object de storing maakt.
Bericht Probeer anders dit haal alle JP downloads er uit en test net zo lang tot je weet welk object de storing maakt. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 20 Jan 2011 om 20:06
Aurlord
Datum: Vrijdag, 21 Jan 2011, 17:41 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Ehh Dinojos, er werd ook gezegd dat van iemand z'n Dinovangteam al weg was toen hij wist dat downloads niet eens bestonden. Sorry als ik boos overkom, dan bedoelde ik het even als hulp. Toen ik dit Topic zag ging ik alle ZOO's een keer doen, toen ik ergens in die Alpen van het berggebied kwam was hij ineens weg. Dus toen instaleerde ik hem opnieuw, en toen klikte ik weer de Alpen aan en toen was ie weer weg. Dus volgens mij ligt het aan die alpen van UD. Lars1998
Bericht Ehh Dinojos, er werd ook gezegd dat van iemand z'n Dinovangteam al weg was toen hij wist dat downloads niet eens bestonden. Sorry als ik boos overkom, dan bedoelde ik het even als hulp. Toen ik dit Topic zag ging ik alle ZOO's een keer doen, toen ik ergens in die Alpen van het berggebied kwam was hij ineens weg. Dus toen instaleerde ik hem opnieuw, en toen klikte ik weer de Alpen aan en toen was ie weer weg. Dus volgens mij ligt het aan die alpen van UD. Lars1998
Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 21 Jan 2011 om 17:41
Joshua
Datum: Vrijdag, 21 Jan 2011, 18:16 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Lars je komt zeker niet boos over. Maar er was ook iemand die na het downloaden het dinovang team kwijt was dus daarom.
Bericht Lars je komt zeker niet boos over. Maar er was ook iemand die na het downloaden het dinovang team kwijt was dus daarom. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 21 Jan 2011 om 18:16
Aurlord
Datum: Zaterdag, 22 Jan 2011, 16:38 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Nee sorry Dinojos. Maar ik instaleerde hem toen op een andere com. Maar toen gebeurde weer hetzelfde met de Alpen, dus het ligt niet aan mijn com. Lars1998
Bericht Nee sorry Dinojos. Maar ik instaleerde hem toen op een andere com. Maar toen gebeurde weer hetzelfde met de Alpen, dus het ligt niet aan mijn com. Lars1998
Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 22 Jan 2011 om 16:38
Joshua
Datum: Zaterdag, 22 Jan 2011, 19:48 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Lars dan is het dus duidelijk dat je geen map moet nemen waar Alpen gebied in zit of bedoel je de Alpen redskin van ZD.
Bericht Lars dan is het dus duidelijk dat je geen map moet nemen waar Alpen gebied in zit of bedoel je de Alpen redskin van ZD. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 22 Jan 2011 om 19:48
Aurlord
Datum: Zaterdag, 22 Jan 2011, 20:34 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Nee Dinojos eerst bij de Alpen en dan dat gebied waar dat plaatje van UD achter staat. Hopelijk is het nu opgelost. De makkelijkste manier om er vanaf te komen is hem opnieuw instaleren. Lars1998
Bericht Nee Dinojos eerst bij de Alpen en dan dat gebied waar dat plaatje van UD achter staat. Hopelijk is het nu opgelost. De makkelijkste manier om er vanaf te komen is hem opnieuw instaleren. Lars1998
Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 22 Jan 2011 om 20:34