Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 16:22 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 14 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik heb deze problemen ook gehad , maar mijn broer heeft er TuneUp Utilities opgezet. Hij is eel sneller en ik kan er nou ZT2 opzetten en Photoschop en andere zware programma's.
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 21:57 | Bericht # 12
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
raymond, wat is dan de naam van de grqfiche kaart, want ik weet het echt niet, ik heb me echt sufgezocht op google, maar ik snap echt niet wat ik moet doen, het is allemaal zulke moeilijke taal, met rare woorden en ook vaak nog in het engels....
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 22:19 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
Quote (caspar1995)
oh, sorry ik zach de grap eerst niet, zet er anders achter en Sh*t en cr*b zijn denk ik niet echt schokkende woorden, ik bedoel, kinderen van 8 gebruiken dat ook en onder dat jaar zit je heus niet op fora (ja, heb ik geleert bij nederlands ) maar ik zal er even een sterretje in plaatsen
nou als je bij mijn de peuterspeelzaal komt waar mijn nicht stage loopt zijn er gewoon jongentjes van drie die lopen te schelden met K****R en zeggen tegen zwarte mensen zeggen zal ik je terugtrappen naar Afrika
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Datum: Donderdag, 30 Dec 2010, 14:21 | Bericht # 18
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
raymond, ik heb echt heel veel geprobeert maar alles probeert me geld af te troggelen.
dit is wat ik nu weet:
de kaart heet : ATI AtomBIOS mijn windows versie: Windows Vista Home Premium grafiche Adapter: Standaard-VGA Grafiche Adapter
als je me nog kan helpen zou ik het heel erg fijn vinden!
Added (30 Dec 2010, 14:21) --------------------------------------------- is er niemand die me nog verder kan helpen? want anders kan ik geen zt2 spelen, en wat moet ik zonder zoo tycoon
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!