Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Scenario 5 sterrenshow
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 24 Feb 2009, 07:14 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Ik krijg dit scenario maar niet uitgespeeld, heb het al twee keer gespeeld en niks hoor. De 1e keer bleef hij steken op 3,5 ster en nu op 2.5 ster. Wat doe ik verkeerd? En ik heb allerlei dieren in mijn show zitten, namelijk de otters, zeeleeuwen, tuimelaars en kleine zwaardwalvissen en het gaat niet omhoog. Ik ben het beu. Heb nu de tips van zootycoon.nl gelezen en die ga ik toepassen en als het dan niet lukt, dan maar de Ross zoo downloaden. Maar ja, eerst zelf proberen en als jullie nog tips hebben graag. Groetjes van Laraatje en ik hoop dat het deze week wel lukt. Eerst ga ik de andere scenario's spelen en dan deze weer.
Groetjes van Laraatje biggrin

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo iedereen,
Ik krijg dit scenario maar niet uitgespeeld, heb het al twee keer gespeeld en niks hoor. De 1e keer bleef hij steken op 3,5 ster en nu op 2.5 ster. Wat doe ik verkeerd? En ik heb allerlei dieren in mijn show zitten, namelijk de otters, zeeleeuwen, tuimelaars en kleine zwaardwalvissen en het gaat niet omhoog. Ik ben het beu. Heb nu de tips van zootycoon.nl gelezen en die ga ik toepassen en als het dan niet lukt, dan maar de Ross zoo downloaden. Maar ja, eerst zelf proberen en als jullie nog tips hebben graag. Groetjes van Laraatje en ik hoop dat het deze week wel lukt. Eerst ga ik de andere scenario's spelen en dan deze weer.
Groetjes van Laraatje biggrin

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 24 Feb 2009 om 07:14
ferrarietje
Datum: Dinsdag, 24 Feb 2009, 12:43 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Kassa Medewerker

Er staat een artikel op ZT.NL daar vind je hem hopelijk wink

Yes I believe.......... in ZT2!
Ik heet Peter zo mag je me ook noemen
gefiliciteert... raymond!

Bericht veranderd door: ferrarietje - Donderdag, 05 Maa 2009, 15:23
BerichtEr staat een artikel op ZT.NL daar vind je hem hopelijk wink

Bericht getypt door - ferrarietje
Toegevoegd op 24 Feb 2009 om 12:43
Laraatje2008
Datum: Zondag, 01 Maa 2009, 22:33 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik heb jet net gehaald. Bleef maar dieren adopteren en mijn zoo is zelfs nog niet vol en toen werd het opeens 5 sterren, zonder de orka. Dus, toch maar knap gedaan en niet alle dieren zijn getraind en volgens mij ook nog niet eens de beste kunstjes, maar toch gehaald. Mooi he, en de dierentuin stuur ik later op naar Raymond, hij is nog niet volgebouwd. Misschien dat ik hem morgen opstuur, zoals hij is. Kunnen mensen de dierentuin ook nog uitbreiden. Hij is zelfs al met de overkaping. Mooi.
Vind het knap van mezelf. Groetjes en succes met alle scenario's. Heb ze bijna allemaal uitgespeeld. Van Laraatje biggrin

BerichtIk heb jet net gehaald. Bleef maar dieren adopteren en mijn zoo is zelfs nog niet vol en toen werd het opeens 5 sterren, zonder de orka. Dus, toch maar knap gedaan en niet alle dieren zijn getraind en volgens mij ook nog niet eens de beste kunstjes, maar toch gehaald. Mooi he, en de dierentuin stuur ik later op naar Raymond, hij is nog niet volgebouwd. Misschien dat ik hem morgen opstuur, zoals hij is. Kunnen mensen de dierentuin ook nog uitbreiden. Hij is zelfs al met de overkaping. Mooi.
Vind het knap van mezelf. Groetjes en succes met alle scenario's. Heb ze bijna allemaal uitgespeeld. Van Laraatje biggrin

Toegevoegd op 01 Maa 2009 om 22:33
raymondhoek
Datum: Zondag, 01 Maa 2009, 22:52 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Neem 1 orka
train die tot 5 ster, en laat die een hele show vol maken met allerlei verschillende kunstjes
en 5 sterren show heb je...

Raymond wink

BerichtNeem 1 orka
train die tot 5 ster, en laat die een hele show vol maken met allerlei verschillende kunstjes
en 5 sterren show heb je...

Raymond wink

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 01 Maa 2009 om 22:52
Laraatje2008
Datum: Maandag, 02 Maa 2009, 06:50 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja, maar ik heb hem al en dat mogen de mensen doen die de dierentuin vol willen maken. Ik vind het al knap van mezelf dat ik een 5 sterrenshow heb kunnen maken en die Orka hoef ik nog niet eens. Want de dieren die de show nu heeft doen de kunstjes heel erg goed.
Het ging er mij om dat ik dit scenario uitspeelden. Het maakte mij niet uit hoe. Wel bedankt voor je tip hoor Raymond maar zoals ik hierboven al schreef mogen de mensen doen die de dierentuin downloaden. Groetjes van Laraatje biggrin

BerichtJa, maar ik heb hem al en dat mogen de mensen doen die de dierentuin vol willen maken. Ik vind het al knap van mezelf dat ik een 5 sterrenshow heb kunnen maken en die Orka hoef ik nog niet eens. Want de dieren die de show nu heeft doen de kunstjes heel erg goed.
Het ging er mij om dat ik dit scenario uitspeelden. Het maakte mij niet uit hoe. Wel bedankt voor je tip hoor Raymond maar zoals ik hierboven al schreef mogen de mensen doen die de dierentuin downloaden. Groetjes van Laraatje biggrin

Toegevoegd op 02 Maa 2009 om 06:50
raymondhoek
Datum: Maandag, 02 Maa 2009, 07:52 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Probleem opgelost, en dus topic gesloten...

lock

Raymond wink

BerichtProbleem opgelost, en dus topic gesloten...

lock

Raymond wink

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 02 Maa 2009 om 07:52
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz