ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Ik krijg dit scenario maar niet uitgespeeld, heb het al twee keer gespeeld en niks hoor. De 1e keer bleef hij steken op 3,5 ster en nu op 2.5 ster. Wat doe ik verkeerd? En ik heb allerlei dieren in mijn show zitten, namelijk de otters, zeeleeuwen, tuimelaars en kleine zwaardwalvissen en het gaat niet omhoog. Ik ben het beu. Heb nu de tips van zootycoon.nl gelezen en die ga ik toepassen en als het dan niet lukt, dan maar de Ross zoo downloaden. Maar ja, eerst zelf proberen en als jullie nog tips hebben graag. Groetjes van Laraatje en ik hoop dat het deze week wel lukt. Eerst ga ik de andere scenario's spelen en dan deze weer. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 67 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Er staat een artikel op ZT.NL daar vind je hem hopelijk Yes I believe.......... in ZT2! Ik heet Peter zo mag je me ook noemen gefiliciteert... raymond!
Bericht veranderd door: ferrarietje - Donderdag, 05 Maa 2009, 15:23
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik heb jet net gehaald. Bleef maar dieren adopteren en mijn zoo is zelfs nog niet vol en toen werd het opeens 5 sterren, zonder de orka. Dus, toch maar knap gedaan en niet alle dieren zijn getraind en volgens mij ook nog niet eens de beste kunstjes, maar toch gehaald. Mooi he, en de dierentuin stuur ik later op naar Raymond, hij is nog niet volgebouwd. Misschien dat ik hem morgen opstuur, zoals hij is. Kunnen mensen de dierentuin ook nog uitbreiden. Hij is zelfs al met de overkaping. Mooi. Vind het knap van mezelf. Groetjes en succes met alle scenario's. Heb ze bijna allemaal uitgespeeld. Van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, maar ik heb hem al en dat mogen de mensen doen die de dierentuin vol willen maken. Ik vind het al knap van mezelf dat ik een 5 sterrenshow heb kunnen maken en die Orka hoef ik nog niet eens. Want de dieren die de show nu heeft doen de kunstjes heel erg goed. Het ging er mij om dat ik dit scenario uitspeelden. Het maakte mij niet uit hoe. Wel bedankt voor je tip hoor Raymond maar zoals ik hierboven al schreef mogen de mensen doen die de dierentuin downloaden. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!