ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 76 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Het valt me op dat van een heleboel dieren word gezegd dat dat ze niet bedreigd zijn terwijl ze dat toch echt wel zijn. En ook anders om (dus zwaar bedreigd en dat niet zijn)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja dat valt mij ook op, alleen er bestaat volgens mij een soort van hack dat dat veranderd is. Dat bijvoorbeeld de ijsbeer bedreigd is en ook andere dieren. Ook bepaalde reskins van dieren staat op die site. Weet even niet waar die staat maar Raymond is daar beter bekend in. Anders stuur Raymond even een pbtje dan kan hij misschien zoeken naar die link en je dan opsturen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
1
Parkeerhulp
Je zou van professionals zoals BF toch mogen verwachten dat ze daar verstand van hebben... Gelukkig dat er mensen zoals Raymond zijn die er wat aan doen Even in death, I'll be yours
Inderdaad, dus met die doelloze post sluiten wij dit topic ! Want zeg nou zelf: We kunnen hier wel over die statussen door blijven zeiken, maar het is nu wel duidelijk dat het niet klopt, daarvoor hoeven we in dit topic niet te blijven doorspammen. Hoop maar dat er iemand nog zo'n hack maakt, of disucssier voor mijn part door via PB ! Forget the crew... Follow the rules!