Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
status bedreiging
Giraffe87
Datum: Dinsdag, 10 Maa 2009, 20:18 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Het valt me op dat van een heleboel dieren word gezegd dat dat ze niet bedreigd zijn terwijl ze dat toch echt wel zijn. En ook anders om (dus zwaar bedreigd en dat niet zijn)
BerichtHet valt me op dat van een heleboel dieren word gezegd dat dat ze niet bedreigd zijn terwijl ze dat toch echt wel zijn. En ook anders om (dus zwaar bedreigd en dat niet zijn)

Bericht getypt door - Giraffe87
Toegevoegd op 10 Maa 2009 om 20:18
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 11 Maa 2009, 07:00 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja dat valt mij ook op, alleen er bestaat volgens mij een soort van hack dat dat veranderd is. Dat bijvoorbeeld de ijsbeer bedreigd is en ook andere dieren. Ook bepaalde reskins van dieren staat op die site. Weet even niet waar die staat maar Raymond is daar beter bekend in. Anders stuur Raymond even een pbtje dan kan hij misschien zoeken naar die link en je dan opsturen. Groetjes van Laraatje biggrin

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJa dat valt mij ook op, alleen er bestaat volgens mij een soort van hack dat dat veranderd is. Dat bijvoorbeeld de ijsbeer bedreigd is en ook andere dieren. Ook bepaalde reskins van dieren staat op die site. Weet even niet waar die staat maar Raymond is daar beter bekend in. Anders stuur Raymond even een pbtje dan kan hij misschien zoeken naar die link en je dan opsturen. Groetjes van Laraatje biggrin

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 11 Maa 2009 om 07:00
yur
Datum: Woensdag, 11 Maa 2009, 07:45 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Kassa Medewerker

volgens mij staat een hack op deze site

yur

bezoek ook eens mijn Showroom !
Berichtvolgens mij staat een hack op deze site

yur

Bericht getypt door - yur
Toegevoegd op 11 Maa 2009 om 07:45
raymondhoek
Datum: Woensdag, 11 Maa 2009, 08:44 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Die hack is inderdaad door mij gemaakt tongue
Je kunt hem vinden op deze site...

Maar ik vind dat jullie gelijk hebben, heel veel statussen kloppen niet sad

Raymond wink

BerichtDie hack is inderdaad door mij gemaakt tongue
Je kunt hem vinden op deze site...

Maar ik vind dat jullie gelijk hebben, heel veel statussen kloppen niet sad

Raymond wink

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 11 Maa 2009 om 08:44
zebra_aap
Datum: Zondag, 15 Maa 2009, 12:17 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Parkeerhulp

Je zou van professionals zoals BF toch mogen verwachten dat ze daar verstand van hebben... Gelukkig dat er mensen zoals Raymond zijn die er wat aan doen

Even in death, I'll be yours

*Gefeliciteerd...Raymond!*

BerichtJe zou van professionals zoals BF toch mogen verwachten dat ze daar verstand van hebben... Gelukkig dat er mensen zoals Raymond zijn die er wat aan doen

Bericht getypt door - zebra_aap
Toegevoegd op 15 Maa 2009 om 12:17
Erry2000
Datum: Zondag, 15 Maa 2009, 14:22 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Inderdaad, dus met die doelloze post sluiten wij dit topic ^_^ ! Want zeg nou zelf: We kunnen hier wel over die statussen door blijven zeiken, maar het is nu wel duidelijk dat het niet klopt, daarvoor hoeven we in dit topic niet te blijven doorspammen. Hoop maar dat er iemand nog zo'n hack maakt, of disucssier voor mijn part door via PB :p !

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtInderdaad, dus met die doelloze post sluiten wij dit topic ^_^ ! Want zeg nou zelf: We kunnen hier wel over die statussen door blijven zeiken, maar het is nu wel duidelijk dat het niet klopt, daarvoor hoeven we in dit topic niet te blijven doorspammen. Hoop maar dat er iemand nog zo'n hack maakt, of disucssier voor mijn part door via PB :p !

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 15 Maa 2009 om 14:22
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz