probleem met foto's maken
btjeetje
Datum: Zondag, 13 Maa 2011, 18:59 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik heb een probleem als ik een foto maak want dan gebeurt er dit: ik weet niet wat het is en hoe ik het kan stoppen ik hoop dat iemand me kan helpen alvast heel erg bedankt
Bericht ik heb een probleem als ik een foto maak want dan gebeurt er dit: ik weet niet wat het is en hoe ik het kan stoppen ik hoop dat iemand me kan helpen alvast heel erg bedankt Bericht getypt door - btjeetje Toegevoegd op 13 Maa 2011 om 18:59
Alexx
Datum: Maandag, 14 Maa 2011, 16:44 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Maak je foto's met de fotofunctie in het spel (spatieknop) of met de "PrintScreen"-knop? Want als je de PrintScreen-knop op je toetsenbord gebruikt, zou ik sowieso het fototoestel in het spel gebruiken. Het kan misschien door een bepaalde download komen? Gebeurt dit alleen in een bepaalde modus (campagne, uitdagingen, oneindig geldmodus) of gebeurt het overal?
Het zou ook kunnen komen als je Zoo Tycoon 2 bijvoorbeeld gedownload heb, misschien is de map waar de foto's in worden opgeslagen niet aanwezig...
Bericht Maak je foto's met de fotofunctie in het spel (spatieknop) of met de "PrintScreen"-knop? Want als je de PrintScreen-knop op je toetsenbord gebruikt, zou ik sowieso het fototoestel in het spel gebruiken. Het kan misschien door een bepaalde download komen? Gebeurt dit alleen in een bepaalde modus (campagne, uitdagingen, oneindig geldmodus) of gebeurt het overal?
Het zou ook kunnen komen als je Zoo Tycoon 2 bijvoorbeeld gedownload heb, misschien is de map waar de foto's in worden opgeslagen niet aanwezig...
Bericht getypt door - Alexx Toegevoegd op 14 Maa 2011 om 16:44
btjeetje
Datum: Maandag, 14 Maa 2011, 17:43 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
nou ik heb al een paar jaar dit spel en kon altijd al foto's maken mr ik moet nog steeds iets halen bij een campagne en dan kan ik dat niet maken. het gebeurt overal telkens als ik op spatie druk. drm gebruik ik printscreen voor de foto's mr ja zoals ik al zei heb ik het toch nodig. dus ik hoop dat iemand me drm kan helpen daarmee.
Bericht nou ik heb al een paar jaar dit spel en kon altijd al foto's maken mr ik moet nog steeds iets halen bij een campagne en dan kan ik dat niet maken. het gebeurt overal telkens als ik op spatie druk. drm gebruik ik printscreen voor de foto's mr ja zoals ik al zei heb ik het toch nodig. dus ik hoop dat iemand me drm kan helpen daarmee. Bericht getypt door - btjeetje Toegevoegd op 14 Maa 2011 om 17:43
raymondhoek
Datum: Maandag, 14 Maa 2011, 18:27 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Gebeurd het slechts bij 1 bepaalde campagne?? Raymond
Bericht Gebeurd het slechts bij 1 bepaalde campagne?? Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 14 Maa 2011 om 18:27
btjeetje
Datum: Dinsdag, 15 Maa 2011, 16:09 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
nee, het gebeurt overal waar ik het doe
Bericht nee, het gebeurt overal waar ik het doe Bericht getypt door - btjeetje Toegevoegd op 15 Maa 2011 om 16:09
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 15 Maa 2011, 16:12 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Als het sinds kort gebeurd, heb je laatst downloads geïnstalleerd?? Raymond
Bericht Als het sinds kort gebeurd, heb je laatst downloads geïnstalleerd?? Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 15 Maa 2011 om 16:12
btjeetje
Datum: Woensdag, 16 Maa 2011, 18:36 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ja, ik download soms wel eens iets mr weetje misshcien een download waarbij dat gebeurd dan kan ik kijken of ik die heb en hem verwijderen
Bericht ja, ik download soms wel eens iets mr weetje misshcien een download waarbij dat gebeurd dan kan ik kijken of ik die heb en hem verwijderen Bericht getypt door - btjeetje Toegevoegd op 16 Maa 2011 om 18:36
Alexx
Datum: Donderdag, 17 Maa 2011, 20:15 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik ken helaas geen downloads die zoiets veroorzaken Maar gebeurt deze foutmelding ineens uit het niets of nadat je iets gedownload of geïnstalleerd heb? (bijvoorbeeld een uitbreiding voor het spel)
Bericht Ik ken helaas geen downloads die zoiets veroorzaken Maar gebeurt deze foutmelding ineens uit het niets of nadat je iets gedownload of geïnstalleerd heb? (bijvoorbeeld een uitbreiding voor het spel)
Bericht getypt door - Alexx Toegevoegd op 17 Maa 2011 om 20:15
raymondhoek
Datum: Donderdag, 17 Maa 2011, 21:19 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Haal gewoon eens ALLE downloads uit je spel. gewoon tijdelijk. En kijk dan eens of je nog steeds het probleem hebt. Raymond
Bericht Haal gewoon eens ALLE downloads uit je spel. gewoon tijdelijk. En kijk dan eens of je nog steeds het probleem hebt. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 17 Maa 2011 om 21:19