Baby's
ruben
Datum: Zondag, 24 Apr 2011, 20:02 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
de zeeschildpad legt al min. 3 eieren per keer.Added (24 Apr 2011, 20:02) --------------------------------------------- welke uitbreidingen heb je eigen lijk want als je geen mm hebt kan je natuurlijk ook geen zeeschildpad zetten
Bericht de zeeschildpad legt al min. 3 eieren per keer.Added (24 Apr 2011, 20:02) --------------------------------------------- welke uitbreidingen heb je eigen lijk want als je geen mm hebt kan je natuurlijk ook geen zeeschildpad zetten
Bericht getypt door - ruben Toegevoegd op 24 Apr 2011 om 20:02
MindyZOO
Datum: Maandag, 25 Apr 2011, 21:44 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Wat dachten jullie van de stokstaartjes, die fokken ook hard door!
Bericht Wat dachten jullie van de stokstaartjes, die fokken ook hard door! Bericht getypt door - MindyZOO Toegevoegd op 25 Apr 2011 om 21:44
jarni
Datum: Maandag, 25 Apr 2011, 22:15 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
blauwe marlijnen,stel je start zo: 2V 3M dan krijg je in 3 zt maanden zoiets: 36V 59M
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht blauwe marlijnen,stel je start zo: 2V 3M dan krijg je in 3 zt maanden zoiets: 36V 59M Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 25 Apr 2011 om 22:15
Lucoshi
Datum: Dinsdag, 26 Apr 2011, 08:16 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
inderdaad blauwe marlijnen! maar ook Snoeken en Leeuwen, Die fokken ook als gekken...
Bericht inderdaad blauwe marlijnen! maar ook Snoeken en Leeuwen, Die fokken ook als gekken... Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 26 Apr 2011 om 08:16
ZooZa
Datum: Dinsdag, 26 Apr 2011, 18:38 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Curator
of de gerenoek als je er 3 plaatst dan heb je er binnen een maand minstens 5 (binnen 5 minuten bijna al volwassen)
Bericht of de gerenoek als je er 3 plaatst dan heb je er binnen een maand minstens 5 (binnen 5 minuten bijna al volwassen) Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 26 Apr 2011 om 18:38
ZebraZappo
Datum: Dinsdag, 14 Jun 2011, 13:29 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik plaats bijna nooit struisvogels want die krijgen echt ENORM VEEL BABY'S!!!!!!!!!!!! ik word er echt helemaal GEK van!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo dat was mijn ontlading groetjes Zebrazappo
Hipsters 4ever
Bericht ik plaats bijna nooit struisvogels want die krijgen echt ENORM VEEL BABY'S!!!!!!!!!!!! ik word er echt helemaal GEK van!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo dat was mijn ontlading groetjes Zebrazappo Bericht getypt door - ZebraZappo Toegevoegd op 14 Jun 2011 om 13:29
robje
Datum: Dinsdag, 14 Jun 2011, 14:30 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik werd niet gek van die struisvogels ik vind juist dat ze niet zoveel zeuren die struisvogels als ik ze heel veel heb. Ik word juist meer gek van heel veel lederschildpadden, want die zeuren veel als ze in een te klein hok zitten en het zijn er veel, want begin ik eerst met drie schildpadden in een hok tussen klein hok en gemiddeld hok in en dan krijg ik naar een tijdje heel veel schildpadden die zeuren dat ze een te klein hok hebben en dan bouw ik nog zo'n hok en dan zeuren ze nog steeds. robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht ik werd niet gek van die struisvogels ik vind juist dat ze niet zoveel zeuren die struisvogels als ik ze heel veel heb. Ik word juist meer gek van heel veel lederschildpadden, want die zeuren veel als ze in een te klein hok zitten en het zijn er veel, want begin ik eerst met drie schildpadden in een hok tussen klein hok en gemiddeld hok in en dan krijg ik naar een tijdje heel veel schildpadden die zeuren dat ze een te klein hok hebben en dan bouw ik nog zo'n hok en dan zeuren ze nog steeds. robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 14 Jun 2011 om 14:30
NielsG
Datum: Dinsdag, 14 Jun 2011, 18:34 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik word altijd gek van flamingo's, ze leggen veel eieren maar in de tussentijd sterft de rest van de groep uit
Bericht Ik word altijd gek van flamingo's, ze leggen veel eieren maar in de tussentijd sterft de rest van de groep uit Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 14 Jun 2011 om 18:34
HighVoltage
Datum: Dinsdag, 14 Jun 2011, 19:21 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
tja volgens mijn krijgen alle dieren die niet bedrijgd zijn snel kleintjes, tenminste zo gevoel heb ik altijd.
Bericht veranderd door: HighVoltage - Dinsdag, 14 Jun 2011, 19:22
Bericht tja volgens mijn krijgen alle dieren die niet bedrijgd zijn snel kleintjes, tenminste zo gevoel heb ik altijd. Bericht getypt door - HighVoltage Toegevoegd op 14 Jun 2011 om 19:21
schoolio
Datum: Donderdag, 16 Jun 2011, 19:28 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
my peacocks tend to give the most amount of babies
Bericht my peacocks tend to give the most amount of babies Bericht getypt door - schoolio Toegevoegd op 16 Jun 2011 om 19:28