Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
stokstaartjes/meerkatten probleem is opgelost!
MindyZOO
Datum: Zondag, 24 Apr 2011, 00:59 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

Beste ZTC fans,

Ik ben op dit moment bezig de dierentuin van Koln na te bouwen. Daardoor ben ik druk op zoek gegaan naar mooie downloads en kwam ik op deze geweldige site! Ik ben dus helemaal nieuw.

Ik had voordat ik iets van de website had gedownload het verblijf inclusief de stokstaartjes/meerkatten al afgemaakt. Na het een en ander te hebben gedownload ben ik rustig verder gaan bouwen en mijn kolonie stokstaartjes groeide gestaag door. Op een gegeven momen klaagde er eentje dat hij honger had, en ik dacht misschien moet ik maar extra voer neer zetten voor zoveel lieve beestjes. Ik koos hiervoor een mierenhoop die bij een van de downloadpakketen van deze site vandaan kwam.
Een poosje later klaagden op eens alle stokstaarjes dat ze dorst hadden, maar drinken deden ze niet meer! Daarnaast was de voornaamste bezigheid van de stokstaarjes nu ook het "uitdagen van elkander". Zou dit een bug kunnen zijn van deze mooie mierenhoop?
Of ontstaat deze bug boven een x aantal stokstaarjes in 1 zoo? Ik had namelijk een erg groot hok met inmiddels 30 stokstaartjes.

Kan ik dit ook oplossen? Want na het verwijderen van de mierenhoop dronken de stokstaartjes nog steeds niet. Ik heb ze toen allemaal laten adopteren. Vervolgens dacht ik de kolonie opniew op te starten door nieuwe stokstaartes aan te kopen. Helaas wilden deze ook niet drinken. Is dit ook wel eens bij iemand anders gebeurd en heeft iemand tips?
Deze stokstaartjes/meerkatten horen toch echt in deze dierentuin!
Alvast hartstikke bedankt!!

Bericht veranderd door: MindyZOO - Maandag, 25 Apr 2011, 21:42
BerichtBeste ZTC fans,

Ik ben op dit moment bezig de dierentuin van Koln na te bouwen. Daardoor ben ik druk op zoek gegaan naar mooie downloads en kwam ik op deze geweldige site! Ik ben dus helemaal nieuw.

Ik had voordat ik iets van de website had gedownload het verblijf inclusief de stokstaartjes/meerkatten al afgemaakt. Na het een en ander te hebben gedownload ben ik rustig verder gaan bouwen en mijn kolonie stokstaartjes groeide gestaag door. Op een gegeven momen klaagde er eentje dat hij honger had, en ik dacht misschien moet ik maar extra voer neer zetten voor zoveel lieve beestjes. Ik koos hiervoor een mierenhoop die bij een van de downloadpakketen van deze site vandaan kwam.
Een poosje later klaagden op eens alle stokstaarjes dat ze dorst hadden, maar drinken deden ze niet meer! Daarnaast was de voornaamste bezigheid van de stokstaarjes nu ook het "uitdagen van elkander". Zou dit een bug kunnen zijn van deze mooie mierenhoop?
Of ontstaat deze bug boven een x aantal stokstaarjes in 1 zoo? Ik had namelijk een erg groot hok met inmiddels 30 stokstaartjes.

Kan ik dit ook oplossen? Want na het verwijderen van de mierenhoop dronken de stokstaartjes nog steeds niet. Ik heb ze toen allemaal laten adopteren. Vervolgens dacht ik de kolonie opniew op te starten door nieuwe stokstaartes aan te kopen. Helaas wilden deze ook niet drinken. Is dit ook wel eens bij iemand anders gebeurd en heeft iemand tips?
Deze stokstaartjes/meerkatten horen toch echt in deze dierentuin!
Alvast hartstikke bedankt!!

Bericht getypt door - MindyZOO
Toegevoegd op 24 Apr 2011 om 00:59
Frank
Datum: Zondag, 24 Apr 2011, 13:27 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 9

Curator

Heb je misschien meerdere objecten op 1 Zoo Tycoon blokje? Want dan gaan dieren voornamelijk veel zeuren.
Ook planten op eten zetten werkt niet. Evenals objecten (en vooral voedsel) in hetzelfde hokje als waar de omheining tegenaan staat.
Het beste kun je speelobjecten en voedsel een blokje vanaf de omheinig, en objecten nooit in hetzelfde hokje.

Frank

PS: Het is ZT i.p.v. ZTC. Want de afkorting ZT staat voor Zoo Tycoon, en ZTC staat voor Zoo Tycoon Courant.
De digitale krant over het Zoo Tycoon nieuws.

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
BerichtHeb je misschien meerdere objecten op 1 Zoo Tycoon blokje? Want dan gaan dieren voornamelijk veel zeuren.
Ook planten op eten zetten werkt niet. Evenals objecten (en vooral voedsel) in hetzelfde hokje als waar de omheining tegenaan staat.
Het beste kun je speelobjecten en voedsel een blokje vanaf de omheinig, en objecten nooit in hetzelfde hokje.

Frank

PS: Het is ZT i.p.v. ZTC. Want de afkorting ZT staat voor Zoo Tycoon, en ZTC staat voor Zoo Tycoon Courant.
De digitale krant over het Zoo Tycoon nieuws.

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 24 Apr 2011 om 13:27
MindyZOO
Datum: Maandag, 25 Apr 2011, 21:38 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

Dank je wel Frank voor de tips.

Achteraf weet ik niet wat het probleem precies was, maar toen ik gisteren weer even speelde en opnieuw stokstaartjes aankocht ging alles weer prima!
Probleem is dus opgelost.

Ook bedankt voor het uitleggen van de afkortingen!

BerichtDank je wel Frank voor de tips.

Achteraf weet ik niet wat het probleem precies was, maar toen ik gisteren weer even speelde en opnieuw stokstaartjes aankocht ging alles weer prima!
Probleem is dus opgelost.

Ook bedankt voor het uitleggen van de afkortingen!

Bericht getypt door - MindyZOO
Toegevoegd op 25 Apr 2011 om 21:38
Ocelotte
Datum: Dinsdag, 03 Mei 2011, 19:23 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Misschien haten jullie de Wildlife Park games wel heel erg ofzo, maar in dat spel (iig in deel 3 die pas uit is gekomen) heb je ook Meerkatten, deze paren ook tot ze er bij neervallen, maar in dat spel kun je ze laten helpen zodat ze geen kinderen meer kunnen krijgen :p Ook kun je een optie kiezen dat je dieren nooit doodgaan, niet echt realistisch, maargoed soms wel erg handig bij sommige dieren :p
BerichtMisschien haten jullie de Wildlife Park games wel heel erg ofzo, maar in dat spel (iig in deel 3 die pas uit is gekomen) heb je ook Meerkatten, deze paren ook tot ze er bij neervallen, maar in dat spel kun je ze laten helpen zodat ze geen kinderen meer kunnen krijgen :p Ook kun je een optie kiezen dat je dieren nooit doodgaan, niet echt realistisch, maargoed soms wel erg handig bij sommige dieren :p

Bericht getypt door - Ocelotte
Toegevoegd op 03 Mei 2011 om 19:23
IK
Datum: Woensdag, 04 Mei 2011, 11:36 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

@ Ocelotte,
Dit gaat over ZT2 niet over WP.
Bericht@ Ocelotte,
Dit gaat over ZT2 niet over WP.

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 04 Mei 2011 om 11:36
Moonya
Datum: Woensdag, 04 Mei 2011, 12:15 | Bericht # 6   
Moonya 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Parkeerhulp

heel erg bedankt voor die tip van de planten. Ik had ook dieren die niet wilden drinken en nu weet ik waarvan. ik haalde de planten weg en hupsa, probleem opgelost

Berichtheel erg bedankt voor die tip van de planten. Ik had ook dieren die niet wilden drinken en nu weet ik waarvan. ik haalde de planten weg en hupsa, probleem opgelost

Bericht getypt door - Moonya
Toegevoegd op 04 Mei 2011 om 12:15
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz