Beste ZTC fans, Ik ben op dit moment bezig de dierentuin van Koln na te bouwen. Daardoor ben ik druk op zoek gegaan naar mooie downloads en kwam ik op deze geweldige site! Ik ben dus helemaal nieuw.
Ik had voordat ik iets van de website had gedownload het verblijf inclusief de stokstaartjes/meerkatten al afgemaakt. Na het een en ander te hebben gedownload ben ik rustig verder gaan bouwen en mijn kolonie stokstaartjes groeide gestaag door. Op een gegeven momen klaagde er eentje dat hij honger had, en ik dacht misschien moet ik maar extra voer neer zetten voor zoveel lieve beestjes. Ik koos hiervoor een mierenhoop die bij een van de downloadpakketen van deze site vandaan kwam.
Een poosje later klaagden op eens alle stokstaarjes dat ze dorst hadden, maar drinken deden ze niet meer! Daarnaast was de voornaamste bezigheid van de stokstaarjes nu ook het "uitdagen van elkander". Zou dit een bug kunnen zijn van deze mooie mierenhoop?
Of ontstaat deze bug boven een x aantal stokstaarjes in 1 zoo? Ik had namelijk een erg groot hok met inmiddels 30 stokstaartjes.
Kan ik dit ook oplossen? Want na het verwijderen van de mierenhoop dronken de stokstaartjes nog steeds niet. Ik heb ze toen allemaal laten adopteren. Vervolgens dacht ik de kolonie opniew op te starten door nieuwe stokstaartes aan te kopen. Helaas wilden deze ook niet drinken. Is dit ook wel eens bij iemand anders gebeurd en heeft iemand tips?
Deze stokstaartjes/meerkatten horen toch echt in deze dierentuin!
Alvast hartstikke bedankt!!