ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
In mijn dierentuinen wordt door de mensen heel erg gezeurt over stoelen... dat bericht blijft me maar kwellen het lijkt wel een fout want ik werd een keertje zo boos op die mensen dat ik overal stoelen en eettaffeltjes neergooide omdat ze bleven zeuren dat ze niet konden zitten bij het eten... zelfs toen ALLES vol met stoelen en bankjes stond zeikte de mensen nog gezellig verder dat ze niet konden zitten als ze iets wilden eten, toen heb ik een Tyrannosaurus op ze los gelaten want ik werd er ziek van en nogsteeds van!
Ik heb hier een tijdje terug een hack voor gemaakt, aangezien ik er ook gek van werd. Ik heb hem alleen nog niet helemaal kunnen testen, maar bij mij zeuren de bezoekers niet meer, eventuele bugs weet ik nog niet.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ow thanks! Ik ga gelijk proberen of hij werkt! Ik hoop het echt want dat bericht wordt steeds irritanter! Ben je helemaal rode-berichten vrij gaat dat gedoe weer voor spelen! Dus ik hoop dat hij werkt en thanks!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ik heb ook soms van die berichten het grappige is dat ze dan blijven staan als een plank wat de dan zeggen is: opzoek zijn naar iets dat gedaan moet worden. maar ik verplaats ze gewoon en bewegen ze terug