Acceptatie
IK
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 19:33 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Misschien heb je gemerkt dat ik minder actief word in de ZTAO. Dat komt omdat ik ZT niet meer kan opstarten. Ik doe de schijf erin, start op en dan komt de schijf er weer uit. Hoe komt dit en wat is de oplossing? Vernon
Bericht Misschien heb je gemerkt dat ik minder actief word in de ZTAO. Dat komt omdat ik ZT niet meer kan opstarten. Ik doe de schijf erin, start op en dan komt de schijf er weer uit. Hoe komt dit en wat is de oplossing? Vernon Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 22 Jun 2011 om 19:33
thomvonder
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 19:59 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Zitten er geen krassen of vlekken op de CD ?
Bericht Zitten er geen krassen of vlekken op de CD ? Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 22 Jun 2011 om 19:59
IK
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 20:56 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Nope, helemaal schon enz.
Bericht Nope, helemaal schon enz. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 22 Jun 2011 om 20:56
Terdo
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 20:59 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
7
Curator
Misschien zit er vuil in je pc. Heb je het probleem met meerdere spellen? Als ik problemen heb met mijn pc ga ik altijd naar een pc-winkeltje en die kunnen bijna alles oplossen. Misschien moet je kijken als het niet lukt of er ook zo'n winkel bij jou in de buurt zit
Always look on the bright side of life!
Bericht Misschien zit er vuil in je pc. Heb je het probleem met meerdere spellen? Als ik problemen heb met mijn pc ga ik altijd naar een pc-winkeltje en die kunnen bijna alles oplossen. Misschien moet je kijken als het niet lukt of er ook zo'n winkel bij jou in de buurt zit Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 22 Jun 2011 om 20:59
IK
Datum: Dinsdag, 28 Jun 2011, 17:03 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik heb geen andere PC-spellen . Ik zal kijken of het in de comp. zit.Added (28 Jun 2011, 17:03) --------------------------------------------- Er zit wsl gewoon stof in mijn comp. Maar hoe krijg ik het eruit?
Bericht Ik heb geen andere PC-spellen . Ik zal kijken of het in de comp. zit.Added (28 Jun 2011, 17:03) --------------------------------------------- Er zit wsl gewoon stof in mijn comp. Maar hoe krijg ik het eruit?
Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 28 Jun 2011 om 17:03
catfreako
Datum: Dinsdag, 28 Jun 2011, 21:42 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
probeer een PC-Shop. daar kunnen ze het wel voor je schoonmaken. hopelijk kan je een weekje zonder zt2?
Bericht probeer een PC-Shop. daar kunnen ze het wel voor je schoonmaken. hopelijk kan je een weekje zonder zt2? Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 28 Jun 2011 om 21:42
IK
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 13:14 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Sure, what's the price?
Bericht Sure, what's the price? Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 13:14
Terdo
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 18:09 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
7
Curator
Quote (IK )
Sure, what's the price?
Dat verschilt per filiaal. Je moet anders gewoon van te voren even bellen en vragen wat het zou kosten. En als je het te duur vindt moet je t even vergelijken met andere winkels. Maar ik denk rond 10 euro ofzo
Always look on the bright side of life!
Bericht Quote (IK )
Sure, what's the price?
Dat verschilt per filiaal. Je moet anders gewoon van te voren even bellen en vragen wat het zou kosten. En als je het te duur vindt moet je t even vergelijken met andere winkels. Maar ik denk rond 10 euro ofzoBericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 18:09
krieke668
Datum: Zondag, 03 Jul 2011, 20:22 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
wel raar dat dat zo ineens komt en wanneer de pc de cd uitspuwt wat zegt ie dan?? je kaner ook gewoon is met een nat doekje over vrijven dat helpt soms ook al MAAR GEWOON MET WATER EN NIETS ANDERS WANT ZEEP TAST DE CD AAN!!!
Bericht wel raar dat dat zo ineens komt en wanneer de pc de cd uitspuwt wat zegt ie dan?? je kaner ook gewoon is met een nat doekje over vrijven dat helpt soms ook al MAAR GEWOON MET WATER EN NIETS ANDERS WANT ZEEP TAST DE CD AAN!!! Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 03 Jul 2011 om 20:22