Datum: Donderdag, 30 Jun 2011, 00:02 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Als ik soms een uurtje of een halfuurtje speel en heb al een redelijke dierentuin gemaakt valt het spel soms gewoon uit, ik heb op geen knopje gedrukt, dan valt ie naar bureau blad en meestal is het spel afgesloten maar soms kan ik terug gaan! Ik heb geen idee hoe dit komt misschien dat iemand anders mij kan helpen! Groetjes tinetjeee!
Datum: Donderdag, 30 Jun 2011, 20:05 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
heb je een oude computer, want wij hebben ook een oude computer en daar had ik eerst ook zoo tycoon 2 opstaan en de uitbreidingen met downloads en op die computer viel die steeds uit toen heb ik het op een nieuwe computer gezet en toen dee die het weer goed
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
nou de computer is toch niet meer van de jongste maar er Zit de zwaarste video kaart en zo in en gaat echt nog goed mee, is ook nog snel ook, dus ik vind het echt raar want dat doet ie alleen bij zt2, maar soms kan ik wel spelen zonder dat ie uitvalt, maar nu sla ik altijd voor de zekerheid na een half uurtje altijd mijn spel op voor als hij weer uitvalt! ;d
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
misschien is het door een teklein RAM-geheugen dan breek tde pc het spel automatisch af wanneer het teveel ram-vraagt. Je kan dan een tijdje spelen omdat het zich opbouwt. Je kan het misschien zien door taakbeheer open te zetten wanneer je zt2 speelt.