dieren designen
Tjico30
Datum: Zondag, 28 Aug 2011, 10:16 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Mijn zoontje wil graag zelf dieren maken ,hoe moet hij dit doen ? is er ergens een site met een uitleg oid ? of is het heel simpel
Bericht Mijn zoontje wil graag zelf dieren maken ,hoe moet hij dit doen ? is er ergens een site met een uitleg oid ? of is het heel simpel Bericht getypt door - Tjico30 Toegevoegd op 28 Aug 2011 om 10:16
catfreako
Datum: Zondag, 28 Aug 2011, 11:31 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Je vindt op zt.nl een handleiding van sophie. Die is voor het coderen geloof ik
Bericht veranderd door: catfreako - Zondag, 28 Aug 2011, 11:31
Bericht Je vindt op zt.nl een handleiding van sophie. Die is voor het coderen geloof ik Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 28 Aug 2011 om 11:31
caspar1995
Datum: Zondag, 28 Aug 2011, 11:34 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
echt dieren maken is vrij moeilijk, ik kan het zelf ook niet, maar er bestaan wel redelijk wat handledingen....
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht echt dieren maken is vrij moeilijk, ik kan het zelf ook niet, maar er bestaan wel redelijk wat handledingen.... Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 28 Aug 2011 om 11:34
Hydryo
Datum: Zondag, 28 Aug 2011, 11:34 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Als je bij Google: Zoo Tycoon 2 zelf dieren maken, intypt vind je het wel. Ik probeer het ook te begrijpen maar het is wel heel moeilijk. Veel succes! Hydryo
Hoi, heb gewoon plezier en lol. Dan is alles goed!
Bericht Als je bij Google: Zoo Tycoon 2 zelf dieren maken, intypt vind je het wel. Ik probeer het ook te begrijpen maar het is wel heel moeilijk. Veel succes! Hydryo Bericht getypt door - Hydryo Toegevoegd op 28 Aug 2011 om 11:34
Alexx
Datum: Dinsdag, 30 Aug 2011, 12:29 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Je heb aardig wat programaajes nodig en je moet ook wel wat Engels kunnen begrijpen. Ook duurt het best lang, tot nu toe maak ik alleen nog maar objecten voor mijzelf, dat is over het algemeen wat makkelijker. Alex
Bericht Je heb aardig wat programaajes nodig en je moet ook wel wat Engels kunnen begrijpen. Ook duurt het best lang, tot nu toe maak ik alleen nog maar objecten voor mijzelf, dat is over het algemeen wat makkelijker. Alex Bericht getypt door - Alexx Toegevoegd op 30 Aug 2011 om 12:29
IK
Datum: Dinsdag, 30 Aug 2011, 13:44 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Voor wat ik van designen weet, heb je blender nodig.
Bericht Voor wat ik van designen weet, heb je blender nodig. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 30 Aug 2011 om 13:44