ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 8 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Waar staan de ZT2 opgeslagen spellen? Ik bedoel als je in het spel een ZOO opslaat, en dan in je documenten kan terug vinden. Ik heb Zoo Tycoon 2 hier doorgezocht maar volgens mij was hier nog geen Topic van. Alvast bedankt allemaal.
Hydryo Hoi, heb gewoon plezier en lol. Dan is alles goed!
Ze staan (bij Windows 7 en Windows Vista tenminste) onde deze map:
Gebruikersnaam / AppData / Roaming / Microsoft Games / Zoo Tycoon 2 / Profielnaam / Saved
Let op! De map genaamd AppData kan een verborgen map zijn, je kan de map dan niet zien. Je kan hem zichtbaar maken door tijdens het bladeren in mappen bovenin te klikken op Organiseren > Map- en zoekopties > Tabblad Weergave > Onderaan ergens klikken op "Verborgen bestanden en mappen weergeven", nu wordt de map zichtbaar waardoor je erin kan gaan.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
hoe doe je de spullen die je hier download in zoo 2 neerzetten hoe moet je dat doen en wat moet je doen ik spel niet via cd dus dat je dat even weet maar als ik iets download van hier in welke map of wat dan ook moet ik het neerzetten dank je wel
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Quote (jesse2000)
Waar staan de bestanden als je Windows XP hebt ?
1] Ga naar start, klik met je rechter muisknop, dan verkennen 2] Naar onder, goed zoeken dan Program Files 3] Microsoft Games, Zoo Tycoon 2 4] Dan plak je daar de download die je wilt.
Als je het over opgeslagen spellen hebt is het gewoon hetzelfde als wat Alexx zegt.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 50 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Snipers ik bedoel de opgeslagen spellen waar kan je die vinden want ik heb Windows xp en daar werkt dat niet.En ik moet het binnen twee dagen doen want dan wordt alles van de computer afgehaald omdat hij een beetje sloom is en zo en dan gaat mijn zoo's weg