Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon 2 crashed
Alexx
Datum: Zaterdag, 10 Sep 2011, 10:28 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Hoi,
ik ben bezig met een grote zoo, maar sinds kort valt mijn spel ineens uit na ongeveer een kwartiertje, zonder zwart beeld, of vastgelopen beeld en ook zonder melding.
Het probleem doet zich pas sinds de laatste week ineens voor (en zover ik weet alleen in die zoo, maar dat is ook de enige zoo die ik speel) waardoor ik denk dat het misschien aan een download zou liggen, alleen ik zou niet weten welk.

In mijn spel zitten nu iets meer dan 80 downloads, en ik heb ook al een speciaal mapje met "Niet gebruikte downloads" waarin er al 35 zitten. Ik gebruik vrijwel alle 80 downloads voor mijn zoo. Tijdens het spelen is het spel erg snel (hapert niet ofso) en de computer maakt ook vrijwel geen herrie. Het vastlopen gebeurt zoal in "overzichtmodus", "bezoekersmodus" maar óók tijdens een gepauzeerd spel. Ik zou heel graag willen weten of iemand hier een oplossing voor heeft
Alvast bedankt.
BerichtHoi,
ik ben bezig met een grote zoo, maar sinds kort valt mijn spel ineens uit na ongeveer een kwartiertje, zonder zwart beeld, of vastgelopen beeld en ook zonder melding.
Het probleem doet zich pas sinds de laatste week ineens voor (en zover ik weet alleen in die zoo, maar dat is ook de enige zoo die ik speel) waardoor ik denk dat het misschien aan een download zou liggen, alleen ik zou niet weten welk.

In mijn spel zitten nu iets meer dan 80 downloads, en ik heb ook al een speciaal mapje met "Niet gebruikte downloads" waarin er al 35 zitten. Ik gebruik vrijwel alle 80 downloads voor mijn zoo. Tijdens het spelen is het spel erg snel (hapert niet ofso) en de computer maakt ook vrijwel geen herrie. Het vastlopen gebeurt zoal in "overzichtmodus", "bezoekersmodus" maar óók tijdens een gepauzeerd spel. Ik zou heel graag willen weten of iemand hier een oplossing voor heeft
Alvast bedankt.

Bericht getypt door - Alexx
Toegevoegd op 10 Sep 2011 om 10:28
egbert
Datum: Zaterdag, 10 Sep 2011, 11:52 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger

Hey

Dat is inderdaad erg vervelend.
Weet jij nog welke download je het laatste in je zoo hebt geplaatst?
Wat voor os heb je? (xp, vista of 7)
Wat voor zt heb je? (zt2 + uitbreiding of directeurs collectie of ultieme collectie)
Ik denk idd ook dat het aan een download ligt.

Egbert
BerichtHey

Dat is inderdaad erg vervelend.
Weet jij nog welke download je het laatste in je zoo hebt geplaatst?
Wat voor os heb je? (xp, vista of 7)
Wat voor zt heb je? (zt2 + uitbreiding of directeurs collectie of ultieme collectie)
Ik denk idd ook dat het aan een download ligt.

Egbert

Bericht getypt door - egbert
Toegevoegd op 10 Sep 2011 om 11:52
McCamel
Datum: Zaterdag, 10 Sep 2011, 19:00 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Curator

Ik denk dat ook, maar het zou kunnen dat je te weinig geheugen hebt en dat je er een paar downloads moet afhalen.

~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
BerichtIk denk dat ook, maar het zou kunnen dat je te weinig geheugen hebt en dat je er een paar downloads moet afhalen.

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 10 Sep 2011 om 19:00
Alexx
Datum: Zondag, 11 Sep 2011, 01:05 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Ok, hier even wat gegevens:

Ik heb Zoo Tycoon 2 Directeurscollectie + Uitgestorven Diersoorten + Marine Mania (alle uitbreidingspakketten dus)
De computer heeft 4 GB Ram geheugen en een Intel Core 2 Quad CPU met 2.33 GHz (4 cores)
Het besturingssysteem is Windows Vista.

De laatste downloads die het meest geheugen innemen zijn Worlds of Imports Pack 2 & 3, die dus uit modellen bestaan die aardig wat geheugen vragen. Ook heb ik (eerder al) Radical Remake part 1 en part 2 geïnstalleerd. De laatste grote download die ik al lang heb is het Island Excursions objecten pack.
Van de World of Imports packs heb ik voornamelijk erg veel planten neergezet, en een stuk of 3 gebouwen, maar alsnog gaat mijn spel niet sloom en loopt niet vast. Eigenlijk valt ie telkens uit op een moment dat alles juist erg "rustig" en "vloeiend" gaat.
BerichtOk, hier even wat gegevens:

Ik heb Zoo Tycoon 2 Directeurscollectie + Uitgestorven Diersoorten + Marine Mania (alle uitbreidingspakketten dus)
De computer heeft 4 GB Ram geheugen en een Intel Core 2 Quad CPU met 2.33 GHz (4 cores)
Het besturingssysteem is Windows Vista.

De laatste downloads die het meest geheugen innemen zijn Worlds of Imports Pack 2 & 3, die dus uit modellen bestaan die aardig wat geheugen vragen. Ook heb ik (eerder al) Radical Remake part 1 en part 2 geïnstalleerd. De laatste grote download die ik al lang heb is het Island Excursions objecten pack.
Van de World of Imports packs heb ik voornamelijk erg veel planten neergezet, en een stuk of 3 gebouwen, maar alsnog gaat mijn spel niet sloom en loopt niet vast. Eigenlijk valt ie telkens uit op een moment dat alles juist erg "rustig" en "vloeiend" gaat.

Toegevoegd op 11 Sep 2011 om 01:05
McCamel
Datum: Zondag, 11 Sep 2011, 09:32 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Curator

Tja... Ik denk dat je een pb naar Raymond moet sturen en dan op antwoord wachten. Hij heeft van dit soort dingen wel verstand. Verwacht niet direct antwoord, want hij is een druk persoon. Dat heeft hij een keer tegen mij gezegd. Hopelijk heb ik je geholpen.

BerichtTja... Ik denk dat je een pb naar Raymond moet sturen en dan op antwoord wachten. Hij heeft van dit soort dingen wel verstand. Verwacht niet direct antwoord, want hij is een druk persoon. Dat heeft hij een keer tegen mij gezegd. Hopelijk heb ik je geholpen.

Toegevoegd op 11 Sep 2011 om 09:32
Cyclonefan
Datum: Maandag, 12 Sep 2011, 21:21 | Bericht # 6   
Cyclonefan 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

hmm heb het zelf nog nooit meegemaakt eigenlijk.
mischien eens navraag doen bij de makers van de downloads.
Berichthmm heb het zelf nog nooit meegemaakt eigenlijk.
mischien eens navraag doen bij de makers van de downloads.

Bericht getypt door - Cyclonefan
Toegevoegd op 12 Sep 2011 om 21:21
McCamel
Datum: Woensdag, 14 Sep 2011, 16:56 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Curator

Je hoeft niet gelijk bij de makers te vragen. Er zijn hier zat mensen die hier veel verstand van hebben.

BerichtJe hoeft niet gelijk bij de makers te vragen. Er zijn hier zat mensen die hier veel verstand van hebben.

Toegevoegd op 14 Sep 2011 om 16:56
raymondhoek
Datum: Woensdag, 14 Sep 2011, 20:45 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Als ik dit zo hoor klinkt het alsof het werkgeheugen (RAM) vol is.
Zodra je zoo tycoon 2 ga spelen laad hij alle gegevens van je zoo EN je downloads (en andere spelfunctie's) in je RAM geheugen.
Dus hoe meer RAM geheugen hoe meer downloads en dergelijke aankan.
Echter als jij al een vrij volle grote dierentuin heb, en jij hebt al enorm veel downoads erin staan die veel geheugen kosten, dan kan het RAM geheugen volraken.
Zodra dit ram geheugen vol is kan hij er simpel weg niets meer bij plaatsen, zoals bewegingen of bepaalde instellingen en andere dingen van zoo tycoon 2.
Waardoor de computer uit veiligheids overwegingen het programma dat het RAM geheugen te vol plaatst afsluit (in dit geval Zoo Tycoon 2).

Wat kun je hier aan doen??
Je kunt kleinere dierentuinen bouwen,
Minder downloads in je spel plaatsen,
Geen andere programma's aan hebben staan als je ZT2 aan staat,
Je RAM geheugen laten uitbreiden.

Ik hoop dat je zo voldoende informatie hebt.

Raymond ;)

BerichtAls ik dit zo hoor klinkt het alsof het werkgeheugen (RAM) vol is.
Zodra je zoo tycoon 2 ga spelen laad hij alle gegevens van je zoo EN je downloads (en andere spelfunctie's) in je RAM geheugen.
Dus hoe meer RAM geheugen hoe meer downloads en dergelijke aankan.
Echter als jij al een vrij volle grote dierentuin heb, en jij hebt al enorm veel downoads erin staan die veel geheugen kosten, dan kan het RAM geheugen volraken.
Zodra dit ram geheugen vol is kan hij er simpel weg niets meer bij plaatsen, zoals bewegingen of bepaalde instellingen en andere dingen van zoo tycoon 2.
Waardoor de computer uit veiligheids overwegingen het programma dat het RAM geheugen te vol plaatst afsluit (in dit geval Zoo Tycoon 2).

Wat kun je hier aan doen??
Je kunt kleinere dierentuinen bouwen,
Minder downloads in je spel plaatsen,
Geen andere programma's aan hebben staan als je ZT2 aan staat,
Je RAM geheugen laten uitbreiden.

Ik hoop dat je zo voldoende informatie hebt.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 14 Sep 2011 om 20:45
McCamel
Datum: Woensdag, 14 Sep 2011, 22:44 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Curator

Ah, Raymond. Daar heeft hij wat aan, denk ik. Ik verwachte al dat je hierop wel raad wist. Net zoals je mij toen hebt geholpen met mijn probleem.

David ;)

BerichtAh, Raymond. Daar heeft hij wat aan, denk ik. Ik verwachte al dat je hierop wel raad wist. Net zoals je mij toen hebt geholpen met mijn probleem.

David ;)

Toegevoegd op 14 Sep 2011 om 22:44
Alexx
Datum: Woensdag, 14 Sep 2011, 23:33 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Hey bedankt voor al jullie hulp, ik heb helaas doordeweeks geen tijd om het ZT2 te spelen laat staan alles uit te testen.
Wel heb ik al alle objecten van de Wild Life Park 3 import-packs verwijderd waardoor ik die packs in geheel uit mijn spel kan halen, Island Excrusions heb ik ook al uit mijn spel gehaald.
Ik hoop dat ik mijn zoo tòch kan afbouwen terwijl ik goed let op downloadgebruik.

Dit topic mag denk ik wel gesloten worden ^_^
BerichtHey bedankt voor al jullie hulp, ik heb helaas doordeweeks geen tijd om het ZT2 te spelen laat staan alles uit te testen.
Wel heb ik al alle objecten van de Wild Life Park 3 import-packs verwijderd waardoor ik die packs in geheel uit mijn spel kan halen, Island Excrusions heb ik ook al uit mijn spel gehaald.
Ik hoop dat ik mijn zoo tòch kan afbouwen terwijl ik goed let op downloadgebruik.

Dit topic mag denk ik wel gesloten worden ^_^

Toegevoegd op 14 Sep 2011 om 23:33
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz