exclusieve downlouads
leeeuugunaarrr
Datum: Zaterdag, 01 Okt 2011, 11:54 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
hoe kom ik bij de exclusieve downloads?
ik lieg!
Bericht hoe kom ik bij de exclusieve downloads? Bericht getypt door - leeeuugunaarrr Toegevoegd op 01 Okt 2011 om 11:54
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 01 Okt 2011, 13:25 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
als je heel veel post bij de topics bij ztao showen en een maand lid bent en 25 posts hebt ik hoop dat ik je heb geholpen gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht als je heel veel post bij de topics bij ztao showen en een maand lid bent en 25 posts hebt ik hoop dat ik je heb geholpen gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 01 Okt 2011 om 13:25
McCamel
Datum: Zaterdag, 01 Okt 2011, 16:21 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Curator
@Real_thomas, ik ben het daar niet zo mee eens. Je moet niet meer posten dan nodig is, anders is het spam. Als je veel te veel post dan krijg je een spamraport, zoals jij ook al 20% hebt. Ik wil niet zeggen dat je niet je best doet om goed te posten, maar soms is een post gewoon niet nodig. En niet alleen in het Ztao Showen forum tellen je berichten, maar ook in het Zoo tycoon forum en nog andere. David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht @Real_thomas, ik ben het daar niet zo mee eens. Je moet niet meer posten dan nodig is, anders is het spam. Als je veel te veel post dan krijg je een spamraport, zoals jij ook al 20% hebt. Ik wil niet zeggen dat je niet je best doet om goed te posten, maar soms is een post gewoon niet nodig. En niet alleen in het Ztao Showen forum tellen je berichten, maar ook in het Zoo tycoon forum en nog andere. David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 01 Okt 2011 om 16:21
Terdo
Datum: Zaterdag, 01 Okt 2011, 18:28 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Goed uitgelegd, @ J-aguaR , topic gesloten
Always look on the bright side of life!
Bericht Goed uitgelegd, @ J-aguaR , topic gesloten Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 01 Okt 2011 om 18:28