ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Heey iedereen,
Ik ga jullie verlaten. Denk niet dat ik het niet leuk vind, want ik ga alleen weg omdat ik niet zo gesteld ben op mijn gebruikersnaam. Het enige wat ik ga doen is een andere gebruikersnaam aannemen en dan zullen jullie binnenkort gewoon weer mijn aanwezigheid merken.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 7 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Je maakt het wel spannend zeg, als je dat eerste stukje zo leest haha Gelukkigg ga je niet weg, dat zou echt jammer zijn je hebt namelijk altijd goede ideeën (: laat maar weten hoe je ''nieuwe'' gebruikersnaam gaat heten
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
prijzen heeft ie toch niet, en het enigste waar berichten goed voor zijn is om catief lid te worden en alle voordelen daarvan heeft hij waarschijnlijk al gebruikt, en anders logt ie nog gewoon eventjes op zn oude account in...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Ik heb nog geen downloads van deze site. Mij pc staat al aardig vol, dusja. En ongeveer iedereen weet wel wie ik ben, dus het maakt weinig uit of ik op dit account blijf, of een ander maak.
David
Ps: Ik heb nog geen tijd gehad voor mijn nieuwe account i.v.m. tijdgebrek. Misschien vanavond en anders morgen.
Met ingang van vandaag heb ik een nieuw account. Ik zal spoedig mijn ouden account verwijderen, en kunnen jullie me alleen nog op dit account aanspreken.
Even wat veranderingen op een rijtje:
-Ik heet voortaan: McCamel -Ik heb een nieuwe, zelfgemaakte avatar -Ik ben van plan nu ook in de showroom dingen te gaan doen
Wat blijft hetzelfde:
-Mijn vertrouwde groet onder elke post: David
Ik hoop dat ik jullie zo goed heb geinformeerd over deze verandering, zodat je niet straks denkt waarom ik niet meer op J-aguaR reageer ofzo.