zoo tycoon 2 installeren?
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 15:42 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ zep , Dat ligt aan de grootte van de downloads. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ zep , Dat ligt aan de grootte van de downloads. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 15:42
zep
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 15:46 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
zoom: je moet eerst naar program files en dan naar common files en installSchield aan klikken en de naam wijzigen en er 1 achter zetten en dan doet hij het weer
Bericht zoom: je moet eerst naar program files en dan naar common files en installSchield aan klikken en de naam wijzigen en er 1 achter zetten en dan doet hij het weer Bericht getypt door - zep Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 15:46
ZooM
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 16:42 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ zep , Dankje, dit kan ik dan gebruiken als ik het misschien een keer nodig heb
Bericht @ zep , Dankje, dit kan ik dan gebruiken als ik het misschien een keer nodig heb Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 16:42
McCamel
Datum: Maandag, 24 Okt 2011, 18:53 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Quote (zep )
bedankt zoom ik heb eindelijk zt2 er weer op staan! maar hoeveel downloads kan ik nou bij zt2 zetten want er staat dat er nog 8,79 GB over is
Pfff... Dat is best veel hoor. Daar kan je in ieder geval Aurora-Designs en Zeta-Designs downloads nemen. Dat vind ik de realischtische. Ik heb met weinig GB heel veel downloads. Dus je kan nog even vooruit. David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Quote (zep )
bedankt zoom ik heb eindelijk zt2 er weer op staan! maar hoeveel downloads kan ik nou bij zt2 zetten want er staat dat er nog 8,79 GB over is
Pfff... Dat is best veel hoor. Daar kan je in ieder geval Aurora-Designs en Zeta-Designs downloads nemen. Dat vind ik de realischtische. Ik heb met weinig GB heel veel downloads. Dus je kan nog even vooruit. David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 24 Okt 2011 om 18:53
Scrat
Datum: Dinsdag, 25 Okt 2011, 15:53 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Quote (McCamel )
Ik heb met weinig GB heel veel downloads.
Ik ook, maar weet je wat raar is? Ik kan gewoon alles downloaden wat ik erop wil. Eens ging ik is kijken hoeveel ik had, 0 niks. Toen downloade ik wat, en hij deed het?
Bericht Quote (McCamel )
Ik heb met weinig GB heel veel downloads.
Ik ook, maar weet je wat raar is? Ik kan gewoon alles downloaden wat ik erop wil. Eens ging ik is kijken hoeveel ik had, 0 niks. Toen downloade ik wat, en hij deed het? Bericht getypt door - Scrat Toegevoegd op 25 Okt 2011 om 15:53
McCamel
Datum: Dinsdag, 25 Okt 2011, 16:26 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Raar inderdaad. Maar als het niet erg is, zo ik als ik jou was blij zijn David
Bericht Raar inderdaad. Maar als het niet erg is, zo ik als ik jou was blij zijn David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 25 Okt 2011 om 16:26
NielsG
Datum: Dinsdag, 25 Okt 2011, 16:29 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Het is wel raar, maar natuurlijk niet heel erg. Maar als je een selfinstaler instaleert. Dan komt die niet in je map te staan. Maar hij is er wel.
Bericht Het is wel raar, maar natuurlijk niet heel erg. Maar als je een selfinstaler instaleert. Dan komt die niet in je map te staan. Maar hij is er wel. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 25 Okt 2011 om 16:29
McCamel
Datum: Dinsdag, 25 Okt 2011, 16:34 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
En als je diezelfde selfinstaller weer wilt verwijderen, moet dat ook op een speciale manier. Alle manieren van downloads downloaden, verwijderen en vele andere dingen kun je vinden op Zoo Tycoon Wereld --> hulp/informatie --> Hulp. Dan kun je lezen tot je erbij neer valt, maar je bent dan wel een stuk wijzer. David
Bericht En als je diezelfde selfinstaller weer wilt verwijderen, moet dat ook op een speciale manier. Alle manieren van downloads downloaden, verwijderen en vele andere dingen kun je vinden op Zoo Tycoon Wereld --> hulp/informatie --> Hulp. Dan kun je lezen tot je erbij neer valt, maar je bent dan wel een stuk wijzer. David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 25 Okt 2011 om 16:34
zoomastermichman
Datum: Dinsdag, 08 Nov 2011, 20:09 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
misschien staan de downloads er nog op moet je er wat van verwijderen
Bericht misschien staan de downloads er nog op moet je er wat van verwijderen Bericht getypt door - zoomastermichman Toegevoegd op 08 Nov 2011 om 20:09
McCamel
Datum: Vrijdag, 11 Nov 2011, 18:18 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Ja, dat zou idd. een reden kunnen zijn.
Bericht Ja, dat zou idd. een reden kunnen zijn. Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 11 Nov 2011 om 18:18