Spelletjes IN zootycoon
NielsG
Datum: Vrijdag, 11 Nov 2011, 20:27 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ zoomastermichman , Waarom niet dan?!
Bericht @ zoomastermichman , Waarom niet dan?!Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 11 Nov 2011 om 20:27
McCamel
Datum: Vrijdag, 11 Nov 2011, 20:36 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Quote (zoomastermichman )
dit is niet het goeie forum voor dit soort topics
Je hebt gelijk. Maar dit is wel Mod. werk. We kunnen wel gewoon afspreken dat we hier niet meer posten. Quote (NielsGuchelaar )
@ zoomastermichman, Waarom niet dan?!
Omdat er een forum is waar je spelletjes kan spelen. Dat is niet hier
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Quote (zoomastermichman )
dit is niet het goeie forum voor dit soort topics
Je hebt gelijk. Maar dit is wel Mod. werk. We kunnen wel gewoon afspreken dat we hier niet meer posten. Quote (NielsGuchelaar )
@ zoomastermichman, Waarom niet dan?!
Omdat er een forum is waar je spelletjes kan spelen. Dat is niet hier Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 11 Nov 2011 om 20:36
NielsG
Datum: Vrijdag, 11 Nov 2011, 20:46 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ja, maat dit is een tip voor zt2.
Bericht Ja, maat dit is een tip voor zt2. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 11 Nov 2011 om 20:46
thomvonder
Datum: Vrijdag, 11 Nov 2011, 20:48 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Ik heb ook een keer zo'n doolhof gemaakt, ik kwam er alleen niet meer uit XD. En dat Goudvisspel klinkt leuk, ik ga het een keer proberen
Bericht Ik heb ook een keer zo'n doolhof gemaakt, ik kwam er alleen niet meer uit XD. En dat Goudvisspel klinkt leuk, ik ga het een keer proberen Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 11 Nov 2011 om 20:48
NielsG
Datum: Vrijdag, 11 Nov 2011, 20:51 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik heb ook dat doolhofspel geprobeerd, leuk maar moeilijk!
Bericht Ik heb ook dat doolhofspel geprobeerd, leuk maar moeilijk! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 11 Nov 2011 om 20:51
McCamel
Datum: Vrijdag, 11 Nov 2011, 20:51 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Quote (NielsGuchelaar )
Ja, dat is ook wel weer zo. En Thom zegt er niks van, dus het mag waarschijnlijk wel
Bericht Quote (NielsGuchelaar )
Ja, dat is ook wel weer zo. En Thom zegt er niks van, dus het mag waarschijnlijk wel Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 11 Nov 2011 om 20:51
NielsG
Datum: Vrijdag, 11 Nov 2011, 20:53 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ McCamel , Dat dacht ik ook!
Bericht @ McCamel , Dat dacht ik ook! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 11 Nov 2011 om 20:53
McCamel
Datum: Vrijdag, 11 Nov 2011, 20:56 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Quote (NielsGuchelaar )
Ik heb daar geen tijd voor. Als ik al ZT kan spelen, moet ik mijn tijd goed gebruiken.
Bericht Quote (NielsGuchelaar )
Ik heb daar geen tijd voor. Als ik al ZT kan spelen, moet ik mijn tijd goed gebruiken.Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 11 Nov 2011 om 20:56
timo13
Datum: Vrijdag, 11 Nov 2011, 20:58 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
als we nou is in een topic een keer ontopic kunne blijven zou heel fijn zijn irriteer me echt aan mensen die in een topic gaan plaatse: dit hoort hier niet en dan iemand die een spam heeft van 80 laat dit aub aan de mods over maar het lijkt me echt een top idee van die doolhoven heb er zelf eigenlijk nooit bij nagedacht dat dit ook in zt2 kon
Bericht als we nou is in een topic een keer ontopic kunne blijven zou heel fijn zijn irriteer me echt aan mensen die in een topic gaan plaatse: dit hoort hier niet en dan iemand die een spam heeft van 80 laat dit aub aan de mods over maar het lijkt me echt een top idee van die doolhoven heb er zelf eigenlijk nooit bij nagedacht dat dit ook in zt2 kon Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 11 Nov 2011 om 20:58
NielsG
Datum: Vrijdag, 11 Nov 2011, 21:03 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ timo13 , Ja, met die hagen. Dan denk je op een moment, ik ben er uit! En dan.... laat maar...
Bericht @ timo13 , Ja, met die hagen. Dan denk je op een moment, ik ben er uit! En dan.... laat maar...Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 11 Nov 2011 om 21:03