Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Melding "dier kan niet bij voedsel"
Murdoc
Datum: Woensdag, 03 Jun 2009, 16:36 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

Hey,

Als ik een exhibit bouw, hou ik ervan om het voedsel en water in te mixen met de foliage.
Ik hou er namelijk niet van om het voedsel en water in het zicht te hebben, vind dat t dan zo onnatuurlijk is.
Echter sinds ik de uitbreiding Uitgestorven diersoorten heb, krijg ik steeds de melding dat het dier niet bij het voedsel/water kan.

Vroeg mij dus af of dit misschien te verhelpen is? Misschien door middel van een hack ofzo?

Alvast bedankt :)

Cheers,

I love Australia!!
Op de meeste ZT2 forums heet ik Aussie Fan! :D
BerichtHey,

Als ik een exhibit bouw, hou ik ervan om het voedsel en water in te mixen met de foliage.
Ik hou er namelijk niet van om het voedsel en water in het zicht te hebben, vind dat t dan zo onnatuurlijk is.
Echter sinds ik de uitbreiding Uitgestorven diersoorten heb, krijg ik steeds de melding dat het dier niet bij het voedsel/water kan.

Vroeg mij dus af of dit misschien te verhelpen is? Misschien door middel van een hack ofzo?

Alvast bedankt :)

Cheers,

Bericht getypt door - Murdoc
Toegevoegd op 03 Jun 2009 om 16:36
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 03 Jun 2009, 17:13 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Nee, is denk ik niet te verhelpen door een hack te gebruiken. Het enigste wat je zou kunnen doen is kijken of het inderdaad zou is dat het dier niet bij de voederbak kan. Meestal gaat het dier toch naar de voederbak toe. Heb het vaak genoeg meegemaakt en daar hoef je je geen zorgen over te maken. Misschien als je UD niet zo vaak speelt dat je die dan niet installeert. Als je de melding lastig vind zou ik dat gewoon doen. Succes ermee en zonnige groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtNee, is denk ik niet te verhelpen door een hack te gebruiken. Het enigste wat je zou kunnen doen is kijken of het inderdaad zou is dat het dier niet bij de voederbak kan. Meestal gaat het dier toch naar de voederbak toe. Heb het vaak genoeg meegemaakt en daar hoef je je geen zorgen over te maken. Misschien als je UD niet zo vaak speelt dat je die dan niet installeert. Als je de melding lastig vind zou ik dat gewoon doen. Succes ermee en zonnige groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 03 Jun 2009 om 17:13
wilkieee
Datum: Woensdag, 03 Jun 2009, 19:05 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Parkeerhulp

Dit probleem is al vaak genoemd. Om het op te lossen moet je tussen de voederbak en andere objecten één hokje vrij houden.
BerichtDit probleem is al vaak genoemd. Om het op te lossen moet je tussen de voederbak en andere objecten één hokje vrij houden.

Bericht getypt door - wilkieee
Toegevoegd op 03 Jun 2009 om 19:05
Murdoc
Datum: Donderdag, 04 Jun 2009, 00:17 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

Hey,

@ Laraatje: dank je voor je tips, ik gebruik zelf elleen bepaalde dieren en objecten uit UD, maar die gebruik ik best vaak, dus kan UD daarom niet de-installeren.
Ik ga in ieder geval kijken of het inderdaad zo is, of ze wel gewoon naar de voedselbakken gaan, dat zou wel erg tof zijn. :D
@ Wilkiee: bedankt voor je tip. Vind het zelf alleen, zoals ik boven al aangaf, wel leuk om de voedselbakken enzo een beetje te verstoppen.
Maar als blijkt dat de dieren echt niet bij de voedselbakken kunnen ga ik je tip zeker ter hand nemen :)

Ik post hier wel even zodra ik wat meer weet :)
Nogmaals heel erg bedankt :)

Cheers,

I love Australia!!
Op de meeste ZT2 forums heet ik Aussie Fan! :D

Bericht veranderd door: Murdoc - Donderdag, 04 Jun 2009, 00:18
BerichtHey,

@ Laraatje: dank je voor je tips, ik gebruik zelf elleen bepaalde dieren en objecten uit UD, maar die gebruik ik best vaak, dus kan UD daarom niet de-installeren.
Ik ga in ieder geval kijken of het inderdaad zo is, of ze wel gewoon naar de voedselbakken gaan, dat zou wel erg tof zijn. :D
@ Wilkiee: bedankt voor je tip. Vind het zelf alleen, zoals ik boven al aangaf, wel leuk om de voedselbakken enzo een beetje te verstoppen.
Maar als blijkt dat de dieren echt niet bij de voedselbakken kunnen ga ik je tip zeker ter hand nemen :)

Ik post hier wel even zodra ik wat meer weet :)
Nogmaals heel erg bedankt :)

Cheers,

Bericht getypt door - Murdoc
Toegevoegd op 04 Jun 2009 om 00:17
raymondhoek
Datum: Donderdag, 04 Jun 2009, 00:57 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Wat je wel altijd kunt doen (ondanks 1 hokje vrij om de voederbak), is bepaalde planten eronder plaatsen.
Zo lijkt het alsof je het eten verstopt, maar gaat ZT2 er niet over zeuren...
Ik hoop dat je er wat aan hebt,

Raymond ;)

BerichtWat je wel altijd kunt doen (ondanks 1 hokje vrij om de voederbak), is bepaalde planten eronder plaatsen.
Zo lijkt het alsof je het eten verstopt, maar gaat ZT2 er niet over zeuren...
Ik hoop dat je er wat aan hebt,

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 04 Jun 2009 om 00:57
paultjuh
Datum: Vrijdag, 05 Jun 2009, 18:09 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ik vond het probleem in het begin ook knap irritant, maar mijn ervaring is dat als je er gewoon niet op reageert dat je er dan vanzelf aan went, maar het is wel irritant dat je messagebox in ZT2 zo snel volraakt. Ik heb er helemaal niet over nagedacht dat er misschien wel een hokje vrij gelaten moest worden, maar dat ga ik ook zeker proberen! Dus bedankt voor de tips allemaal!
BerichtIk vond het probleem in het begin ook knap irritant, maar mijn ervaring is dat als je er gewoon niet op reageert dat je er dan vanzelf aan went, maar het is wel irritant dat je messagebox in ZT2 zo snel volraakt. Ik heb er helemaal niet over nagedacht dat er misschien wel een hokje vrij gelaten moest worden, maar dat ga ik ook zeker proberen! Dus bedankt voor de tips allemaal!

Bericht getypt door - paultjuh
Toegevoegd op 05 Jun 2009 om 18:09
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 27 Jun 2009, 14:43 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Ga deze even op slot doen. Tigerman lees even de forumregels door en zeg ook waarom je dat veel hebt.

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtGa deze even op slot doen. Tigerman lees even de forumregels door en zeg ook waarom je dat veel hebt.

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 27 Jun 2009 om 14:43
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz