ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 16 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hey,
Als ik een exhibit bouw, hou ik ervan om het voedsel en water in te mixen met de foliage. Ik hou er namelijk niet van om het voedsel en water in het zicht te hebben, vind dat t dan zo onnatuurlijk is. Echter sinds ik de uitbreiding Uitgestorven diersoorten heb, krijg ik steeds de melding dat het dier niet bij het voedsel/water kan.
Vroeg mij dus af of dit misschien te verhelpen is? Misschien door middel van een hack ofzo?
Alvast bedankt
Cheers,
I love Australia!! Op de meeste ZT2 forums heet ik Aussie Fan! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Nee, is denk ik niet te verhelpen door een hack te gebruiken. Het enigste wat je zou kunnen doen is kijken of het inderdaad zou is dat het dier niet bij de voederbak kan. Meestal gaat het dier toch naar de voederbak toe. Heb het vaak genoeg meegemaakt en daar hoef je je geen zorgen over te maken. Misschien als je UD niet zo vaak speelt dat je die dan niet installeert. Als je de melding lastig vind zou ik dat gewoon doen. Succes ermee en zonnige groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 04 Jun 2009, 00:17 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 16 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hey,
@ Laraatje: dank je voor je tips, ik gebruik zelf elleen bepaalde dieren en objecten uit UD, maar die gebruik ik best vaak, dus kan UD daarom niet de-installeren. Ik ga in ieder geval kijken of het inderdaad zo is, of ze wel gewoon naar de voedselbakken gaan, dat zou wel erg tof zijn. @ Wilkiee: bedankt voor je tip. Vind het zelf alleen, zoals ik boven al aangaf, wel leuk om de voedselbakken enzo een beetje te verstoppen. Maar als blijkt dat de dieren echt niet bij de voedselbakken kunnen ga ik je tip zeker ter hand nemen
Ik post hier wel even zodra ik wat meer weet Nogmaals heel erg bedankt
Cheers,
I love Australia!! Op de meeste ZT2 forums heet ik Aussie Fan! :D
Bericht veranderd door: Murdoc - Donderdag, 04 Jun 2009, 00:18
Wat je wel altijd kunt doen (ondanks 1 hokje vrij om de voederbak), is bepaalde planten eronder plaatsen. Zo lijkt het alsof je het eten verstopt, maar gaat ZT2 er niet over zeuren... Ik hoop dat je er wat aan hebt,
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vond het probleem in het begin ook knap irritant, maar mijn ervaring is dat als je er gewoon niet op reageert dat je er dan vanzelf aan went, maar het is wel irritant dat je messagebox in ZT2 zo snel volraakt. Ik heb er helemaal niet over nagedacht dat er misschien wel een hokje vrij gelaten moest worden, maar dat ga ik ook zeker proberen! Dus bedankt voor de tips allemaal!