Boot bug??
wollykonijn
Datum: Zaterdag, 10 Maa 2012, 19:07 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Als ik me boot plaats de boot tour van ztabc dan zie ik een schaduw van de boot en als ik er in stap zit ik onder water dit zie je dan: Misschien weet iemand waar dit door komt o wat ik moet doen??
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht Als ik me boot plaats de boot tour van ztabc dan zie ik een schaduw van de boot en als ik er in stap zit ik onder water dit zie je dan: Misschien weet iemand waar dit door komt o wat ik moet doen?? Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 10 Maa 2012 om 19:07
NielsG
Datum: Zaterdag, 10 Maa 2012, 19:18 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Hmm, ik begrijp dit niet precies.. Sorry. Maar hoort dit niet in het ->Zoo Tycoon 2<- Subforum?
Bericht Hmm, ik begrijp dit niet precies.. Sorry. Maar hoort dit niet in het ->Zoo Tycoon 2<- Subforum? Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 10 Maa 2012 om 19:18
thomvonder
Datum: Zaterdag, 10 Maa 2012, 20:00 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Ik heb dit topic even naar het goede subforum verplaatst Ik snap je bug niet helemaal, het plaatje is nogal vaag... Kan je nog wat plaatjes posten ?
Bericht Ik heb dit topic even naar het goede subforum verplaatst Ik snap je bug niet helemaal, het plaatje is nogal vaag... Kan je nog wat plaatjes posten ? Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 10 Maa 2012 om 20:00
krieke668
Datum: Zaterdag, 10 Maa 2012, 20:26 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
je hebt ondiep water gebruikt??, met diep water heb ik dat ook al gehad, maar als ik het dan opnieuw maakte, was het gewoon ok...
Bericht je hebt ondiep water gebruikt??, met diep water heb ik dat ook al gehad, maar als ik het dan opnieuw maakte, was het gewoon ok... Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 10 Maa 2012 om 20:26
wollykonijn
Datum: Zaterdag, 10 Maa 2012, 20:36 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ krieke668 , Het lag inderdaad aan het ondiepe water! Maar ik dacht dat je bootjes zou krijgen in plaats van dit: Waar licht dit aan, er zou toch een boot moeten komen?
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ krieke668 , Het lag inderdaad aan het ondiepe water! Maar ik dacht dat je bootjes zou krijgen in plaats van dit: Waar licht dit aan, er zou toch een boot moeten komen? Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 10 Maa 2012 om 20:36
thomvonder
Datum: Zaterdag, 10 Maa 2012, 20:37 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
Heb je het icoontje met de boot aangeklikt ?
Bericht Heb je het icoontje met de boot aangeklikt ? Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 10 Maa 2012 om 20:37
wollykonijn
Datum: Zaterdag, 10 Maa 2012, 20:54 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ thomvonder , Er staat geen boot tussen! Dus dat kan niet Added (10 Maa 2012, 19:54) --------------------------------------------- Ik heb hem nu op nieuw gedownload en nu staat er wel een boot bij Dus van mij mag dit topic gesloten woorden!
Bericht @ thomvonder , Er staat geen boot tussen! Dus dat kan niet Added (10 Maa 2012, 19:54) --------------------------------------------- Ik heb hem nu op nieuw gedownload en nu staat er wel een boot bij Dus van mij mag dit topic gesloten woorden!
Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 10 Maa 2012 om 20:54
thomvonder
Datum: Zaterdag, 10 Maa 2012, 21:17 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Onderdirecteur
Gesloten
Bericht Gesloten Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 10 Maa 2012 om 21:17