ik heb een probleem als ik iets download dan krijg ik een wit icontje en geen zt2 icontje en als ik ze in de map van zt2 doe dan start hij niet op en ik heb al geprobeerd om zt2 opnieuw t instaleeren maar dat helpt niet please help me
als dit probleem niet op te lossen is dan moet ik zt2 opgeven helaas :'( een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ legoman12324, Zou je een printscreem willen geven van het icoontje dat je krijgt...snap het niet helemaal Verder kan ik je alvast zeggen dat icoontjes weinig of niets te maken hebben met het bestand, het gaat om wat er achter de naam van de download staat (.z2f)
Heb je het spel verwijderd via de uninstall knop? en heb je je pc afgesloten tussen het verwijderen en opnieuw instaleren?
Quote (legoman12324)
als dit probleem niet op te lossen is dan moet ik zt2 opgeven helaas
@ catfreako, ik download gewoon via mediafire en dan opslaan en dan het zt2 bestand in de zt2 map stopen en @ krieke668, ik weet niet hoe je een printscreen maakt en als ik een zt2 betand in de map stop net als iedereen dan start hij niet op en ik heb het opnieuw istaleren als 3 keer gebrobeerd maar help niet een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ harry, het zijn in de meeste gevallen geen selfinstaler en aan iedereen het downloaden is in eenkeer het weer gaan doen dus het probleem is dus opgelost en dus aan een moderator hij kan op slot een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER