Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
chinees pack/herfstpack
quam0405
Datum: Maandag, 21 Mei 2012, 20:11 | Bericht # 1   
quam0405 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Hoi,
ik ben nieuw hier dus ik weet niet of mijn onderwerp op de juiste plaats staat.
Bij deze stel ik misschien toch mijn vraag.
Op Youtube ben ik verschillende filmpjes tegen gekomen waarop te zien was dat die persoon objecten (ook bij planten en bomen) had waar een chinese koepel of een herfstblaadje te zien was. Maar ik kan nergens vinden welk pack dit is.
Kan er iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt!
BerichtHoi,
ik ben nieuw hier dus ik weet niet of mijn onderwerp op de juiste plaats staat.
Bij deze stel ik misschien toch mijn vraag.
Op Youtube ben ik verschillende filmpjes tegen gekomen waarop te zien was dat die persoon objecten (ook bij planten en bomen) had waar een chinese koepel of een herfstblaadje te zien was. Maar ik kan nergens vinden welk pack dit is.
Kan er iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt!

Bericht getypt door - quam0405
Toegevoegd op 21 Mei 2012 om 20:11
Queenstown
Datum: Maandag, 21 Mei 2012, 20:54 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Parkeerhulp

Hoi,
Als eerste: Welkom hier op het ZTSF! Het onderwerp staat niet op de juiste plaats, maar het zou moeten staan bij het 'waar kan ik deze download vinden?' topic. Maar dat maakt niet uit hoor, toen ik hier voor het eerst was wist ik ook niet waar alles moest:P

En trouwens, nee ik weet niet waar je dat pack kan vinden, kun je de link van het filmpje misschien eens sturen?
BerichtHoi,
Als eerste: Welkom hier op het ZTSF! Het onderwerp staat niet op de juiste plaats, maar het zou moeten staan bij het 'waar kan ik deze download vinden?' topic. Maar dat maakt niet uit hoor, toen ik hier voor het eerst was wist ik ook niet waar alles moest:P

En trouwens, nee ik weet niet waar je dat pack kan vinden, kun je de link van het filmpje misschien eens sturen?

Bericht getypt door - Queenstown
Toegevoegd op 21 Mei 2012 om 20:54
quam0405
Datum: Dinsdag, 22 Mei 2012, 08:17 | Bericht # 3   
quam0405 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Hoi,
bedankt voor de reactie.
Bij dze vind je de link. Op 1:02 kan je het herfstblladje zien. Er zijn blijkbaar nog enkele symbolen die mij onbekend zijn.

http://www.youtube.com/watch?v....EA06B54
BerichtHoi,
bedankt voor de reactie.
Bij dze vind je de link. Op 1:02 kan je het herfstblladje zien. Er zijn blijkbaar nog enkele symbolen die mij onbekend zijn.

http://www.youtube.com/watch?v....EA06B54

Bericht getypt door - quam0405
Toegevoegd op 22 Mei 2012 om 08:17
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz