Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
How good is this game?
Meniece
Datum: Dinsdag, 14 Jul 2009, 11:36 | Bericht # 1   
Meniece 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Hey, I've seen a topic here that it's a good game, but how good is it, and why is it such good?
BerichtHey, I've seen a topic here that it's a good game, but how good is it, and why is it such good?

Bericht getypt door - Meniece
Toegevoegd op 14 Jul 2009 om 11:36
timtomtim
Datum: Dinsdag, 14 Jul 2009, 12:12 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Parkeerhulp

ik vond het een erg goed spel omdat het veel toevoegd aan je zoo.
Je kunt bijvoorbeeld verhoogde paden, jeeps, een kabelbanen bouwen. Verder krijg je mooie objecten zoals de sneeuwmachine, rookmachine, vleermuisgrot en mooie schuilplaatsen voor je dieren. Natuurlijk zitten er ook nieuwe dieren in die allemaal bedreigt zijn <_<

PS. dit zeg ik er even bij: als je echt nieuwe soorten dieren wilt moet je Marine Mania kopen, want je kunt hiermee waterdieren kopen en je kunt shows maken.

ik ben tim!!!
Berichtik vond het een erg goed spel omdat het veel toevoegd aan je zoo.
Je kunt bijvoorbeeld verhoogde paden, jeeps, een kabelbanen bouwen. Verder krijg je mooie objecten zoals de sneeuwmachine, rookmachine, vleermuisgrot en mooie schuilplaatsen voor je dieren. Natuurlijk zitten er ook nieuwe dieren in die allemaal bedreigt zijn <_<

PS. dit zeg ik er even bij: als je echt nieuwe soorten dieren wilt moet je Marine Mania kopen, want je kunt hiermee waterdieren kopen en je kunt shows maken.

Bericht getypt door - timtomtim
Toegevoegd op 14 Jul 2009 om 12:12
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 14 Jul 2009, 12:52 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Het aller beste is als je Zoo Tycoon 2 Ultime Collectie koop.
Dan ben je het goedkoopst uit, en je hebt alle uitbreidingen.
Want voor veel downloads heb je bepaalde uitbreidingen nodig B)

Raymond ;)

BerichtHet aller beste is als je Zoo Tycoon 2 Ultime Collectie koop.
Dan ben je het goedkoopst uit, en je hebt alle uitbreidingen.
Want voor veel downloads heb je bepaalde uitbreidingen nodig B)

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 14 Jul 2009 om 12:52
gdeblese
Datum: Woensdag, 15 Jul 2009, 00:50 | Bericht # 4   
gdeblese 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Inderdaad en de prijs is al flink gedaald ook :D Ik had enkele jaren terug zoo tycoon 2 gekocht de originele (in het nederlands) en vervolgens een half jaar de uitbreiding bedreigde diersoorten en die was in het engels (in dezelfde game winkel bye the way). Dus de uitbreiding terug gedaan en men geld terug gekregen. Sinds dit voorval een beetje opzij laten liggen maar toch begon door al die uitbreidingen het spel terug te kriebelen. Dan maar besloten complete collectie aan te schaffen. 1 CD, 1 installatie aan een spotprijsje en ik was direct terug weer vertrokken ^_^
BerichtInderdaad en de prijs is al flink gedaald ook :D Ik had enkele jaren terug zoo tycoon 2 gekocht de originele (in het nederlands) en vervolgens een half jaar de uitbreiding bedreigde diersoorten en die was in het engels (in dezelfde game winkel bye the way). Dus de uitbreiding terug gedaan en men geld terug gekregen. Sinds dit voorval een beetje opzij laten liggen maar toch begon door al die uitbreidingen het spel terug te kriebelen. Dan maar besloten complete collectie aan te schaffen. 1 CD, 1 installatie aan een spotprijsje en ik was direct terug weer vertrokken ^_^

Bericht getypt door - gdeblese
Toegevoegd op 15 Jul 2009 om 00:50
Fred
Datum: Woensdag, 15 Jul 2009, 14:36 | Bericht # 5   
Fred 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Van alle uitbreidingen voor ZT is "Bedreigde Diersoorten" verreweg de beste.
Het bevat 3 prachtige nieuwe zaken om je dierentuin mee uit te breiden, namelijk de sky tram, jeeps en de verhoogde paden.
Vooral de verhoogde paden zijn een zegen, ik denk dat iedereen wel om een mogelijk tot het maken van een brug snakte. :)
Ook de 20 nieuwe dieren zijn stuk voor stuk pareltjes en lekker exotisch.
Hierbij denk ik bijvoorbeeld aan de Javaanse neushoorn, de kuifgibbon, reuzenschildpad, orang-oetan en de schattige koala.
Ook de tientallen nieuwe omgevingsitems en hekken zijn precies wat je dierentuin nodig heeft om het die speciale uitstraling te geven. :D

In English: The expansion is by far the best of all expansions for ZT2.
It has sky trams, jeeps routes and elevated paths that takes the guests closer to the animals.
The 20 new animals are realy awesome and exotic. They include the Javan rhino, gibbons, giant tortoises, orangutans and koalas. :p

BerichtVan alle uitbreidingen voor ZT is "Bedreigde Diersoorten" verreweg de beste.
Het bevat 3 prachtige nieuwe zaken om je dierentuin mee uit te breiden, namelijk de sky tram, jeeps en de verhoogde paden.
Vooral de verhoogde paden zijn een zegen, ik denk dat iedereen wel om een mogelijk tot het maken van een brug snakte. :)
Ook de 20 nieuwe dieren zijn stuk voor stuk pareltjes en lekker exotisch.
Hierbij denk ik bijvoorbeeld aan de Javaanse neushoorn, de kuifgibbon, reuzenschildpad, orang-oetan en de schattige koala.
Ook de tientallen nieuwe omgevingsitems en hekken zijn precies wat je dierentuin nodig heeft om het die speciale uitstraling te geven. :D

In English: The expansion is by far the best of all expansions for ZT2.
It has sky trams, jeeps routes and elevated paths that takes the guests closer to the animals.
The 20 new animals are realy awesome and exotic. They include the Javan rhino, gibbons, giant tortoises, orangutans and koalas. :p

Bericht getypt door - Fred
Toegevoegd op 15 Jul 2009 om 14:36
Joppie777
Datum: Donderdag, 16 Jul 2009, 13:23 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Zoals hierboven ook al vaak gemeld is,
Bedreigde Diersoorten is de beste uitbreiding van allemaal, waarom?

-Veel mooie, nieuwe diersoorten die je ook vaak in echte parken ziet.

-Het gebruik van Jeeps en Kabelbanen is erg leuk

-Je hebt verhoogde paden waardoor je oven verblijven heen kan bouwen.

BerichtZoals hierboven ook al vaak gemeld is,
Bedreigde Diersoorten is de beste uitbreiding van allemaal, waarom?

-Veel mooie, nieuwe diersoorten die je ook vaak in echte parken ziet.

-Het gebruik van Jeeps en Kabelbanen is erg leuk

-Je hebt verhoogde paden waardoor je oven verblijven heen kan bouwen.

Bericht getypt door - Joppie777
Toegevoegd op 16 Jul 2009 om 13:23
stray14
Datum: Zondag, 26 Jul 2009, 20:20 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

really nice animals (all animals in zt are really nice for me :D ) but really great are elevated paths - you can use them as roofs for indoor exhibiths or like bridges (not just for viewing animals) I also like jeeps and sky tram stations but i don't use them that much as elevated paths

english isn't my main language
I♥love rats
Berichtreally nice animals (all animals in zt are really nice for me :D ) but really great are elevated paths - you can use them as roofs for indoor exhibiths or like bridges (not just for viewing animals) I also like jeeps and sky tram stations but i don't use them that much as elevated paths

Bericht getypt door - stray14
Toegevoegd op 26 Jul 2009 om 20:20
raymondhoek
Datum: Zondag, 26 Jul 2009, 20:40 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur