ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hebben jullie ook soms het probleem dat als je een marine mania show dier wil trainen zelf met muis en klavier dat het beeld soms zelfs blijft hangen ?
Ik zelf heb het nooit gehad. Maar ik denk dat het komt doordat je te weinig werkgeheugen heb... Dus hoeveel werkgeheugen heb je??
Dit is een nieuw probleem, dus heb ik er een nieuw topic van gemaakt. Mocht de titel of dergelijk niet naar wens zijn, kun je dit aanpassen door je eerste bericht te editten
0
Parkeerhulp
Op het doosje staat 1,7 GB (complete collectie) en ik zit aan 2 GB. Maar soms staat internet sites zoals hotmail en msn ook nog open enzo maar daar zou het toch niet mogen aan liggen ?
0
Parkeerhulp
Okido zal die andere vensters enzo dan sluiten, kan ik eens proberen deze awards te halen
Marine Training Tycoon level 1 - get one 100% score on training - increase award fame Marine Training Tycoon level 2 - get 10 100% score on training (can be for the same trick) - increase award fame Marine Training Tycoon level 3 - get 100 100% score on training (can be for the same trick) - increase award fame, unlock marine training statue
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik heb het vroeger ook wel eens gehad dat de muis niet werkte wanneer ik dieren trainde en het lag inderdaad ook aan mijn werkgeheugen.
Veel geluk met het behalen van die awards, trouwens! Zeker die laatste is niet eenvoudig, 100 keer een perfecte score halen. Ik behaalde het ooit één keer, maar ik was er lang mee bezig. Ter informatie, het standbeeld dat je dan krijgt is geen permanente prijs, maar een standbeeld dat aan de ingang van je zoo wordt afgeleverd. Je krijgt maar 1 standbeeld, dus denk goed na over waar je het wilt plaatsen in je park.
Op deze site is er een hack te downloaden die ervoor zorgt dat je hem altijd kunt plaatsen Dus als je hem gewoon plaatsbaar wilt hebben, moet je die even downloaden... Probleem lijkt me duidelijk. En het lijkt mij ook niet meer nodig dit topic open te houden... Dus: