oké jullie hebben al in de chat gezien dat ik loop de kloten met een leeuwen verblijf nu zit het zo dit zijn de eisen die het verblijf moet hebben:
3 werpkamers voor de leeuwinnen 2 separatie pennen voor eventueel quarantaine 1 bezoekers deel als het kan (niet noodzakelijk) moet dan wel alle anderen verblijven van de roofdieren aanpassen
dus wie kan hier mee helpen laat ik het zo zeggen als ik geen idee heb of oplossing dan stop ik misschien weer met zt2 maar de hulp is niets voor niets de gene die mij goed genoeg helpt krijgt een standbeeld van een leeuwenfamilie die nog nooit eerder is vertoond
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
legoman12324, leuke prijs voor hulp! Wat dacht je hiervan:
Het gebied buiten is niet helemaal uitgewerkt, maar ik concentreerde me vooral op het binnengebied. Er zijn zowel werpkamers/quarantaine verblijven als een groot binnenverblijf dat te bezichtigen is. Je de praktijk zou je twee van zo'n gebouwen naast elkaar zetten (aan de bovenste muur op het plaatje) en dan het je een heel groot gebouw. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
nou het is zeker geen slecht verblijf maar ik had meer een idee van werpkamer en quarantaine los van elkaar want ik wil ook twee buiten pennen voor de quarantaine verblijven voor eventuele nieuwe leeuwen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ja het is mijn favoriete dier dus krijgt de leeuwen een verblijf met alle toeters en belle met educatie over zowel de Aziatische als Afrikaanse leeuw maar dit is zeker geen slecht idee
maar ik zat in eenkeer te denken aan het nieuwe leeuwen verblijf van diergaarde blijdorp als dit het verbijf word niet getreurd want dan krijg jij gewoon dat standbeeld een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
nou het doel hier van is dat het een totaal nieuw gebouw moet worden maar hier is een overzicht van het verblijf nu jullie zien dat deze nog in de oude stijl van roofdier houden is gebouwd en dat wil ik nu moderniseren
-snowleo's rotsen over de hekken (deels) zodat het een beetje wild lijkt -veel beplanting, ook een beetje zodat je wanneer je bij het ene uitkijkhutje staat, de andere mensen bij het andere uitkijkhutje niet kan zien. -een vijver
ik denk ook dat het nu een beetje te, hoe zeg je dat, een beetje te 'hard' is met al dat grijs enzo, dus veel groen erbij, en misschien een beetje een afrikaans thema, dat ziet er altijd wel leuk uit bijvoorbeeld een hutje waar je ziet hoe de mensen in Afrika met de leeuw omgaan, of hoe de leeuwen jagen en dan een beetje beplanting ook om de paden en dan lijkt hij voor mij helemaal af oja, en in het binnenverblijf lijkt het mij wat moderner om glas te gebruiken, ik weet niet of dat mogelijk is… en ook veel beplanting, en het thema erin terugbrengen is helemaal goed
zo dat was het haha groetjes van mij en veel succes!
oke even mijn lijstje wat er bij moet komen: -snowleo's rotsen over de hekken (deels) zodat het een beetje wild lijkt -veel beplanting, ook een beetje zodat je wanneer je bij het ene uitkijkhutje staat, de andere mensen bij het andere uitkijkhutje niet kan zien. -een vijver ik denk ook dat het nu een beetje te, hoe zeg je dat, een beetje te 'hard' is met al dat grijs enzo, dus veel groen erbij, en misschien een beetje een afrikaans thema, dat ziet er altijd wel leuk uit bijvoorbeeld een hutje waar je ziet hoe de mensen in Afrika met de leeuw omgaan, of hoe de leeuwen jagen en dan een beetje beplanting ook om de paden en dan lijkt hij voor mij helemaal af oja, en in het binnenverblijf lijkt het mij wat moderner om glas te gebruiken, ik weet niet of dat mogelijk is… en ook veel beplanting, en het thema erin terugbrengen is helemaal goed zo dat was het haha groetjes van mij en veel succes!
ja alleen het gaat nu om het verblijf zelf en niet de inrichting dus hier heb ik nu niks aan en ik zie de carnivorehouse pack van snowleo al een soort thema
Added (02 Mei 2014, 19:48) --------------------------------------------- Oké zelfs met het bezoek van twee dierenparken heb ik nog steeds geen ideeën voor een verblijf dus hebben jullie nog ideeén en @ carnotaurus, jou verblijven zijn echt mooi alleen niet echt mijn stijl stel ik geef jou een overzicht foto van een verblijf denk jij dan dat je er een bouwplan van kan maken