Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
nieuw leeuwen verblijf
legoman12324
Datum: Donderdag, 24 Apr 2014, 20:14 | Bericht # 1   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

oké jullie hebben al in de chat gezien dat ik loop de kloten met een leeuwen verblijf nu zit het zo
dit zijn de eisen die het verblijf moet hebben:

3 werpkamers voor de leeuwinnen
2 separatie pennen voor eventueel quarantaine
1 bezoekers deel als het kan (niet noodzakelijk) moet dan wel alle anderen verblijven van de roofdieren aanpassen

dus wie kan hier mee helpen laat ik het zo zeggen als ik geen idee heb of oplossing dan stop ik misschien weer met zt2
maar de hulp is niets voor niets de gene die mij goed genoeg helpt krijgt een standbeeld van een leeuwenfamilie die nog nooit eerder is vertoond

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtoké jullie hebben al in de chat gezien dat ik loop de kloten met een leeuwen verblijf nu zit het zo
dit zijn de eisen die het verblijf moet hebben:

3 werpkamers voor de leeuwinnen
2 separatie pennen voor eventueel quarantaine
1 bezoekers deel als het kan (niet noodzakelijk) moet dan wel alle anderen verblijven van de roofdieren aanpassen

dus wie kan hier mee helpen laat ik het zo zeggen als ik geen idee heb of oplossing dan stop ik misschien weer met zt2
maar de hulp is niets voor niets de gene die mij goed genoeg helpt krijgt een standbeeld van een leeuwenfamilie die nog nooit eerder is vertoond

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 24 Apr 2014 om 20:14
carnotaurus
Datum: Donderdag, 24 Apr 2014, 20:34 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

legoman12324, leuke prijs voor hulp!
Wat dacht je hiervan:

Het gebied buiten is niet helemaal uitgewerkt, maar ik concentreerde me vooral op het binnengebied.
Er zijn zowel werpkamers/quarantaine verblijven als een groot binnenverblijf dat te bezichtigen is.
Je de praktijk zou je twee van zo'n gebouwen naast elkaar zetten (aan de bovenste muur op het plaatje)
en dan het je een heel groot gebouw.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Berichtlegoman12324, leuke prijs voor hulp!
Wat dacht je hiervan:

Het gebied buiten is niet helemaal uitgewerkt, maar ik concentreerde me vooral op het binnengebied.
Er zijn zowel werpkamers/quarantaine verblijven als een groot binnenverblijf dat te bezichtigen is.
Je de praktijk zou je twee van zo'n gebouwen naast elkaar zetten (aan de bovenste muur op het plaatje)
en dan het je een heel groot gebouw.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 24 Apr 2014 om 20:34
legoman12324
Datum: Donderdag, 24 Apr 2014, 21:00 | Bericht # 3   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

nou het is zeker geen slecht verblijf maar ik had meer een idee van werpkamer en quarantaine los van elkaar
want ik wil ook twee buiten pennen voor de quarantaine verblijven voor eventuele nieuwe leeuwen

Berichtnou het is zeker geen slecht verblijf maar ik had meer een idee van werpkamer en quarantaine los van elkaar
want ik wil ook twee buiten pennen voor de quarantaine verblijven voor eventuele nieuwe leeuwen

Toegevoegd op 24 Apr 2014 om 21:00
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 25 Apr 2014, 08:36 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Als ik het zo hoor moet het best wel uitgebreid worden.
Hier een nieuw plan: de legenda is hetzelfde op de aangegeven en nieuwe onderdelen na.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtAls ik het zo hoor moet het best wel uitgebreid worden.
Hier een nieuw plan: de legenda is hetzelfde op de aangegeven en nieuwe onderdelen na.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 25 Apr 2014 om 08:36
legoman12324
Datum: Vrijdag, 25 Apr 2014, 18:20 | Bericht # 5   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

ja het is mijn favoriete dier dus krijgt de leeuwen een verblijf met alle toeters en belle
met educatie over zowel de Aziatische als Afrikaanse leeuw maar dit is zeker geen slecht idee

maar ik zat in eenkeer te denken aan het nieuwe leeuwen verblijf van diergaarde blijdorp
als dit het verbijf word niet getreurd want dan krijg jij gewoon dat standbeeld

Bericht veranderd door: legoman12324 - Vrijdag, 25 Apr 2014, 18:20
Berichtja het is mijn favoriete dier dus krijgt de leeuwen een verblijf met alle toeters en belle
met educatie over zowel de Aziatische als Afrikaanse leeuw maar dit is zeker geen slecht idee

maar ik zat in eenkeer te denken aan het nieuwe leeuwen verblijf van diergaarde blijdorp
als dit het verbijf word niet getreurd want dan krijg jij gewoon dat standbeeld

Toegevoegd op 25 Apr 2014 om 18:20
KoenZoo
Datum: Vrijdag, 25 Apr 2014, 19:14 | Bericht # 6   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Ik zal zo ook eens snel wat in elkaar flansen ;)

Kan je mss eens een screenshot maken van hoe het er nu uitziet? Dan kan ik kijken of ik het kan laten aansluiten op wat je al hebt.

Bericht veranderd door: KoenZoo - Vrijdag, 25 Apr 2014, 19:15
BerichtIk zal zo ook eens snel wat in elkaar flansen ;)

Kan je mss eens een screenshot maken van hoe het er nu uitziet? Dan kan ik kijken of ik het kan laten aansluiten op wat je al hebt.

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 25 Apr 2014 om 19:14
legoman12324
Datum: Vrijdag, 25 Apr 2014, 20:29 | Bericht # 7   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

nou het doel hier van is dat het een totaal nieuw gebouw moet worden maar hier is een overzicht van het verblijf nu jullie zien dat deze nog in de oude stijl van roofdier houden is gebouwd en dat wil ik nu moderniseren

Berichtnou het doel hier van is dat het een totaal nieuw gebouw moet worden maar hier is een overzicht van het verblijf nu jullie zien dat deze nog in de oude stijl van roofdier houden is gebouwd en dat wil ik nu moderniseren

Toegevoegd op 25 Apr 2014 om 20:29
ZooZa
Datum: Zaterdag, 26 Apr 2014, 07:19 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

oke even mijn lijstje wat er bij moet komen:

-snowleo's rotsen over de hekken (deels) zodat het een beetje wild lijkt
-veel beplanting, ook een beetje zodat je wanneer je bij het ene uitkijkhutje staat, de andere mensen bij het andere uitkijkhutje niet kan zien.
-een vijver

ik denk ook dat het nu een beetje te, hoe zeg je dat, een beetje te 'hard' is met al dat grijs enzo, dus veel groen erbij, en misschien een beetje een afrikaans thema, dat ziet er altijd wel leuk uit
bijvoorbeeld een hutje waar je ziet hoe de mensen in Afrika met de leeuw omgaan, of hoe de leeuwen jagen
en dan een beetje beplanting ook om de paden en dan lijkt hij voor mij helemaal af
oja, en in het binnenverblijf lijkt het mij wat moderner om glas te gebruiken, ik weet niet of dat mogelijk is…
en ook veel beplanting, en het thema erin terugbrengen is helemaal goed

zo dat was het haha
groetjes van mij en veel succes!

Berichtoke even mijn lijstje wat er bij moet komen:

-snowleo's rotsen over de hekken (deels) zodat het een beetje wild lijkt
-veel beplanting, ook een beetje zodat je wanneer je bij het ene uitkijkhutje staat, de andere mensen bij het andere uitkijkhutje niet kan zien.
-een vijver

ik denk ook dat het nu een beetje te, hoe zeg je dat, een beetje te 'hard' is met al dat grijs enzo, dus veel groen erbij, en misschien een beetje een afrikaans thema, dat ziet er altijd wel leuk uit
bijvoorbeeld een hutje waar je ziet hoe de mensen in Afrika met de leeuw omgaan, of hoe de leeuwen jagen
en dan een beetje beplanting ook om de paden en dan lijkt hij voor mij helemaal af
oja, en in het binnenverblijf lijkt het mij wat moderner om glas te gebruiken, ik weet niet of dat mogelijk is…
en ook veel beplanting, en het thema erin terugbrengen is helemaal goed

zo dat was het haha
groetjes van mij en veel succes!

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 26 Apr 2014 om 07:19
legoman12324
Datum: Vrijdag, 02 Mei 2014, 19:48 | Bericht # 9   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Quote ZooZa
oke even mijn lijstje wat er bij moet komen:  -snowleo's rotsen over de hekken (deels) zodat het een beetje wild lijkt  -veel beplanting, ook een beetje zodat je wanneer je bij het ene uitkijkhutje staat, de andere mensen bij het andere uitkijkhutje niet kan zien.  -een vijver  ik denk ook dat het nu een beetje te, hoe zeg je dat, een beetje te 'hard' is met al dat grijs enzo, dus veel groen erbij, en misschien een beetje een afrikaans thema, dat ziet er altijd wel leuk uit  bijvoorbeeld een hutje waar je ziet hoe de mensen in Afrika met de leeuw omgaan, of hoe de leeuwen jagen  en dan een beetje beplanting ook om de paden en dan lijkt hij voor mij helemaal af  oja, en in het binnenverblijf lijkt het mij wat moderner om glas te gebruiken, ik weet niet of dat mogelijk is…  en ook veel beplanting, en het thema erin terugbrengen is helemaal goed  zo dat was het haha  groetjes van mij en veel succes!

ja alleen het gaat nu om het verblijf zelf en niet de inrichting dus hier heb ik nu niks aan en ik zie de carnivorehouse pack van snowleo al een soort thema

Added (02 Mei 2014, 19:48)
---------------------------------------------
Oké zelfs met het bezoek van twee dierenparken heb ik nog steeds geen ideeën voor een verblijf dus hebben jullie nog ideeén
en @ carnotaurus, jou verblijven zijn echt mooi alleen niet echt mijn stijl stel ik geef jou een overzicht foto van een verblijf denk jij dan dat je er een bouwplan van kan maken

Bericht veranderd door: legoman12324 - Zaterdag, 26 Apr 2014, 21:40
Bericht
Quote ZooZa
oke even mijn lijstje wat er bij moet komen:  -snowleo's rotsen over de hekken (deels) zodat het een beetje wild lijkt  -veel beplanting, ook een beetje zodat je wanneer je bij het ene uitkijkhutje staat, de andere mensen bij het andere uitkijkhutje niet kan zien.  -een vijver  ik denk ook dat het nu een beetje te, hoe zeg je dat, een beetje te 'hard' is met al dat grijs enzo, dus veel groen erbij, en misschien een beetje een afrikaans thema, dat ziet er altijd wel leuk uit  bijvoorbeeld een hutje waar je ziet hoe de mensen in Afrika met de leeuw omgaan, of hoe de leeuwen jagen  en dan een beetje beplanting ook om de paden en dan lijkt hij voor mij helemaal af  oja, en in het binnenverblijf lijkt het mij wat moderner om glas te gebruiken, ik weet niet of dat mogelijk is…  en ook veel beplanting, en het thema erin terugbrengen is helemaal goed  zo dat was het haha  groetjes van mij en veel succes!

ja alleen het gaat nu om het verblijf zelf en niet de inrichting dus hier heb ik nu niks aan en ik zie de carnivorehouse pack van snowleo al een soort thema

Added (02 Mei 2014, 19:48)
---------------------------------------------
Oké zelfs met het bezoek van twee dierenparken heb ik nog steeds geen ideeën voor een verblijf dus hebben jullie nog ideeén
en @ carnotaurus, jou verblijven zijn echt mooi alleen niet echt mijn stijl stel ik geef jou een overzicht foto van een verblijf denk jij dan dat je er een bouwplan van kan maken

Toegevoegd op 02 Mei 2014 om 19:48
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz