Locatie Saved Games in Windows 8
JowJonas
Datum: Dinsdag, 01 Jul 2014, 13:19 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik heb pas een laptop in huis gehaald, waar ik ZT2 heb opgezet. Deze heeft Windows 8. Nu heb ik succesvol mijn saved games uit de vorige computer (WIndows xp) gehaald, maar nu weet ik niet waar ik ze moet zetten in Windows 8. Weet iemand hoe dit moet? Alvast bedankt! (Ik weet ook niet of dit het goede gedeelte is voor dit topic, verzet maar als het niet klopt)
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht Ik heb pas een laptop in huis gehaald, waar ik ZT2 heb opgezet. Deze heeft Windows 8. Nu heb ik succesvol mijn saved games uit de vorige computer (WIndows xp) gehaald, maar nu weet ik niet waar ik ze moet zetten in Windows 8. Weet iemand hoe dit moet? Alvast bedankt! (Ik weet ook niet of dit het goede gedeelte is voor dit topic, verzet maar als het niet klopt) Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 01 Jul 2014 om 13:19
catfreako
Datum: Dinsdag, 01 Jul 2014, 16:54 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Bij mij staan de saves onder: C:\Users\Jouw Account\AppData\Roaming\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\Standaardprofiel\Saved Als je windows via start+R laat zoeken naar %appdata%, kom je al meteen bij de 'roaming' sectie uit. Ik hoop dat dit heeft kunnen helpen?
Bericht Bij mij staan de saves onder: C:\Users\Jouw Account\AppData\Roaming\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\Standaardprofiel\Saved Als je windows via start+R laat zoeken naar %appdata%, kom je al meteen bij de 'roaming' sectie uit. Ik hoop dat dit heeft kunnen helpen? Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 01 Jul 2014 om 16:54
JowJonas
Datum: Dinsdag, 01 Jul 2014, 19:43 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ja, ik heb ze gevonden! Megahard bedankt! Voor mijn part mag er een slotje op dit topic.
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht Ja, ik heb ze gevonden! Megahard bedankt! Voor mijn part mag er een slotje op dit topic. Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 01 Jul 2014 om 19:43