Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon Executable werkt niet meer
Sanna_
Datum: Zondag, 10 Aug 2014, 11:28 | Bericht # 1   
Sanna_ 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Hoi allemaal, ik heb onlangs Zoo tycoon 2 met alle uitbreidingspakketten gekocht. Ik heb eerst dit spel op een oudere computer met Windows Vista geïnstalleerd, dat ging prima, totdat het spel één keer vastliep. Sindsdien kan ik hem niet meer spelen op die computer, omdat dat dan het bericht 'Zoo Tycoon Executable werkt niet meer, er wordt een oplossing gezocht' verschijnt. Daarna speelde ik het spel op mijn laptop met Windows 8, dat ging ook prima, totdat hetzelfde weer gebeurde. Ik heb het spel gedeïnstalleerd en weer geïnstalleerd, maar dat helpt niet. Ook heb ik op deze site naar een antwoord gezocht, maar de oplossingen kon ik niet op mijn computer vinden. Als administrator uitvoeren is geen optie op mijn laptop. Kan iemand mij helpen? :'(

Groetjes Sanna_  :p
BerichtHoi allemaal, ik heb onlangs Zoo tycoon 2 met alle uitbreidingspakketten gekocht. Ik heb eerst dit spel op een oudere computer met Windows Vista geïnstalleerd, dat ging prima, totdat het spel één keer vastliep. Sindsdien kan ik hem niet meer spelen op die computer, omdat dat dan het bericht 'Zoo Tycoon Executable werkt niet meer, er wordt een oplossing gezocht' verschijnt. Daarna speelde ik het spel op mijn laptop met Windows 8, dat ging ook prima, totdat hetzelfde weer gebeurde. Ik heb het spel gedeïnstalleerd en weer geïnstalleerd, maar dat helpt niet. Ook heb ik op deze site naar een antwoord gezocht, maar de oplossingen kon ik niet op mijn computer vinden. Als administrator uitvoeren is geen optie op mijn laptop. Kan iemand mij helpen? :'(

Groetjes Sanna_  :p

Bericht getypt door - Sanna_
Toegevoegd op 10 Aug 2014 om 11:28
mathijsaa
Datum: Zondag, 10 Aug 2014, 12:40 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

probeer dit eens:

ga naar je zoo tycoon 2 map zoek naar ZT
rechtermuisknop op ZT en naar eigenschappen
vervolgens ga je naar Compatibiliteit  en selecteer de Compatibiliteitmodus en selecteer vervolgens de gewenste versie van windows in dit geval windows 8
en dan klik je op toepassen.

En dan zou hij weer moeten werken

Berichtprobeer dit eens:

ga naar je zoo tycoon 2 map zoek naar ZT
vervolgens ga je naar Compatibiliteit  en selecteer de Compatibiliteitmodus en selecteer vervolgens de gewenste versie van windows in dit geval windows 8

Bericht getypt door - mathijsaa
Toegevoegd op 10 Aug 2014 om 12:40
Sanna_
Datum: Maandag, 11 Aug 2014, 08:52 | Bericht # 3   
Sanna_ 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Quote mathijsaa ()
probeer dit eens: ga naar je zoo tycoon 2 map zoek naar ZT

Dat stond ook in een ander topic. Ik heb het geprobeerd, maar het enige wat ik krijg is:

(Als administrator uitvoeren staat hier ook niet bij, wel als ik hem bij de standaard spellenmap open)
En als je op eigenschappen klikt krijg je dit:

Dus :P
Bericht
Quote mathijsaa ()
probeer dit eens: ga naar je zoo tycoon 2 map zoek naar ZT

Dat stond ook in een ander topic. Ik heb het geprobeerd, maar het enige wat ik krijg is:

(Als administrator uitvoeren staat hier ook niet bij, wel als ik hem bij de standaard spellenmap open)
En als je op eigenschappen klikt krijg je dit:

Dus :P

Toegevoegd op 11 Aug 2014 om 08:52
mathijsaa
Datum: Maandag, 11 Aug 2014, 09:00 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

ah ik het al waarom je hem niet krijgt

ga naar je C:\ schijf vervolgens naar progamfiles (x86) of welke cijfers er achter staan of anders de gene zonder cijfers
zoek naar microsoft games open die map vervolgens zie je zootycoon map open die en zoek dan de ZT en probeer dan me vorige bericht

Berichtah ik het al waarom je hem niet krijgt

ga naar je C:\ schijf vervolgens naar progamfiles (x86) of welke cijfers er achter staan of anders de gene zonder cijfers
zoek naar microsoft games open die map vervolgens zie je zootycoon map open die en zoek dan de ZT en probeer dan me vorige bericht

Bericht getypt door - mathijsaa
Toegevoegd op 11 Aug 2014 om 09:00
Sanna_
Datum: Maandag, 11 Aug 2014, 21:39 | Bericht # 5   
Sanna_ 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Het goede nieuws is dat ik gevonden hebt wat je bedoelt en dat ik het gedaan heb.
Het slechte nieuws is dat hij nog steeds hetzelfde doet :( Heb compabiliteit ingesteld op Windows 8 en als administratot uitvoeren aangeklikt...
BerichtHet goede nieuws is dat ik gevonden hebt wat je bedoelt en dat ik het gedaan heb.
Het slechte nieuws is dat hij nog steeds hetzelfde doet :( Heb compabiliteit ingesteld op Windows 8 en als administratot uitvoeren aangeklikt...

Toegevoegd op 11 Aug 2014 om 21:39
ZooZa
Datum: Dinsdag, 12 Aug 2014, 08:33 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

ik heb best wel vaak dat hij dit aangeeft eigenlijk
gewoon een aantal keer opnieuw het spel aanklikken, jezelf afmelden of gewoon een paar keer uitzetten

Berichtik heb best wel vaak dat hij dit aangeeft eigenlijk
gewoon een aantal keer opnieuw het spel aanklikken, jezelf afmelden of gewoon een paar keer uitzetten

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 12 Aug 2014 om 08:33
Sanna_
Datum: Dinsdag, 12 Aug 2014, 19:35 | Bericht # 7   
Sanna_ 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Quote ZooZa ()
ik heb best wel vaak dat hij dit aangeeft eigenlijk gewoon een aantal keer opnieuw het spel aanklikken, jezelf afmelden of gewoon een paar keer uitzetten
Als het een paar keer gebeurt maakt het me niet uit. Maar ik kan het spel gewoon niet meer spelen :/

Added (12 Aug 2014, 19:35)
---------------------------------------------
Ik heb op internet naar oplossingen gezocht, ook in het Engels, maar niks helpt.. Ik baal hier echt van :(

later toegevoegd : Ik heb het spel gedeïnstalleerd en gedownload van internet. Geen succes helaas, krijg nu de melding 'Microsoft Zoo Tycoon 2 werkt niet meer'.

Bericht veranderd door: Sanna_ - Dinsdag, 12 Aug 2014, 20:13
Bericht
Quote ZooZa ()
ik heb best wel vaak dat hij dit aangeeft eigenlijk gewoon een aantal keer opnieuw het spel aanklikken, jezelf afmelden of gewoon een paar keer uitzetten
Als het een paar keer gebeurt maakt het me niet uit. Maar ik kan het spel gewoon niet meer spelen :/

Added (12 Aug 2014, 19:35)
---------------------------------------------
Ik heb op internet naar oplossingen gezocht, ook in het Engels, maar niks helpt.. Ik baal hier echt van :(

later toegevoegd : Ik heb het spel gedeïnstalleerd en gedownload van internet. Geen succes helaas, krijg nu de melding 'Microsoft Zoo Tycoon 2 werkt niet meer'.

Toegevoegd op 12 Aug 2014 om 19:35
ZooZa
Datum: Dinsdag, 12 Aug 2014, 21:00 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

ooo dat laatste heb ik altijd 
dat gaat bij mij altijd over, gewoon weer opnieuw opstarten
als dat niet meer werkt, gewoon al je mappen doorzoeken (probeer CCleaner ofzo) en alles verwijderen wat iets met zoo tycoon bevat
dan opnieuw installeren, misschien dat dat werkt

Berichtooo dat laatste heb ik altijd 
dat gaat bij mij altijd over, gewoon weer opnieuw opstarten
als dat niet meer werkt, gewoon al je mappen doorzoeken (probeer CCleaner ofzo) en alles verwijderen wat iets met zoo tycoon bevat

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 12 Aug 2014 om 21:00
catfreako
Datum: Donderdag, 14 Aug 2014, 22:41 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Voor windows 8 doet zoo tycoon het ook weer als je het ZT/zt application uitvoerd!

BerichtVoor windows 8 doet zoo tycoon het ook weer als je het ZT/zt application uitvoerd!

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 14 Aug 2014 om 22:41
Sanna_
Datum: Zaterdag, 16 Aug 2014, 19:24 | Bericht # 10   
Sanna_ 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Quote catfreako ()
Voor windows 8 doet zoo tycoon het ook weer als je het ZT/zt application uitvoerd!

Helaas niet, bij mij verandert de cursor in een pijltje/zandloper en dan gebeurt er even niet, daarna verschint: Kan Splash.exe niet vinden. Daarna verschijnt: ERROR: Could not find library. Dit gebeurt bij de gedownloade versie, puur Zoo Tycoon 2 zonder uitbreidingspakketten. Ik weet vrijwel zeker dat het ook niet werkt bij de echte want daar heb ik elke .exe aangeklikt die ik maar kon vinden :P 

Quote ZooZa ()
ooo dat laatste heb ik altijd  dat gaat bij mij altijd over, gewoon weer opnieuw opstarten
Heb CCleaner gebruikt, eindeloos opnieuw opgestart en er verandert niets... Ik word nu aardig radeloos    Wel supertof dat jullie me zo proberen te helpen!  :)
Bericht
Quote catfreako ()

Helaas niet, bij mij verandert de cursor in een pijltje/zandloper en dan gebeurt er even niet, daarna verschint: Kan Splash.exe niet vinden. Daarna verschijnt: ERROR: Could not find library. Dit gebeurt bij de gedownloade versie, puur Zoo Tycoon 2 zonder uitbreidingspakketten. Ik weet vrijwel zeker dat het ook niet werkt bij de echte want daar heb ik elke .exe aangeklikt die ik maar kon vinden :P 

Quote ZooZa ()
ooo dat laatste heb ik altijd  dat gaat bij mij altijd over, gewoon weer opnieuw opstarten
Heb CCleaner gebruikt, eindeloos opnieuw opgestart en er verandert niets... Ik word nu aardig radeloos    Wel supertof dat jullie me zo proberen te helpen!  :)

Toegevoegd op 16 Aug 2014 om 19:24
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz