Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Bezoekers zoeken iets om te doen
Muisjep
Datum: Zondag, 28 Dec 2014, 11:25 | Bericht # 1   
Muisjep 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. In mijn dierentuin zoeken de bezoekers iets om te moeten worden gedaan. Terwijl ze dit zoeken, staan ze dom stil. Ik snap niet waaraan het ligt... Ik heb begrepen dat het zou kunnen door downloads van Snowleo. Ik heb een aantal van zijn downloads die ik niet gebruik verwijderd. Het probleem is echter niet opgelost :( Iemand enig idee?

Alvast bedankt
BerichtHoi allemaal,

Ik heb een vraagje. In mijn dierentuin zoeken de bezoekers iets om te moeten worden gedaan. Terwijl ze dit zoeken, staan ze dom stil. Ik snap niet waaraan het ligt... Ik heb begrepen dat het zou kunnen door downloads van Snowleo. Ik heb een aantal van zijn downloads die ik niet gebruik verwijderd. Het probleem is echter niet opgelost :( Iemand enig idee?

Alvast bedankt

Bericht getypt door - Muisjep
Toegevoegd op 28 Dec 2014 om 11:25
Joshua
Datum: Zondag, 28 Dec 2014, 12:35 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Raar, zelf heb ik bijna alles downloads van Snowleo in mijn spel zitten maar ik heb nergens last van.

Heb je wel genoeg kraampjes en objecten staan voor de bezoekers? Hierbij moet je dus ook denken aan fonteinen, verlichting, overkappingen en donatieboxen.

Succes!

BerichtRaar, zelf heb ik bijna alles downloads van Snowleo in mijn spel zitten maar ik heb nergens last van.

Heb je wel genoeg kraampjes en objecten staan voor de bezoekers? Hierbij moet je dus ook denken aan fonteinen, verlichting, overkappingen en donatieboxen.

Succes!

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 28 Dec 2014 om 12:35
Muisjep
Datum: Zondag, 28 Dec 2014, 12:55 | Bericht # 3   
Muisjep 
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Jup. De bezoekers die dit 'gedrag' vertonen zijn vrolijk, hebben geen honger en dorst, hebben geen behoefte om te zitten enz.
BerichtJup. De bezoekers die dit 'gedrag' vertonen zijn vrolijk, hebben geen honger en dorst, hebben geen behoefte om te zitten enz.

Toegevoegd op 28 Dec 2014 om 12:55
hiddje99
Datum: Maandag, 29 Dec 2014, 09:12 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Vrijwilliger

verplaats ze dan eens of gebruik het bezoekers standbeelden pakket

Bericht veranderd door: hiddje99 - Maandag, 29 Dec 2014, 09:13
Berichtverplaats ze dan eens of gebruik het bezoekers standbeelden pakket

Bericht getypt door - hiddje99
Toegevoegd op 29 Dec 2014 om 09:12
Muisjep
Datum: Donderdag, 01 Jan 2015, 15:38 | Bericht # 5   
Muisjep 
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Verplaatsen helpt niet, helaas. Probleem is nog niet opgelost :(
Standbeeldenpakket wil ik niet gebruiken, dan is de lol er bij mij snel af. Ik vind het juist leuk als de bezoekers door de dierentuin lopen.
BerichtVerplaatsen helpt niet, helaas. Probleem is nog niet opgelost :(
Standbeeldenpakket wil ik niet gebruiken, dan is de lol er bij mij snel af. Ik vind het juist leuk als de bezoekers door de dierentuin lopen.

Toegevoegd op 01 Jan 2015 om 15:38
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz