Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
help
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 03 Apr 2015, 16:49 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Michelaar, probeer eens je fotoalbum een opvallende naam te geven die je verder nergens in je computer vindt,
dan typ je bij 'zoeken' gewoon die naam in en dan vindt je hem zo (kan wel even duren met laden)

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtMichelaar, probeer eens je fotoalbum een opvallende naam te geven die je verder nergens in je computer vindt,
dan typ je bij 'zoeken' gewoon die naam in en dan vindt je hem zo (kan wel even duren met laden)

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 03 Apr 2015 om 16:49
Michelaar
Datum: Maandag, 06 Apr 2015, 05:57 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

Hoe bedoel je, want volgensmmij heb ik geen appdata bestanden. Ik heb tutorials gekeken en bij diegene lukt het wel

Eigenaar van McCain Zoo!
BerichtHoe bedoel je, want volgensmmij heb ik geen appdata bestanden. Ik heb tutorials gekeken en bij diegene lukt het wel

Bericht getypt door - Michelaar
Toegevoegd op 06 Apr 2015 om 05:57
ZooZa
Datum: Zondag, 12 Jul 2015, 15:56 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

op TRT stond volgensmij een tutorial hoe je de verborgen mappen (zoals Appdata, die is ook eigenlijk verborgen) zichtbaar kan maken en dan kan je ze vinden ;)

Berichtop TRT stond volgensmij een tutorial hoe je de verborgen mappen (zoals Appdata, die is ook eigenlijk verborgen) zichtbaar kan maken en dan kan je ze vinden ;)

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 12 Jul 2015 om 15:56
erickampen
Datum: Donderdag, 06 Aug 2015, 10:48 | Bericht # 14   
erickampen 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Kan iemand mij helpen.

Ik ben op zoek naar een antwoord. Kun je ook objecten op elkaar bouwen zoals rotsen enzo zodat je een opening kunt maken.
BerichtKan iemand mij helpen.

Ik ben op zoek naar een antwoord. Kun je ook objecten op elkaar bouwen zoals rotsen enzo zodat je een opening kunt maken.

Bericht getypt door - erickampen
Toegevoegd op 06 Aug 2015 om 10:48
jeffrey
Datum: Vrijdag, 07 Aug 2015, 19:57 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Curator

@ erickampen, Dit topic is hier niet echt voor, dit gaat over de vraag van een ander in verband met foto's maken.

Ik kan je natuurlijk wel gewoon een antwoord geven ;) Het kan wel door verhoogde paden te gebruiken en daar dan bijv. stenen op te zetten. Dit kan eigenlijk met bijna alles, op muren na.

(Voor verdere vragen kan je terecht in dit topic: Hier!!)

Always look on the bright side of life!
Bericht@ erickampen, Dit topic is hier niet echt voor, dit gaat over de vraag van een ander in verband met foto's maken.

Ik kan je natuurlijk wel gewoon een antwoord geven ;) Het kan wel door verhoogde paden te gebruiken en daar dan bijv. stenen op te zetten. Dit kan eigenlijk met bijna alles, op muren na.

(Voor verdere vragen kan je terecht in dit topic: Hier!!)

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 07 Aug 2015 om 19:57
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Hosted by uCoz