Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Zoo tycoon 4
Verzorger-Jarne
Datum: Zondag, 12 Jul 2015, 16:23 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Verzorger

@ ZooZa, Dat is dus wat ik bedoel. Een verversing van de populariteit. Zt2 is een geweldige game, maar hoeveel mensen kennen het nog?

Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Zondag, 12 Jul 2015, 16:23
Bericht@ ZooZa, Dat is dus wat ik bedoel. Een verversing van de populariteit. Zt2 is een geweldige game, maar hoeveel mensen kennen het nog?

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 12 Jul 2015 om 16:23
carnotaurus
Datum: Maandag, 13 Jul 2015, 08:38 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Er zou best een ZT4 mogen komen, maar deze moet wel echt beter zijn dan ZT2.
Een re-release van ZT2 met een paar extraatjes (zoals Wildlife park 2 Diamond) zou weer voor wat opleving kunnen zorgen.

De reden waarom wij (de meesten van ons zijn de bedoelde leeftijd al ontgroeid) nog steeds ZT2 spelen,
is vanwege de nieuwe mogelijkheden die de downloads, hacks etc. met zich meebrachten.

Ik zie alleen wel meer dan genoeg dingen waarin een nieuwe ZT beter kan zijn, paar voorbeelden:
1 - realistisch klimaat (een ijsbeer houden wordt moeilijk in Marokko)
2 - realistisch ondersoort-systeem (incl. kruisingen, onzuiver dieren etc.)
3 - realistische gebouwen (waar je dan het klimaat kan regelen om toch een ijsbeer in de woestijn te houden)
4 - realistisch verzorgingsgedrag*
5 - MULTIPLAYER!

Er is dus nog meer dan genoeg leuks om erin te stoppen, mijn enige hoop is wel
dat er ook een modus komt die niet zo op kinderen gericht is, maar die wat serieuzere aandacht vraagt.

*Dus met 'grenzen' aan voeding, ruimte, verrijking etc. waar niet overheen mag worden gegaan, anders kwijnt het dier weg.
Het beste lijkt mij met 4 grenzen: 'te laag' - 'laag, maar dier blijft gezond' - 'goed, voortplanting mogelijk' - 'hoog, maar dier blijft gezond' - 'te hoog'
Alleen bij goed is dan een kans op voortplanting. Makkelijke soorten (pauw, kip, geit) hebben heel ruimte grenzen,
moeilijke (zee-eenden, aardwolven) hebben heel nauwe grenzen, waarbij je bijna exact in het midden moet zitten voor voortplanting.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtEr zou best een ZT4 mogen komen, maar deze moet wel echt beter zijn dan ZT2.
Een re-release van ZT2 met een paar extraatjes (zoals Wildlife park 2 Diamond) zou weer voor wat opleving kunnen zorgen.

De reden waarom wij (de meesten van ons zijn de bedoelde leeftijd al ontgroeid) nog steeds ZT2 spelen,
is vanwege de nieuwe mogelijkheden die de downloads, hacks etc. met zich meebrachten.

Ik zie alleen wel meer dan genoeg dingen waarin een nieuwe ZT beter kan zijn, paar voorbeelden:
1 - realistisch klimaat (een ijsbeer houden wordt moeilijk in Marokko)
2 - realistisch ondersoort-systeem (incl. kruisingen, onzuiver dieren etc.)
3 - realistische gebouwen (waar je dan het klimaat kan regelen om toch een ijsbeer in de woestijn te houden)
4 - realistisch verzorgingsgedrag*
5 - MULTIPLAYER!

Er is dus nog meer dan genoeg leuks om erin te stoppen, mijn enige hoop is wel
dat er ook een modus komt die niet zo op kinderen gericht is, maar die wat serieuzere aandacht vraagt.

*Dus met 'grenzen' aan voeding, ruimte, verrijking etc. waar niet overheen mag worden gegaan, anders kwijnt het dier weg.
Het beste lijkt mij met 4 grenzen: 'te laag' - 'laag, maar dier blijft gezond' - 'goed, voortplanting mogelijk' - 'hoog, maar dier blijft gezond' - 'te hoog'
Alleen bij goed is dan een kans op voortplanting. Makkelijke soorten (pauw, kip, geit) hebben heel ruimte grenzen,
moeilijke (zee-eenden, aardwolven) hebben heel nauwe grenzen, waarbij je bijna exact in het midden moet zitten voor voortplanting.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 13 Jul 2015 om 08:38
Verzorger-Jarne
Datum: Maandag, 13 Jul 2015, 10:38 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ carnotaurus, daar heb je gelijk in. Alleen van dat voedsel ben ik nog niet zo zeker, als je dat te moeilijk maakt verander je eigenlijk waar het om gaat. Dan doe je vaak meer moeite om het voedsel goed te maken dan te bouwen. Wel vind ik dat je een soort rooster zou moeten kunnen opstellen voor voedsel. Hoeveel en wanneer krijgt een dier het. Maar dan met bijvoorbeeld een bepaalde richtlijn van het moet ongeveer zoveel per dag krijgen. En om de zoveel dagen maar.
Bericht@ carnotaurus, daar heb je gelijk in. Alleen van dat voedsel ben ik nog niet zo zeker, als je dat te moeilijk maakt verander je eigenlijk waar het om gaat. Dan doe je vaak meer moeite om het voedsel goed te maken dan te bouwen. Wel vind ik dat je een soort rooster zou moeten kunnen opstellen voor voedsel. Hoeveel en wanneer krijgt een dier het. Maar dan met bijvoorbeeld een bepaalde richtlijn van het moet ongeveer zoveel per dag krijgen. En om de zoveel dagen maar.

Toegevoegd op 13 Jul 2015 om 10:38
erickampen
Datum: Donderdag, 06 Aug 2015, 10:49 | Bericht # 14   
erickampen 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

kan iemand mij helpen? Kun je ook objecten boven op elkaar bouwen???
Berichtkan iemand mij helpen? Kun je ook objecten boven op elkaar bouwen???

Bericht getypt door - erickampen
Toegevoegd op 06 Aug 2015 om 10:49
carnotaurus
Datum: Donderdag, 06 Aug 2015, 12:33 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

erickampen, dit topic gaat over een mogelijke toekomstige ZT4,
voor andere vragen of onderwerpen kun je zelf een topic aanmaken of een reactie plaatsen in een geschikt topic.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Berichterickampen, dit topic gaat over een mogelijke toekomstige ZT4,
voor andere vragen of onderwerpen kun je zelf een topic aanmaken of een reactie plaatsen in een geschikt topic.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 06 Aug 2015 om 12:33
Verzorger-Jarne
Datum: Woensdag, 02 Dec 2015, 18:24 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Voor wie het trouwens wil weten, er komt een zt4. Om exacter te zijn, een mobiele zt4. De nieuwste versie zal een app. worden in de Windows store. Zo een waarbij je dingen met echt geld kan en uiteindelijk moet kopen. Betergezegd, een waardeloos spel gemaakt om extra veel geld te verdienen.

*edit (blijkbaar al gezegd)

Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Woensdag, 02 Dec 2015, 18:29
BerichtVoor wie het trouwens wil weten, er komt een zt4. Om exacter te zijn, een mobiele zt4. De nieuwste versie zal een app. worden in de Windows store. Zo een waarbij je dingen met echt geld kan en uiteindelijk moet kopen. Betergezegd, een waardeloos spel gemaakt om extra veel geld te verdienen.

*edit (blijkbaar al gezegd)

Toegevoegd op 02 Dec 2015 om 18:24
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Hosted by uCoz