Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zootycoon 2
Laraatje2008
Datum: Zondag, 01 Nov 2015, 15:57 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo daar,

Ja dit is lang geleden maar afgelopen weekend deed mijn spel opeens heel erg raar. Hij kreeg vlekken in het spel en deed behoorlijk irritant. Ik heb nog geprobeerd het spel te herinstalleren maar hij gaf aan dat de disc beschadigd was. Dus, waar kan ik nog een nieuwe zootycoon 2 spel kopen want ik heb al rond gekeken maar dat zijn allemaal tweedehands en daar moet ik niks van hebben. Ik ben lid van Game Mania en ga binnenkort daar langs en misschien dat ze hem daar nog hebben maar ik denk van niet. Maar het spel is kapot en het was niet meer leuk om te spelen. Ik had bijna alles uitgespeeld en had een mooie kant en klare zoo om te laten zien. Maar helaas. Misschien dat ik het spel nog koop en dan nog een dierentuin speel. Groetjes van Laraatje

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo daar,

Ja dit is lang geleden maar afgelopen weekend deed mijn spel opeens heel erg raar. Hij kreeg vlekken in het spel en deed behoorlijk irritant. Ik heb nog geprobeerd het spel te herinstalleren maar hij gaf aan dat de disc beschadigd was. Dus, waar kan ik nog een nieuwe zootycoon 2 spel kopen want ik heb al rond gekeken maar dat zijn allemaal tweedehands en daar moet ik niks van hebben. Ik ben lid van Game Mania en ga binnenkort daar langs en misschien dat ze hem daar nog hebben maar ik denk van niet. Maar het spel is kapot en het was niet meer leuk om te spelen. Ik had bijna alles uitgespeeld en had een mooie kant en klare zoo om te laten zien. Maar helaas. Misschien dat ik het spel nog koop en dan nog een dierentuin speel. Groetjes van Laraatje

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 01 Nov 2015 om 15:57
raymondhoek
Datum: Zondag, 01 Nov 2015, 17:09 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ Laraatje2008, Als je het hebt over vlekken, denk ik persoonlijk eerder aan een defect aan je computer in plaats van aan het spel...
Spee je meer spellen? En zoja, vertonen deze ook eigenaardigheden?

Raymond ;)

Bericht@ Laraatje2008, Als je het hebt over vlekken, denk ik persoonlijk eerder aan een defect aan je computer in plaats van aan het spel...
Spee je meer spellen? En zoja, vertonen deze ook eigenaardigheden?

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 01 Nov 2015 om 17:09
jeffrey
Datum: Zondag, 01 Nov 2015, 18:27 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Curator

Op internet is hij bij bol.com dacht ik ook nog te koop. Verder dacht ik dat ik Zoo Tycoon laatst ook nog bij de mediamarkt zag liggen, maar ik weet niet zeker.

Always look on the bright side of life!

Bericht veranderd door: jeffrey - Zondag, 01 Nov 2015, 18:28
BerichtOp internet is hij bij bol.com dacht ik ook nog te koop. Verder dacht ik dat ik Zoo Tycoon laatst ook nog bij de mediamarkt zag liggen, maar ik weet niet zeker.

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 01 Nov 2015 om 18:27
Laraatje2008
Datum: Zondag, 01 Nov 2015, 21:18 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Nee bij andere spellen heb ik geen vlekken in het spel. Dus het ligt echt aan de cd rom want deze is vreselijk oud en ik speelde elke dag wel zootycoon. Ja, ik had hem ook ergens gezien maar ik moet binnenkort toch naar Game Mania voor Sims 3 seizoenen. Dus, dan ga ik daar kijken. Bedankt voor het antwoord. Groetjes van Laraatje

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtNee bij andere spellen heb ik geen vlekken in het spel. Dus het ligt echt aan de cd rom want deze is vreselijk oud en ik speelde elke dag wel zootycoon. Ja, ik had hem ook ergens gezien maar ik moet binnenkort toch naar Game Mania voor Sims 3 seizoenen. Dus, dan ga ik daar kijken. Bedankt voor het antwoord. Groetjes van Laraatje

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 01 Nov 2015 om 21:18
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz