Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
kattenklimrek campagne
timtomtim
Datum: Maandag, 17 Aug 2009, 13:18 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Ik vind het laatste scenario van deze campagne heel erg moeilijk, omdat je een vijfsterren dierentuin moet hebben en je moet geld hebben om de florida panter (geloof ik) te kopen. Heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan doen :(

ik ben tim!!!
BerichtIk vind het laatste scenario van deze campagne heel erg moeilijk, omdat je een vijfsterren dierentuin moet hebben en je moet geld hebben om de florida panter (geloof ik) te kopen. Heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan doen :(

Bericht getypt door - timtomtim
Toegevoegd op 17 Aug 2009 om 13:18
Laraatje2008
Datum: Maandag, 17 Aug 2009, 16:49 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Een rondleiding erbij doen, maakt niks uit met Jeep of Kabelbaan. Ik doe dat altijd en dan schiet je sterren ook omhoog. En veel dieren in 1 hok maken zoals een savanneverblijf of een woestijnverblijf maken. Dat helpt ook goed. Succes ermee, groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtEen rondleiding erbij doen, maakt niks uit met Jeep of Kabelbaan. Ik doe dat altijd en dan schiet je sterren ook omhoog. En veel dieren in 1 hok maken zoals een savanneverblijf of een woestijnverblijf maken. Dat helpt ook goed. Succes ermee, groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 17 Aug 2009 om 16:49
timtomtim
Datum: Maandag, 17 Aug 2009, 18:14 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

dankjewel voor de tips ik denk dat het met de sterren wel gaat lukken maar heeft iemand tips voor het geld, want ik heb altijd moeite om psitief te blijven <_<

Added (17 Aug 2009, 18:14)
---------------------------------------------
jippeiieee ik hep hem volbracht dank je wel laraatje :D

hier mag nu een slotje op tenzij iemand anders nog vragen heeft

ik ben tim!!!
Berichtdankjewel voor de tips ik denk dat het met de sterren wel gaat lukken maar heeft iemand tips voor het geld, want ik heb altijd moeite om psitief te blijven <_<

Added (17 Aug 2009, 18:14)
---------------------------------------------
jippeiieee ik hep hem volbracht dank je wel laraatje :D

hier mag nu een slotje op tenzij iemand anders nog vragen heeft

Bericht getypt door - timtomtim
Toegevoegd op 17 Aug 2009 om 18:14
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz