Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Instellingen?
Laraatje2008
Datum: Zondag, 30 Aug 2009, 20:51 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo,
Ik heb de afgelopen dagen een virus gehad op mijn pc en zodoende heb ik weer de nieuwe vista erop gegooid en ik hen ook de zoomhack gedownload. Alleen nu krijg ik mijn instellingen niet meer goed. Ik heb op alles gedrukt en het is gewoon niet mooi. Ik weet niet wat ik verkeerd doe. Met het spel is het ook lastig want dat gaat langzamer en irritant. Dus, welke instellingen moet ik hem nu zetten?
Bedankt alvast. Groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo,
Ik heb de afgelopen dagen een virus gehad op mijn pc en zodoende heb ik weer de nieuwe vista erop gegooid en ik hen ook de zoomhack gedownload. Alleen nu krijg ik mijn instellingen niet meer goed. Ik heb op alles gedrukt en het is gewoon niet mooi. Ik weet niet wat ik verkeerd doe. Met het spel is het ook lastig want dat gaat langzamer en irritant. Dus, welke instellingen moet ik hem nu zetten?
Bedankt alvast. Groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 30 Aug 2009 om 20:51
raymondhoek
Datum: Zondag, 30 Aug 2009, 21:39 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

het feit dat het langzamer gaat dan nu, komt waarschijnlijk doordat je instellingen nu hoger zijn, dan toen.
Ga naar je instellingen, en kies aangepaste instellingen.
Zet alles daar zoals je het wilt hebben.
En klaar ben je.

Raymond ;)

Berichthet feit dat het langzamer gaat dan nu, komt waarschijnlijk doordat je instellingen nu hoger zijn, dan toen.
Ga naar je instellingen, en kies aangepaste instellingen.
Zet alles daar zoals je het wilt hebben.
En klaar ben je.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 30 Aug 2009 om 21:39
Laraatje2008
Datum: Zondag, 30 Aug 2009, 22:50 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja dat doe ik elke keer maar ik krijg juist niet de instellingen die ik daarvoor had. Dus, iets doe ik verkeerd. Toen ik de hack aan het downloaden was, dacht ik moet ik deze instelling niet opschrijven. Had ik het maar wel gedaan. Maar ik ga gewoon morgenavond alles af en dan moet het toch lukken.
Groetjes en bedankt Raymond.

BerichtJa dat doe ik elke keer maar ik krijg juist niet de instellingen die ik daarvoor had. Dus, iets doe ik verkeerd. Toen ik de hack aan het downloaden was, dacht ik moet ik deze instelling niet opschrijven. Had ik het maar wel gedaan. Maar ik ga gewoon morgenavond alles af en dan moet het toch lukken.
Groetjes en bedankt Raymond.

Toegevoegd op 30 Aug 2009 om 22:50
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 03 Sep 2009, 06:32 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Ik denk dat ik al weet waar het fout zit. Ik heb denk ik twee keer een zoomhack geinstalleerd. Hoe weet ik nu welke ik moet verwijderen. En vertel me niet dat ik ZT2 weer helemaal opnieuw moet installeren want dan moet ik ook alle downloads weer installeren. En ik heb net een hele mooie zoo gemaakt. Dus, hoe kan ik veilig deze zoomhack verwijderen? Thanks en groetjes van Laraatje B)

BerichtHallo iedereen,
Ik denk dat ik al weet waar het fout zit. Ik heb denk ik twee keer een zoomhack geinstalleerd. Hoe weet ik nu welke ik moet verwijderen. En vertel me niet dat ik ZT2 weer helemaal opnieuw moet installeren want dan moet ik ook alle downloads weer installeren. En ik heb net een hele mooie zoo gemaakt. Dus, hoe kan ik veilig deze zoomhack verwijderen? Thanks en groetjes van Laraatje B)

Toegevoegd op 03 Sep 2009 om 06:32
Frank
Datum: Zaterdag, 05 Sep 2009, 10:48 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 9

Curator

Quote (Laraatje2008)
Ik denk dat ik al weet waar het fout zit. Ik heb denk ik twee keer een zoomhack geinstalleerd. Hoe weet ik nu welke ik moet verwijderen.

Ja, moeilijke vraag!
Zijn het dan 2 verschillende zoomhacks, en welke wil je zeker houden!
Ik denk dat je ze alle twee gewoon moet verwijderen, en eentje (die je graag wilt houden) opnieuw moet installeren!

Quote (Laraatje2008)
En vertel me niet dat ik ZT2 weer helemaal opnieuw moet installeren want dan moet ik ook alle downloads weer installeren. En ik heb net een hele mooie zoo gemaakt

Over de zoo's gesproken, die kun je gewoon kopiëren uit de map:
VOOR VISTA: C:\Users\-JOUW GEBRUIKERSNAAM\AppData\Roaming\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\-JOUW ZT2-GEBRUIKERSNAAM\Saved
VOOR XP: C:\Documents and settings\-JOUW GEBRUIKERSNAAM-\Application Data\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\-JOUW ZT2-GEBRUIKERSNAAM-/Saved
Voor het geval dat je toch ZT2 moet verwijderen!
En dit is trouwens een tip voor mensen met computers die vaak chrasen!
Kopiëer deze bestanden elke week 1 keer! ;)

Frank (TigerKeeper)

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!

Bericht veranderd door: TigerKeeper - Zaterdag, 05 Sep 2009, 10:50
Bericht
Quote (Laraatje2008)
Ik denk dat ik al weet waar het fout zit. Ik heb denk ik twee keer een zoomhack geinstalleerd. Hoe weet ik nu welke ik moet verwijderen.

Ja, moeilijke vraag!
Zijn het dan 2 verschillende zoomhacks, en welke wil je zeker houden!
Ik denk dat je ze alle twee gewoon moet verwijderen, en eentje (die je graag wilt houden) opnieuw moet installeren!

Quote (Laraatje2008)
En vertel me niet dat ik ZT2 weer helemaal opnieuw moet installeren want dan moet ik ook alle downloads weer installeren. En ik heb net een hele mooie zoo gemaakt

Over de zoo's gesproken, die kun je gewoon kopiëren uit de map:
VOOR VISTA: C:\Users\-JOUW GEBRUIKERSNAAM\AppData\Roaming\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\-JOUW ZT2-GEBRUIKERSNAAM\Saved
VOOR XP: C:\Documents and settings\-JOUW GEBRUIKERSNAAM-\Application Data\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\-JOUW ZT2-GEBRUIKERSNAAM-/Saved
Voor het geval dat je toch ZT2 moet verwijderen!
En dit is trouwens een tip voor mensen met computers die vaak chrasen!
Kopiëer deze bestanden elke week 1 keer! ;)

Frank (TigerKeeper)

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 05 Sep 2009 om 10:48
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz